Mitä pitää muistaa

Anonyymi

Ennen riparille menoa kannattaa kysyä papilta, että onko riparin opetus totta?

Se että papit kertoo uskovansa, ei todista vielä yhtään mitään.
Raamattullakaan ei ole mitään todistus arvoa.

Tähän mennessä, kirkko ei ole todistanut yhtään mitään.

En voi suositella ripariin menoa, jos opetus satua ja höpötystä.

Joku varmaan miettii, että miksi kirkko opettaisi satuja?
Kirkolla on motivaationsa tähän huijaukseen ja se on raha. Kirkko elää riparin käyneiden ja uskoon tulleiden rahoilla.
En ymmärrä, miksi kirkolta sallitaan tälläinen huijaus.

Valitkaa riparin sijasta protu ja voitte olla varmoja, ettei teitä huijata, eikä turhaan rahasteta.
Miettikää tätä kavereiden kesken.

Terv. Rehellinen aikuinen

9

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Papit ovat aivopesun ammattilaisia. Jos et halua uskistua, kierrä papit kaukaa.

    • Anonyymi

      Riparin ja Protun käyneistä, Protu on ehdottomasti parempi.

    • Miksi sitä pitäisi sen kummemmin miettiä tai ihmetellä, että mitä siellä riparilla opetetaan?

      Se on ihan kiva kesäleiri, eikä sen tartte olla yhtään mitään sen enempää.

      Vastakkaisesta pakotuksestanne huolimatta moni ihminen haluaa vielä nykyisinkin itselleen juhlalliset kirkkohäät sekä kelpoisuuden lupautua jollekin lapselle viralliseksi kummiksi, jos joku sattuu kysymään.

      • Anonyymi

        :"Se on ihan kiva kesäleiri, eikä sen tartte olla yhtään mitään sen enempää.
        - Tosikiva aivopesuleiri
        - Moni alkaa uskomaan riparilla opetettuihin satuihin. Tosi siistii 🤣😂🤣😂

        ""juhlalliset kirkkohäät sekä kelpoisuuden""
        - Juhlallisiin häihin ei tarvitse kirkkoa.

        ""lupautua jollekin lapselle viralliseksi kummiksi""
        - Virallisia kummeja ei ole olemassakaan. Kirkon kummeilla ei ole mitään velvollisuuksia.
        - Jokainen voi olla, ihan kenenkä tahansa kummi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        :"Se on ihan kiva kesäleiri, eikä sen tartte olla yhtään mitään sen enempää.
        - Tosikiva aivopesuleiri
        - Moni alkaa uskomaan riparilla opetettuihin satuihin. Tosi siistii 🤣😂🤣😂

        ""juhlalliset kirkkohäät sekä kelpoisuuden""
        - Juhlallisiin häihin ei tarvitse kirkkoa.

        ""lupautua jollekin lapselle viralliseksi kummiksi""
        - Virallisia kummeja ei ole olemassakaan. Kirkon kummeilla ei ole mitään velvollisuuksia.
        - Jokainen voi olla, ihan kenenkä tahansa kummi.

        Sanoin, että vastakkaisesta pakotuksestanne huolimatta MONI IHMINEN HALUAA vielä nykyisinkin itselleen juhlalliset kirkkohäät sekä kelpoisuuden lupautua jollekin lapselle viralliseksi kummiksi, jos joku sattuu kysymään.

        Älä lainaa sanomisiani asiayhteydestä irroitettuina! Kyllä, häät voivat olla juhlalliset ilman kirkkoa ja "epävirallinen" kummi voi olla myös ilman rippikoulua, mutta edelleen moni ihminen haluaa tehdä toisin. Mikä sinä olet heidän tahtoaan kyseenalaistamaan?

        Mihin lähteeseen perustuu väitteesi siitä, että moni alkaa uskomaan riparilla opetettuihin satuihin?


      • Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

        Sanoin, että vastakkaisesta pakotuksestanne huolimatta MONI IHMINEN HALUAA vielä nykyisinkin itselleen juhlalliset kirkkohäät sekä kelpoisuuden lupautua jollekin lapselle viralliseksi kummiksi, jos joku sattuu kysymään.

        Älä lainaa sanomisiani asiayhteydestä irroitettuina! Kyllä, häät voivat olla juhlalliset ilman kirkkoa ja "epävirallinen" kummi voi olla myös ilman rippikoulua, mutta edelleen moni ihminen haluaa tehdä toisin. Mikä sinä olet heidän tahtoaan kyseenalaistamaan?

        Mihin lähteeseen perustuu väitteesi siitä, että moni alkaa uskomaan riparilla opetettuihin satuihin?

        ""Mihin lähteeseen perustuu väitteesi siitä, että moni alkaa uskomaan riparilla opetettuihin satuihin?""

        Typerä kysymys. Onhan se selvää että lapset uskistuu moisesta aivopesu rumpasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ""Mihin lähteeseen perustuu väitteesi siitä, että moni alkaa uskomaan riparilla opetettuihin satuihin?""

        Typerä kysymys. Onhan se selvää että lapset uskistuu moisesta aivopesu rumpasta.

        Eli väitteesi ei perustu mihinkään muuhun, kuin omaan kuvitelmaasi asioiden tilasta. Heittelet asioita hatusta, kun susta nyt vaan tuntuu siltä.

        Riparilla käy 15-vuotiaita nuoria. Eivät he tyhmiä ole. Jos joku heistä haluaa "uskistua" riparikokemustensa jälkeen, niin eihän se sinulle kuulu pätkääkään.


    • Anonyymi

      miksi ylipäätään laitat lapsen kyseiselle leirille, jos et usko että kyseinen asia on totta.

    • Anonyymi

      Voin lämpimästi suositella Al-Holin leiriä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe