Elikkäs oon 13v poika ja oon kiinnostunut yhdestä samanikäisestä tytöstä. En itse tunne tätä tyttöä enkä oo ikinä lähestyny sitä tai menny juttelemaan sille. Miten voisin lähestyä sitä ja miten voisin koittaa iskeä sen?
Miten saada 13v tytön huomio/kiinnostus
5
145
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile tekstaamista ensin, tai ala vaan sanomaan tytölle hei ku näet sen käytävällä. Aloita pieni ystävällinen keskustelu ja ota selvää mistä tyttö pitää
no siinä amatööri kokeilee trollia.
voivoi. käyppä amsterdaamissa koettamassa vähän jotai 100%indc 25thc jos et kotikulmilta hyvää polttoo löydä.no siinä amatööri kokeilee trollia.
voivoi. käyppä amsterdaamissa koettamassa vähän jotai 100%indc 25thc jos et kotikulmilta hyvää polttoo löydä.no siinä amatööri kokeilee trollia.
voivoi. käyppä amsterdaamissa koettamassa vähän jotai 100%indc 25thc jos et kotikulmilta hyvää polttoo löydä.olen impannut ainakin 1000 kertaa ja aivot ovat hyvässä kunnossa vaikka impannut jo tuhat kertaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605006Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362279Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti622169- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181363Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181218- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12869