Yönkiitäjät?

QueenOfTheDawn

Niin elikkäs tietääkö joku tästä bändistä jotain. Millainen kokoonpano tämä on, jostain hetkellisestä projektista olen kuullut eli miten bändi toimii; levyjä, keikkoja?

10

2593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissafani-82

Varmaan tiesikki, että Yökiitäjät soittaa iskelmiä, mutta kuinka sua iskelmät kiinnostaa ku juttusi mukaan kuuntelet metallia?
      No, Yökiitäjät on ihan tavallinen yhtye ja sillä on keikkoja ihan kuten muillaki yhtyeillä. Katoin äsken tanssipalvelimesta mitä keikkoja sillä on, eikä sillä tällä hetkellä näytä olevan keikkoja missään.
      Toivottavasti saat parempaa tietoa tuosta yhtyeestä ku mitä mä tiesin kirjoittaa.

• QueenOfTheDawn

Laitettua kuin yhden ja mulla on aika laaja musa maku Children Of Bodomista Souvareihin....

• kissafani-82
        QueenOfTheDawn kirjoitti:

Laitettua kuin yhden ja mulla on aika laaja musa maku Children Of Bodomista Souvareihin....

Vai kuuntelet musiikkia laidasta laitaan, se onki hyvä ku haluaa esim. nukkua, voi laittaa iskelmiä ja ku on meno päällä voit kuunnella esim. Children of Boddomia :)
        Toi onki hankalaa jos kuuntelee musiikkia laidasta laitaan, niin ei tiedä minkä musiikkimaun laittais nimimerkki -korttiinsa, vai mikä se on :)

• QueenOfTheDawn
        kissafani-82 kirjoitti:

Vai kuuntelet musiikkia laidasta laitaan, se onki hyvä ku haluaa esim. nukkua, voi laittaa iskelmiä ja ku on meno päällä voit kuunnella esim. Children of Boddomia :)
        Toi onki hankalaa jos kuuntelee musiikkia laidasta laitaan, niin ei tiedä minkä musiikkimaun laittais nimimerkki -korttiinsa, vai mikä se on :)

Harmi että se on niin rajattu...

• ...

Oon kerran nähnyt keseisen bändin enkä halua toista kertaa nähdä...

• QueenOfTheDawn

Juups mä olen kuullut sitä vaan radiossa vähäsen mutta mutta... Tuli vaan mieleen että jos kuulis vähäsen enemmän jostain... Noh ehkä joku tietää...

• toma1835

Otappa jonain lauantaina asiaksi ja lähde kattomaan poikien keikkaa ihan vaan vaikka piruuttaan. Saatat vielä yllättyä. Tsekkaa Yönkiitäjät.fi, sieltä löydät keikkakalenterin ja biisinäytteitä: Ei muutakuin kai tietää sait..
      HEh Hee!!

• kiitäjien tahdissa

Yönkiitäjät uudella innolla ja solistilla varustettuna. Keikkailee jälleen. Heidän omilta sivuiltaan löytyy paikat mistä heidät löytää jos tanssia haluaa...musa on tanssittavaa ja hyvää. Mukaan vaan.

• mukana ollut

Olen parilla keikalla ollut ja uuden solistin myötä yhtye on nostanut tasoaan todella paljon. Viimeisimmällä keikalla yhtye oli niinsanotusti kakkosyhtye mutta veti kyllä pitemmän korren siitä ns. pääesiintyjästä. Yönkiitäjillä on illan aikana todellakin monipuoliset setit, sitä mielellään kuunteleekin vaikka ei niin tanssia välttämättä haluaisikaan, todellakin tanssittavat setit nuoresta vaariin.

• Manituman

Yönkiitäjät orkkana pirun hyvä tunnen orkan jäsenet hyvin soittaa tosi hyvää tansi musiikkia vanhan ajan tyyliin tietenkin huomioden yleisön onko nuorta vai vanhaa, musiikki on ihan uskomatonta orkan jäseniin huomioden kyse on räjäytys/kiven räjäytys työ ryhmästä kysymys jossa työ vie kuulonaika helposti mutta kaverit on orkkana pystynyt säilyttämään musiikillisen tajun pirun hyvänä. Aina kun tien että yönkiitäjät esiintyy varmasti yritän olla tansivan yleisön joukossa. terveisin Eki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      163
      6532
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      53
      1913
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1671
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1142
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      337
      1085
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      50
      1034
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      990
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      918
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      918
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe