helpp! oon tykänny yhest jätkästä jo jonku aikaa, eikä tunnu että se ois kiinnostunu bäkkiin. se kyl sano et me voitas nähä ja tutustuu paremmin ja et meist vois tulla jotai, mut joka kerta se on vaa perunu tapaamiset jonku ongelman takia. ollaan järkkää ens viikol kaverinkaa bileet jonne se tulee jos se pääsee, ja en nyt tiiä mitä pitäis tehä. plus se laittoi ig kuvan missä se poseeraa mun pahimman vihollisen (tytön) kaa, ovat siis kavereita keskenään. tää tyttö kiusas mua vuosia ja teki mun elämästä paskaa, ja tää poika on sen kaveri. tekeekö se musta lutkan jos mä vähän näpäytän sitä siel bileissä ja isken jonku toisen?
auttakaa nopeesti!!!
Anonyymi
1
50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä missään nimessä tee noin kertomatta mitään pojalle. Sen sijaan kerro sille, että et tykkää siitä, että se poseeraa ton tytön kaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915