Yönkiitäjät?

QueenOfTheDawn

Niin elikkäs tietääkö joku tästä bändistä jotain. Millainen kokoonpano tämä on, jostain hetkellisestä projektista olen kuullut eli miten bändi toimii; levyjä, keikkoja?

10

2514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissafani-82

Varmaan tiesikki, että Yökiitäjät soittaa iskelmiä, mutta kuinka sua iskelmät kiinnostaa ku juttusi mukaan kuuntelet metallia?
      No, Yökiitäjät on ihan tavallinen yhtye ja sillä on keikkoja ihan kuten muillaki yhtyeillä. Katoin äsken tanssipalvelimesta mitä keikkoja sillä on, eikä sillä tällä hetkellä näytä olevan keikkoja missään.
      Toivottavasti saat parempaa tietoa tuosta yhtyeestä ku mitä mä tiesin kirjoittaa.

• QueenOfTheDawn

Laitettua kuin yhden ja mulla on aika laaja musa maku Children Of Bodomista Souvareihin....

• kissafani-82
        QueenOfTheDawn kirjoitti:

Laitettua kuin yhden ja mulla on aika laaja musa maku Children Of Bodomista Souvareihin....

Vai kuuntelet musiikkia laidasta laitaan, se onki hyvä ku haluaa esim. nukkua, voi laittaa iskelmiä ja ku on meno päällä voit kuunnella esim. Children of Boddomia :)
        Toi onki hankalaa jos kuuntelee musiikkia laidasta laitaan, niin ei tiedä minkä musiikkimaun laittais nimimerkki -korttiinsa, vai mikä se on :)

• QueenOfTheDawn
        kissafani-82 kirjoitti:

Vai kuuntelet musiikkia laidasta laitaan, se onki hyvä ku haluaa esim. nukkua, voi laittaa iskelmiä ja ku on meno päällä voit kuunnella esim. Children of Boddomia :)
        Toi onki hankalaa jos kuuntelee musiikkia laidasta laitaan, niin ei tiedä minkä musiikkimaun laittais nimimerkki -korttiinsa, vai mikä se on :)

Harmi että se on niin rajattu...

• ...

Oon kerran nähnyt keseisen bändin enkä halua toista kertaa nähdä...

• QueenOfTheDawn

Juups mä olen kuullut sitä vaan radiossa vähäsen mutta mutta... Tuli vaan mieleen että jos kuulis vähäsen enemmän jostain... Noh ehkä joku tietää...

• toma1835

Otappa jonain lauantaina asiaksi ja lähde kattomaan poikien keikkaa ihan vaan vaikka piruuttaan. Saatat vielä yllättyä. Tsekkaa Yönkiitäjät.fi, sieltä löydät keikkakalenterin ja biisinäytteitä: Ei muutakuin kai tietää sait..
      HEh Hee!!

• kiitäjien tahdissa

Yönkiitäjät uudella innolla ja solistilla varustettuna. Keikkailee jälleen. Heidän omilta sivuiltaan löytyy paikat mistä heidät löytää jos tanssia haluaa...musa on tanssittavaa ja hyvää. Mukaan vaan.

• mukana ollut

Olen parilla keikalla ollut ja uuden solistin myötä yhtye on nostanut tasoaan todella paljon. Viimeisimmällä keikalla yhtye oli niinsanotusti kakkosyhtye mutta veti kyllä pitemmän korren siitä ns. pääesiintyjästä. Yönkiitäjillä on illan aikana todellakin monipuoliset setit, sitä mielellään kuunteleekin vaikka ei niin tanssia välttämättä haluaisikaan, todellakin tanssittavat setit nuoresta vaariin.

• Manituman

Yönkiitäjät orkkana pirun hyvä tunnen orkan jäsenet hyvin soittaa tosi hyvää tansi musiikkia vanhan ajan tyyliin tietenkin huomioden yleisön onko nuorta vai vanhaa, musiikki on ihan uskomatonta orkan jäseniin huomioden kyse on räjäytys/kiven räjäytys työ ryhmästä kysymys jossa työ vie kuulonaika helposti mutta kaverit on orkkana pystynyt säilyttämään musiikillisen tajun pirun hyvänä. Aina kun tien että yönkiitäjät esiintyy varmasti yritän olla tansivan yleisön joukossa. terveisin Eki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe