Montako cc voi ladata sims4 ilman pätkimistä

Anonyymi

Voiko vaikka 1-3 cc ladata sims4 peliin ilman pätkimistä mielelläni lataisin mutta olen kuullut että se pätkii ku ei oo mitään peli konetta ois kiva jos joku auttais ku ite en oo nii perillä näistä asioista

4

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Voiko vaikka 1-3 cc ladata sims4 peliin ilman pätkimistä mielelläni lataisin mutta olen kuullut että se pätkii ku ei oo mitään peli konetta ois kiva jos joku auttais ku ite en oo nii perillä näistä asioista"

Et sitten ihan helppoja kysykään.
      Aika paljon näkee väitettävän tuon "sopivan" CC-määrän riippuvan juuri pelaamiseen käytettävästä tietokoneesta ja sen ominaisuuksista.
      Harmi kyllä tietokoneen toimintaan vaikuttaa myös CC:n laatu, ei ainoastaan määrä. Jokin CC voi jopa helpottaa tietokoneen toimintaa jossakin suhteessa, mutta keskimäärin niistä kai on järkevää olettaa olevan lisätyötä niin pelaajalle kuin koneellekin.

On olemassa erilaisia tapoja mitata tietokoneen suoriutumista kuormasta, toinen toistaan hienompia. Minun mielestäni voi kokeilla esimerkiksi niin, että pelaa vuoroin CC:n kanssa ja vuoroin ilman. Jos jompi kumpi pelitapa hidastaa peliä selvästi, niin siitä lienee sitten jonkinmoista haittaa ja rasitusta.

Minun on hyvin vaikea kuvitella mitä "1-3 cc" tekisi pätkimiselle, kun yksikin virheellinen tai vanhentunut CC voi saada pelin pätkimään tai ohjelman kaatumaan. Toisaalta taas muutamat pelaajat kertovat pelaavansa 6... 30 gigan CC-määrillä ilman havaittavaa pätkimistä. Olisivatko sitten heidän koneensa niitä "pelikoneita", sitä en tiedä mutta veikkaan että ovat.

Minulla on ladattavia modien ja kaiken maailman vaatteiden ja muiden kamojen muodossa semmoiset n. 1 gigaa ja alle tuhat kappaletta. Bugaa ja renttuilee Sims4, mutta ei hiukkaakaan auta vaikka otan kaiken CC:n pois pelistä, eikä nopeammaksi muutu se pelaaminen. Tylsemmäksi kyllä.

• Anonyymi

Riippuu täysin koneesta, jolla pelaat. Läppärillä maksimi voisi olla ehkä 5-10, pelikoneessa rutkasti enemmän. Pelin ei missän nimessä pitäisi 1-3 modista pätkiä/kaatua. Mutta siis riippuu koneesta. Mikä kone sinulla on käytössäsi?

• Anonyymi

"Riippuu täysin koneesta, jolla pelaat. Läppärillä maksimi voisi olla ehkä 5-10, pelikoneessa rutkasti enemmän. Pelin ei missän nimessä pitäisi 1-3 modista pätkiä/kaatua. Mutta siis riippuu koneesta. Mikä kone sinulla on käytössäsi?"

Jaa että läppärillä maksimi olis ehkä 5-10 ? Mulla on Asus - läppäri, yli 7000 kpl CC:ä noin 100:ssa tiedostossa ja hyvin pyörii Sims 4. Mistä muuten keksit että läppärillä tai yleensä tietskalla olisi jotain maksimeja CC:n suhteen? Stetsonista?

Kantsii kyllä pikkasen kattoa mitä CC:ä lataa koneelleen. Kuta useampi, sitä todennäkösempää että löytyy jotain skeidaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Riippuu täysin koneesta, jolla pelaat. Läppärillä maksimi voisi olla ehkä 5-10, pelikoneessa rutkasti enemmän. Pelin ei missän nimessä pitäisi 1-3 modista pätkiä/kaatua. Mutta siis riippuu koneesta. Mikä kone sinulla on käytössäsi?"

Jaa että läppärillä maksimi olis ehkä 5-10 ? Mulla on Asus - läppäri, yli 7000 kpl CC:ä noin 100:ssa tiedostossa ja hyvin pyörii Sims 4. Mistä muuten keksit että läppärillä tai yleensä tietskalla olisi jotain maksimeja CC:n suhteen? Stetsonista?

Kantsii kyllä pikkasen kattoa mitä CC:ä lataa koneelleen. Kuta useampi, sitä todennäkösempää että löytyy jotain skeidaa.

Sama täällä. Ihan vanhahkolla(ostettu 2015) hp notebookilla mennään ja peli toimii upeasti,grafiikka-asetukset korkealla(jätän kyllä heijastukset pois) ja ladattua CC kamaa löytyy satoja. Eipä edes se parjattu sims 3 töki tällä koneella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe