Minä olen päättänyt, että yli viisikymppisenä alan hävittämään tavaroitani pois. Kyllä tuntuu pahalta hävittää kaikenlaisia kynttiläkippoja ja koriste-esineitä pois, mutta ei voi mitään. Valokuvatkin otan kirjahyllyltä pois. Vien tavarat kirpputoreille, osa roskiin jne. Mitä vanhemmaksi tulen niin sen helpompaa on pitää paikat puhtaana eikä tule perikunnalle oikein työllääksi tyhjentää asunto, kun ei ole perhettä, joka ne tekisi. Samoin kaikki liiat huonekalutkin pois kodistani. Samoin vaatekaapeista turhat vaatteet pois kierrätykseen. Voi luoja, kun olen nähnyt vanhuksia, joilla on joka paikka tavaraa niin paljon, ettei pääse kulkemaan kunnolla asunnossa.
Liian tavaroitten hävittäminen
Anonyymi
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Teeppä niin kuin huvittaa. Eihän se meille kuulu.
- Anonyymi
Minun olisi pitänyt tehdä samoin.
Olen hiukka sillä kannalla, että ihmisen pitäisi vaihtaa asuntoa viiden vuoden välein, niin ei pääsisi kerääntymään sellaista joutavaa tavaraa.
Mutta, kun verkkokaupoistakin on niin vaivatonta ostaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259