Facebookin Tanssiporukka-ryhmä

Anonyymi

Sori. En pysty nyt muualla avautumaan sillä haluan nostaa tuon otsakkessa mainitun ryhmän kaksi kirjoittajaa ja tanssi maailman todellista hahmoa keskusteluni ja avautumiseni aiheeksi.
Käsiteltäköön nimettöminä heidät.
Juuri pisti silmääni tuon naistanssiopettajan kirjoitus tanssi suunnista ja kuinka tanssilattialla alueet ovat nopeasti, hitaasti ja ns kädenalitanssijat kaavan julkaisun.
Ei siinä mitään mutta hei.
Tanssi on mukavaa ja voi saakeli tätä ohjeistusta ja ohjenuoraa juuri tältä naiselta joka kirjoittaa, aloittaa aiheissa aina jonkin tanssiin kuuluvan pilkunviilauksen. Viilaa jopa toisten kirjoitusvirheet.
Kyllä vaikuttaa niin luotaantyöntävältä joten toivon todella ettei tarvitse häneen missään tanssin yhteydessä törmätä. Kun tietää niin kaiken ja avaa asiat niin pilkulleen.

Ja toinen hahmo on todella tuo Jyväskylän mikä tanssitohtoridosenttikaikkitietävä.
Tietää ja osaa kaiken. Tanssista.
Silmiin pisti myös keskusteluketju jostain tanssiin liittyvästä parien ja varsinkin muiden naisten tai miesten vokottelu tai jotain sinne suuntaan. Että oliko kelle tapahtunut mitä ja olleenkaan ja miten.
Tuo kyseinen jyskälän tanssi dosentti oli sitten uskaltautunut ottamaan aiheeseen kantaa niin että ompa hänenkin luultu pyörittäneen kolmen naisen rallia yhtä aikaa ja kuultu olevan ulkoruokinnassa. Jälkimmäisestä en tiedä mutta nähty on kuinka aivan villinä on vokotellut nuorta vaaleaa naista niin Hangan lavalla kuin Syvälahden lavalla. Ei jäänyt kyllä epäselväksi mitä temppuja teki. Kun sitten saapuu puolisonsa kanssa lavalle, näyttelee niin osaavaa, ammattimaista ja hyvin ärsyttävää miestä, dosenttia ja huippu tanssijaa että oksettaa.
Suotta on kieltänyt pyörityksensä, kyllä niissä paikkansa vain on...

Joten voisiko se tanssi olla ihan vanhaan malliin mukavaa ja nämä ammatiiliset arvostelijat ja höystelijät sukikoon sulkiaan muualla. Ei teistä ainakaan mikään hyvä fiilis jää.

2

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo,kyllä lavoilla monenlaista outoa näkee.

• Anonyymi

Ryhmässä tyhmyys tiivistyy. Parempi liikkua yksin, kun olen komea ja rohkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      220
      4219
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2715
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2411
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2343
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      38
      1597
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      532
      1350
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1320
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1316
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      76
      1291
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1186
    Aihe