Mitä pitää muistaa

Anonyymi

Ennen riparille menoa kannattaa kysyä papilta, että onko riparin opetus totta?

Se että papit kertoo uskovansa, ei todista vielä yhtään mitään.
Raamattullakaan ei ole mitään todistus arvoa.

Tähän mennessä, kirkko ei ole todistanut yhtään mitään.

En voi suositella ripariin menoa, jos opetus satua ja höpötystä.

Joku varmaan miettii, että miksi kirkko opettaisi satuja?
Kirkolla on motivaationsa tähän huijaukseen ja se on raha. Kirkko elää riparin käyneiden ja uskoon tulleiden rahoilla.
En ymmärrä, miksi kirkolta sallitaan tälläinen huijaus.

Valitkaa riparin sijasta protu ja voitte olla varmoja, ettei teitä huijata, eikä turhaan rahasteta.
Miettikää tätä kavereiden kesken.

Terv. Rehellinen aikuinen

9

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Papit ovat aivopesun ammattilaisia. Jos et halua uskistua, kierrä papit kaukaa.

    • Anonyymi

      Riparin ja Protun käyneistä, Protu on ehdottomasti parempi.

    • Miksi sitä pitäisi sen kummemmin miettiä tai ihmetellä, että mitä siellä riparilla opetetaan?

      Se on ihan kiva kesäleiri, eikä sen tartte olla yhtään mitään sen enempää.

      Vastakkaisesta pakotuksestanne huolimatta moni ihminen haluaa vielä nykyisinkin itselleen juhlalliset kirkkohäät sekä kelpoisuuden lupautua jollekin lapselle viralliseksi kummiksi, jos joku sattuu kysymään.

      • Anonyymi

        :"Se on ihan kiva kesäleiri, eikä sen tartte olla yhtään mitään sen enempää.
        - Tosikiva aivopesuleiri
        - Moni alkaa uskomaan riparilla opetettuihin satuihin. Tosi siistii 🤣😂🤣😂

        ""juhlalliset kirkkohäät sekä kelpoisuuden""
        - Juhlallisiin häihin ei tarvitse kirkkoa.

        ""lupautua jollekin lapselle viralliseksi kummiksi""
        - Virallisia kummeja ei ole olemassakaan. Kirkon kummeilla ei ole mitään velvollisuuksia.
        - Jokainen voi olla, ihan kenenkä tahansa kummi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        :"Se on ihan kiva kesäleiri, eikä sen tartte olla yhtään mitään sen enempää.
        - Tosikiva aivopesuleiri
        - Moni alkaa uskomaan riparilla opetettuihin satuihin. Tosi siistii 🤣😂🤣😂

        ""juhlalliset kirkkohäät sekä kelpoisuuden""
        - Juhlallisiin häihin ei tarvitse kirkkoa.

        ""lupautua jollekin lapselle viralliseksi kummiksi""
        - Virallisia kummeja ei ole olemassakaan. Kirkon kummeilla ei ole mitään velvollisuuksia.
        - Jokainen voi olla, ihan kenenkä tahansa kummi.

        Sanoin, että vastakkaisesta pakotuksestanne huolimatta MONI IHMINEN HALUAA vielä nykyisinkin itselleen juhlalliset kirkkohäät sekä kelpoisuuden lupautua jollekin lapselle viralliseksi kummiksi, jos joku sattuu kysymään.

        Älä lainaa sanomisiani asiayhteydestä irroitettuina! Kyllä, häät voivat olla juhlalliset ilman kirkkoa ja "epävirallinen" kummi voi olla myös ilman rippikoulua, mutta edelleen moni ihminen haluaa tehdä toisin. Mikä sinä olet heidän tahtoaan kyseenalaistamaan?

        Mihin lähteeseen perustuu väitteesi siitä, että moni alkaa uskomaan riparilla opetettuihin satuihin?


      • Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

        Sanoin, että vastakkaisesta pakotuksestanne huolimatta MONI IHMINEN HALUAA vielä nykyisinkin itselleen juhlalliset kirkkohäät sekä kelpoisuuden lupautua jollekin lapselle viralliseksi kummiksi, jos joku sattuu kysymään.

        Älä lainaa sanomisiani asiayhteydestä irroitettuina! Kyllä, häät voivat olla juhlalliset ilman kirkkoa ja "epävirallinen" kummi voi olla myös ilman rippikoulua, mutta edelleen moni ihminen haluaa tehdä toisin. Mikä sinä olet heidän tahtoaan kyseenalaistamaan?

        Mihin lähteeseen perustuu väitteesi siitä, että moni alkaa uskomaan riparilla opetettuihin satuihin?

        ""Mihin lähteeseen perustuu väitteesi siitä, että moni alkaa uskomaan riparilla opetettuihin satuihin?""

        Typerä kysymys. Onhan se selvää että lapset uskistuu moisesta aivopesu rumpasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ""Mihin lähteeseen perustuu väitteesi siitä, että moni alkaa uskomaan riparilla opetettuihin satuihin?""

        Typerä kysymys. Onhan se selvää että lapset uskistuu moisesta aivopesu rumpasta.

        Eli väitteesi ei perustu mihinkään muuhun, kuin omaan kuvitelmaasi asioiden tilasta. Heittelet asioita hatusta, kun susta nyt vaan tuntuu siltä.

        Riparilla käy 15-vuotiaita nuoria. Eivät he tyhmiä ole. Jos joku heistä haluaa "uskistua" riparikokemustensa jälkeen, niin eihän se sinulle kuulu pätkääkään.


    • Anonyymi

      miksi ylipäätään laitat lapsen kyseiselle leirille, jos et usko että kyseinen asia on totta.

    • Anonyymi

      Voin lämpimästi suositella Al-Holin leiriä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe