Satsatkaa

hyvät ihmiset

riittävästi hääautoon. Siitä jää elämänikäiset muistot vieraiden albumeihin ja omiin tietysti.
Karmea esimerkki oli erään tuttavapariskunnan hääauto jokunen vuosi sitten:

Vanhahko Ford Orion. Pientä ruosteenalkua kurakaarissa ym.

Johan siinä tunnelma latistui kertaheitolla.
Hääauton kustannukset häviää sinne muiden kulujen joukkoon..siinä ei auttaisi kitsastella.

11

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin teen

      olen samaa mieltä asiassa meille tulee limusiini ja 230e makso,eikä yhtään kaduta että varasin sen

    • No jopas!

      Oliko se niin kuin joku vitsi? Ehkä heillä siis vain oli outo huumorintaju? Vai oliko kyse vain piheydestä? Luulis, että joltain tutulta sais auton lainaksi ilmaiseks. Vai oliko kaikilla yhtä huonot autot..?

      • Hemppu

        Ihan pakko kommentoida! Kukin menee tyylillään, ei auton koko tai näkö ole tärkein asia hääpäivänä! On lähinnä hellyyttävää, jos nuoripari aloittaa yhteisen taipaleensa jo elämää nähneellä autolla. Ei kaikkien tarvitse tuhlata rahojaan limusiiniin miellyttääkseen nirppanokka-häävieraita!!


      • jenna
        Hemppu kirjoitti:

        Ihan pakko kommentoida! Kukin menee tyylillään, ei auton koko tai näkö ole tärkein asia hääpäivänä! On lähinnä hellyyttävää, jos nuoripari aloittaa yhteisen taipaleensa jo elämää nähneellä autolla. Ei kaikkien tarvitse tuhlata rahojaan limusiiniin miellyttääkseen nirppanokka-häävieraita!!

        Ei kaikille se auto ole niin merkityksellinen. Kuten ei minulle ja sulhollekaan. Kunhan kirkolta juhlapaikalle pääsemme nin hyvä niin. Ei me haluta mitään limusiinia! Ehkä sillä on kiva ajella vaikka Manhattanilla, mutta luonnon keskellä riihen pihassa se näyttää lähinnä vitsiltä. No thanks...


      • Neiti Koo
        jenna kirjoitti:

        Ei kaikille se auto ole niin merkityksellinen. Kuten ei minulle ja sulhollekaan. Kunhan kirkolta juhlapaikalle pääsemme nin hyvä niin. Ei me haluta mitään limusiinia! Ehkä sillä on kiva ajella vaikka Manhattanilla, mutta luonnon keskellä riihen pihassa se näyttää lähinnä vitsiltä. No thanks...

        Mun eräät tuttavat menivät kirkosta juhlapaikalle potkukelkalla.. ihana erikoinen juttu. Sulho potkutteli ja morsian istui kyydissä. Lyhyt matka, talvi, ja kaikki oli tyytyväisiä.


      • jenna
        Neiti Koo kirjoitti:

        Mun eräät tuttavat menivät kirkosta juhlapaikalle potkukelkalla.. ihana erikoinen juttu. Sulho potkutteli ja morsian istui kyydissä. Lyhyt matka, talvi, ja kaikki oli tyytyväisiä.

        hauska idea :) Ja paljon romanttisempaa kun limusiini...


      • totta
        Hemppu kirjoitti:

        Ihan pakko kommentoida! Kukin menee tyylillään, ei auton koko tai näkö ole tärkein asia hääpäivänä! On lähinnä hellyyttävää, jos nuoripari aloittaa yhteisen taipaleensa jo elämää nähneellä autolla. Ei kaikkien tarvitse tuhlata rahojaan limusiiniin miellyttääkseen nirppanokka-häävieraita!!

        hauska idea on vaikkapa jomman kumman eka auto, jos sellainen vielä sattuu olemaan maisemissa ja jos auton siis on sattunut omistamaan. Kaikki muutkin hauskat ja omaperäiset jutut, kuten edempänä kirjoittavan potkukelkka, on hienoja ja päihittää minusta limusiinit.


      • nainen täällä taas
        jenna kirjoitti:

        hauska idea :) Ja paljon romanttisempaa kun limusiini...

        Mie haaveilen vossikkakyydistä =) Mutta taitaapa käydä niin että juhlapaikka on liian kaukana sellaiseen... ja on varmaan turhan hullua lähteä kirkosta vossikalla ja saapua hääpaikalle Nissanilla?


    • juu autoompa tosiaan kannattaa satsata. Hetken hurma ja sillä siisti.

      Autonvuokrarahan voikin säästää sitten juhlapaikalla vaikka kunnon bändistä. Paikalle on palkattu naapurin hanuripaavo soittamaan metsäkukkia.

      Kukin satsaa mihin haluaa, tietenkin. Meikäläisellä on auto ainakin viimeisenä sijopituskohteena.

      • Rosa

        Meillä mennään kesällä sitten hevoskyydillä, ja hevonenkin löytyy ihan sulhasen kotitallista... Kärryt vaatii tässä keväämmälllä pientä kunnostamista, mutta ravimiehen on mnetävä hevosella!


    • meillä oli

      oikein laina Lada. Ei viittitty omalla avolavalla ajella.

      Kovasti kelepas.

      Onneksi satsattiin valokuviin, ne jäi ja Ladaa ei muista kukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe