riittävästi hääautoon. Siitä jää elämänikäiset muistot vieraiden albumeihin ja omiin tietysti.
Karmea esimerkki oli erään tuttavapariskunnan hääauto jokunen vuosi sitten:
Vanhahko Ford Orion. Pientä ruosteenalkua kurakaarissa ym.
Johan siinä tunnelma latistui kertaheitolla.
Hääauton kustannukset häviää sinne muiden kulujen joukkoon..siinä ei auttaisi kitsastella.
Satsatkaa
11
1553
Vastaukset
- niin teen
olen samaa mieltä asiassa meille tulee limusiini ja 230e makso,eikä yhtään kaduta että varasin sen
- No jopas!
Oliko se niin kuin joku vitsi? Ehkä heillä siis vain oli outo huumorintaju? Vai oliko kyse vain piheydestä? Luulis, että joltain tutulta sais auton lainaksi ilmaiseks. Vai oliko kaikilla yhtä huonot autot..?
- Hemppu
Ihan pakko kommentoida! Kukin menee tyylillään, ei auton koko tai näkö ole tärkein asia hääpäivänä! On lähinnä hellyyttävää, jos nuoripari aloittaa yhteisen taipaleensa jo elämää nähneellä autolla. Ei kaikkien tarvitse tuhlata rahojaan limusiiniin miellyttääkseen nirppanokka-häävieraita!!
- jenna
Hemppu kirjoitti:
Ihan pakko kommentoida! Kukin menee tyylillään, ei auton koko tai näkö ole tärkein asia hääpäivänä! On lähinnä hellyyttävää, jos nuoripari aloittaa yhteisen taipaleensa jo elämää nähneellä autolla. Ei kaikkien tarvitse tuhlata rahojaan limusiiniin miellyttääkseen nirppanokka-häävieraita!!
Ei kaikille se auto ole niin merkityksellinen. Kuten ei minulle ja sulhollekaan. Kunhan kirkolta juhlapaikalle pääsemme nin hyvä niin. Ei me haluta mitään limusiinia! Ehkä sillä on kiva ajella vaikka Manhattanilla, mutta luonnon keskellä riihen pihassa se näyttää lähinnä vitsiltä. No thanks...
- Neiti Koo
jenna kirjoitti:
Ei kaikille se auto ole niin merkityksellinen. Kuten ei minulle ja sulhollekaan. Kunhan kirkolta juhlapaikalle pääsemme nin hyvä niin. Ei me haluta mitään limusiinia! Ehkä sillä on kiva ajella vaikka Manhattanilla, mutta luonnon keskellä riihen pihassa se näyttää lähinnä vitsiltä. No thanks...
Mun eräät tuttavat menivät kirkosta juhlapaikalle potkukelkalla.. ihana erikoinen juttu. Sulho potkutteli ja morsian istui kyydissä. Lyhyt matka, talvi, ja kaikki oli tyytyväisiä.
- jenna
Neiti Koo kirjoitti:
Mun eräät tuttavat menivät kirkosta juhlapaikalle potkukelkalla.. ihana erikoinen juttu. Sulho potkutteli ja morsian istui kyydissä. Lyhyt matka, talvi, ja kaikki oli tyytyväisiä.
hauska idea :) Ja paljon romanttisempaa kun limusiini...
- totta
Hemppu kirjoitti:
Ihan pakko kommentoida! Kukin menee tyylillään, ei auton koko tai näkö ole tärkein asia hääpäivänä! On lähinnä hellyyttävää, jos nuoripari aloittaa yhteisen taipaleensa jo elämää nähneellä autolla. Ei kaikkien tarvitse tuhlata rahojaan limusiiniin miellyttääkseen nirppanokka-häävieraita!!
hauska idea on vaikkapa jomman kumman eka auto, jos sellainen vielä sattuu olemaan maisemissa ja jos auton siis on sattunut omistamaan. Kaikki muutkin hauskat ja omaperäiset jutut, kuten edempänä kirjoittavan potkukelkka, on hienoja ja päihittää minusta limusiinit.
- nainen täällä taas
jenna kirjoitti:
hauska idea :) Ja paljon romanttisempaa kun limusiini...
Mie haaveilen vossikkakyydistä =) Mutta taitaapa käydä niin että juhlapaikka on liian kaukana sellaiseen... ja on varmaan turhan hullua lähteä kirkosta vossikalla ja saapua hääpaikalle Nissanilla?
juu autoompa tosiaan kannattaa satsata. Hetken hurma ja sillä siisti.
Autonvuokrarahan voikin säästää sitten juhlapaikalla vaikka kunnon bändistä. Paikalle on palkattu naapurin hanuripaavo soittamaan metsäkukkia.
Kukin satsaa mihin haluaa, tietenkin. Meikäläisellä on auto ainakin viimeisenä sijopituskohteena.- Rosa
Meillä mennään kesällä sitten hevoskyydillä, ja hevonenkin löytyy ihan sulhasen kotitallista... Kärryt vaatii tässä keväämmälllä pientä kunnostamista, mutta ravimiehen on mnetävä hevosella!
- meillä oli
oikein laina Lada. Ei viittitty omalla avolavalla ajella.
Kovasti kelepas.
Onneksi satsattiin valokuviin, ne jäi ja Ladaa ei muista kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602