Miten mä tän nyt sanoisin järkevästi.
En tiedä oikeita sanoja.
Oli siis aikaisemmin 5 vuotta iPhone 6 Plus joka ikänsä takia kävi todella hitaaksi.
Ostin sitten tämän.
Ostin Samsungin A80 koska halusin että näyttö ulottuu joka puolelle etupaneelia.
Huomasin heti että puhelin on todella huonosti suunniteltu, ilmoitti asioista joita ei ole edes olemassa.
Näyttö huononlaatuinen omaan mieleen, ruskehtava tai liian punainen, yritin sitä saada valkoisemmaksi, ei onnistunut.
Kaiuttimet jotka tulevat näytön läpi ovat täyttä paskaa, parempaa ääntä kuulee iPhone 2010 mallista.
Todella surkea sormenjälkitunnistus, toimi 10 kertaa paremmin 5 vuotta vanhemmassa iPhonessa.
Kaikki toiminnot siis 2014 mallisessa iPhonessa on toteutettu 10 paremmin ja tämän laitteen hinta tosiaa on n. 670 euroa.
Kamerat ovat kyllä huippuja, tulee todella hienoja kuvia / videoita.
Lisäksi laite on todella laaukas ja painava kädessä.
Samsung lupaa laitteessaan 3D tekniikkaa, sitä emme huomanneet.
tahallaan ajaa omistaja harhaan.
Kysyy kymmeniä kertoja laitteen avauksessa kaikkea, suurin osa ihmisistä painaa vaan OK tietämättä mihin se johtaa.
Android on kaiken kaikkiaan todella sekavasti tehty käyttöjärjestelmä.
Persaukiset näitä romuja ostaa ja Google hallitsee heitä.
Harmi tosiaan että näinkin hyvä laitevalmistaja kuin Samsung lukeutuu tähän huonoon käyttöjärjestelmään.
Todella sekava, vaikea selkoinen, esim. wifi yhteyttä ei edes ammatti koodari osannut tehdä heti, Appplella se onnistuu heti.
Itse kyllä vaihdan iPhoneen heti kun tulee 5G, en näe siinä mitään estettä.
Kallis mutta paras ja se on koettu.
Samsung A80
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samsungin oma raiskattu Android on aina sekava..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255