Miehen lapset ovat

Anonyymi

laiskoja. Ei tee mitään mitä pyydän. Pyysin viemään roskat, lakasemaan tallin ja pihan, pesemään pyykit, käymään kaupassa listani mukaan, rapsimaan matot, ja imuroimaan, kaikkea pientä, kun nyt tässä ovat laiskana. Mutta mitään ei tehdä, olisi kiva olla ja itse huilia kun on näin kuuma, mutta eivät ilmeisesti osaa.
Itse on tehtävä kun heidät on lellitty. Poika 28 v ja työr 26 v ja loisitaan vaan.
Mulla on muutakin tekemistä kun heitä passata,ja heidän perheitään, kun tuovat kersansa meillemukanaan. Olisivat voineet auttaa mutta ei. Siivooja varmaankäy , heidän kotonansa.
Joskus pitäisi opettaa heitä kotitöitä jos eivät osaa. Äitipuolena on velvollisuus kasvattaa ja opettaa heitä. Eivät kuulemma pidä äitinään mua vaikka olen luvannut että saavat sanoa äiti. Harvoinkäyvät mutta sitten kun tulevat ovat laiskoina eikä auta yhtään.

5

124

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos kerran harvoin käyvät ja ovat perheellisiä niin miks niiden pitäis teillä siivoomaan ruveta.... vai odotatko sitä kaikilta vierailta?

• Anonyymi

Tottakai jotain saavat tehdä ,kun syövätkin ja juovat minun viinakset.

• Anonyymi

Ap, niitä on komennettava. Tietenkin kun kylässä ollaan niin tanssitaan sen pillin mukaan.

Ala teettää heillä viemärinpuhdistukset joka kerta kun tulevat.

• Anonyymi

Niin komentelen ja ite saan istua terassilla ja juoda siideriä ja drinksuja.

• Anonyymi

Meillä on aina lista tekemättömistä töistä kun miehen laspet tulevat, siitä sitten jokainen viisi työtä jotka tekevät. On helpottavaa sitten itsekin olla kun muut tekevät työt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      171
      1136
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      65
      926
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      810
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      747
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      693
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      79
      651
    7. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      609
    8. 28
      595
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      595
    10. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      67
      581
    Aihe