Hieno harrastajan sivusto

Anonyymi

Täällä voitaisiin keskustella nettisivustosta, joka onkin aikamoinen pläjäys teknisiä aiheita ja sanaristikkotietoutta. Toivottavasti löydätte sivuston joustavasti Googlen avulla - esim. digiratkonta hakusanana tuottaa tulosta.

6

94

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä on jo toinen säie olemassa. Äsken lisäsin yhden näkökulman digiratkontaan. Tein sivulle rinnakkaissäikeen "Tapion sivusaitti", jos joku kirjoittaisi sinne. Ei silti, ei minua yhtään haittaa, jos keskustelua käydään täällä, jos keskustelu käydään hyvässä hengessä.

• Anonyymi

Tapio-Huuhaa

Katsoin tilastoa, On kiva, että edes joku huomasi nuo ristikkoapusivut. Toivon, että joku voisi jotenkin mainostaa niitä Sanariksen sivuilla. Tiedän kyllä, että se on vaikeaa, koska moderaattori suhtautuu asiaan niin, että sivuilleni viittaus on ei-toivottavaa mainostamista, joka pitää poistaa heti kun sitä huomataan.

• Anonyymi

Ristikkoapusivut ovat melko turhia, koska et ksittele Iltiksen koviksia reaaliaikaisesti. Kuten Sanariksen palstalta huomaat, ne aiheuttavat suurimmat keskustelut - kuten Ekin juosten kustu tekele viime viikonloppuna.

• Anonyymi

Ristikkoapusivut antavat esimerkkejä siitä, miten IS-kovisten vihjeiden logiikka toimii. Tarkoituksena on auttaa pääsemään sisään. Sitä varten on myös Sanariksella Ristikon anatomia -osasto. Olen yrittänyt vääntää hieman enemmän rautalankaa.

Jossakin vaiheessa tarkoitus olisi ostaa IS Extra -palvelu. Tosin tilaisi ehkä taas kuukauden pätkän. Kun en osallistu IS:n kilpaiuihin, minulle ei ole merkitystä onko ristikko uusi vai vanha. Toki eihän kymppi kuuss ole paljon, jos pitäisi tilauksen jatkuvanakin.

Digiratkonta on halvin tapa ratkoa IS-koviksia. Ei mene edes mustekasettia. Hinta/laatusuhteelta paras laite on se, mitä itse nyt käytän. Sillä tekee taidettakin, jos e kiinnostaa. Jos ei ennestään omista tablet-laitetta, on tablet-laitteesta parempi katsoa elokuvia matkalla kuin kännykällä. On siitä paljon muuhunkin käyttöön.

Toki jos ennestään omiataa tablet-laitteen ja haluaa kynällisen laitteen, tulee lisäskustannus. Digikynässä on monet edut verrattuna lyijy- tai kuulakärkikynään, mutta myös eräät haitat, joten siinä suhteessa kumpikaan ei ole yksiselitteisesti parempi tai huonompi. Ehkä asiasta pitäisi tehdä taulukko.

• Samaan asiaan liittyvä toinen säie on poistettu ja ihan hyvä. Siinä oli epäasiallisia kommentteja.

En ole nyt ehtinyt juuri ristikoihin paneutua. Tein monipuoliset mobiiliasetukset.
      www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/asetukset/

• Viimeisen kuukauden aikana sivuilla on käynyt n. 1000 eri kävijää - mutta kommentteja on minun lisäkseni vain kolmelta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe