Elikkäs oon 13v poika ja oon kiinnostunut yhdestä samanikäisestä tytöstä. En itse tunne tätä tyttöä enkä oo ikinä lähestyny sitä tai menny juttelemaan sille. Miten voisin lähestyä sitä ja miten voisin koittaa iskeä sen?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kokeile tekstaamista ensin, tai ala vaan sanomaan tytölle hei ku näet sen käytävällä. Aloita pieni ystävällinen keskustelu ja ota selvää mistä tyttö pitää
no siinä amatööri kokeilee trollia.
voivoi. käyppä amsterdaamissa koettamassa vähän jotai 100%indc 25thc jos et kotikulmilta hyvää polttoo löydä.no siinä amatööri kokeilee trollia.
voivoi. käyppä amsterdaamissa koettamassa vähän jotai 100%indc 25thc jos et kotikulmilta hyvää polttoo löydä.no siinä amatööri kokeilee trollia.
voivoi. käyppä amsterdaamissa koettamassa vähän jotai 100%indc 25thc jos et kotikulmilta hyvää polttoo löydä.olen impannut ainakin 1000 kertaa ja aivot ovat hyvässä kunnossa vaikka impannut jo tuhat kertaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 116709
- 77673
- 48638
- 46563
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39556- 60532
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44507- 25457
- 52444