Youtube kommentit?

Anonyymi

Miten Youtuben videoita voi kommentoida? Avasin Google-tilin. Kirjauduin sisään. Videon tykkäys onnistui, mutta yksittäisen kommentin peukutus ei. En saa myöskään kommentoiduksi videota tai vastatuksi kommentoijille. Onko tilini asetuksissa jotakin pielessä?

51

4048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kommentin peukuttaminen ja vastaaminen kommenttiin edellytti näköjään oman kanavan luomista. Loin kanavan, mutta en onnistu sittenkään kommentoimaan videota. Kyllä on tehty monimutkaiseksi.

      • Anonyymi

        Ei vaadi, mutta vaatii käytöstapoja siellä tai koet tulleesi bannatuksi peukuista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaadi, mutta vaatii käytöstapoja siellä tai koet tulleesi bannatuksi peukuista!

        Vihapappa saa bannauksen jokapaikkaa paitsi tänne, perkele.


    • Anonyymi

      Videon kommentointi saattaa olla estetty videokohtaisesti, mahdollisesti myös kanavakohtaisesti.

      Onmyös mahdollista että kanavalle tai videolle tarkoitetut kommentit menevät ensin kanavanhaltijan syyniin, ja hän sitten hyväksyy tai hylkää kommentin.

      • Anonyymi

        Minullakin on tuo ominaisuus, jotta vain hyväksytyt kommentit julkaistaan. Kukahan kertoisi, mitä kommentin kirjoittajalle ilmoitetaan tuosta vai ilmoitetaanko siitä ollenkaan?


      • Anonyymi

        Kollivapusen kommentteja kukaan ei halua!


    • Anonyymi

      Kanavanhaltija voi myös bannata tietyn kommentoijan kommentoinnit, eli toisen kanavanhaltijan.

    • Anonyymi

      Voiko kommentoida ilman omaa kanavaa vain pelkällä Google-tilillä?

      Huomasin, että yhteen videoon lähettämäni kaikkien luettavaksi tarkoittamani kommentti näkyy vain, kun olen kirjautuneena. Näkevätkö kaikki kirjautuneet kommenttini vai vain minä?

      • Anonyymi

        Voi olla, että se kommentti on vielä syynäysosastossa, mutta silti sinä näet sen kirjautuneena, että jos vaikka tahtoisit muokata sitä tai poistaa.

        Tämä nyt on lievää arvalua, mutta kumminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, että se kommentti on vielä syynäysosastossa, mutta silti sinä näet sen kirjautuneena, että jos vaikka tahtoisit muokata sitä tai poistaa.

        Tämä nyt on lievää arvalua, mutta kumminkin.

        En pääse enää Google-tililleni, kun pistin oman kanavani poistoon.
        Poistamisen ilmoitettiin kestävän pari minuuttia tai jopa pari päivää, jos kanavalla on paljon sisältöä. Minun kanavaltani oli lähetetty vain yksi kommentti ja pari tykkäystä, mutta poistaminen on kestänyt jo tunteja.

        On älytöntä, jos joutuu luomaan oman kanavan kommentointia varten. Varmasti on olemassa jokin muu keino kommentoida, mutta en ole vain löytänyt sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pääse enää Google-tililleni, kun pistin oman kanavani poistoon.
        Poistamisen ilmoitettiin kestävän pari minuuttia tai jopa pari päivää, jos kanavalla on paljon sisältöä. Minun kanavaltani oli lähetetty vain yksi kommentti ja pari tykkäystä, mutta poistaminen on kestänyt jo tunteja.

        On älytöntä, jos joutuu luomaan oman kanavan kommentointia varten. Varmasti on olemassa jokin muu keino kommentoida, mutta en ole vain löytänyt sitä.

        Ei taida olla sitä toista keinoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, että se kommentti on vielä syynäysosastossa, mutta silti sinä näet sen kirjautuneena, että jos vaikka tahtoisit muokata sitä tai poistaa.

        Tämä nyt on lievää arvalua, mutta kumminkin.

        Joo se kanavanpitäjä voi valita meneekö kommentit johonkin puskuriin odottamaan moderointia vai antaako näkyä heti. Olen kyllä lukenut että on ongelmia ettei näy vaikka mitään estoja ole laitettukaan


      • Anonyymi

        Kommentit/tykkäykset onnistuu vain kijautuneena. Kaikki näkevät kirjoittamasi kommentit.
        Muuta nimiasetuksia, nimimerkille, jos et halua omalla nimellä kommentoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pääse enää Google-tililleni, kun pistin oman kanavani poistoon.
        Poistamisen ilmoitettiin kestävän pari minuuttia tai jopa pari päivää, jos kanavalla on paljon sisältöä. Minun kanavaltani oli lähetetty vain yksi kommentti ja pari tykkäystä, mutta poistaminen on kestänyt jo tunteja.

        On älytöntä, jos joutuu luomaan oman kanavan kommentointia varten. Varmasti on olemassa jokin muu keino kommentoida, mutta en ole vain löytänyt sitä.

        Ei joudu! Se toimii ihan hyvin ilmankin!

        Pistsi jos asiatonta juttua, se estää sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei joudu! Se toimii ihan hyvin ilmankin!

        Pistsi jos asiatonta juttua, se estää sen.

        Saimaanapina jutut on aina asiattomia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentit/tykkäykset onnistuu vain kijautuneena. Kaikki näkevät kirjoittamasi kommentit.
        Muuta nimiasetuksia, nimimerkille, jos et halua omalla nimellä kommentoida.

        En saa muutettua nimiasetuksia nimimerkille, miten se tapahtuu? ainakaan yksilöinti kohdasta ei onnistu.


    • Anonyymi

      Poistin luomani Youtube-kanavan. Nyt en pääse kirjautumaan Google-tililleni kokeillakseni, onnistuuko kommentointi ilman omaa kanavaa. Kanavan tietojen poistamisen piti kestää pari minuuttia, mutta nyt on mennyt jo pari tuntia. Kanavallani ei ollut mitään, mutta testasin Youtuben toimintoja parilla tykkäyksellä ja yhdellä kommentilla.

      Miten kukaan jaksaa pistää Youtubeen yhtään mitään, kun kaikki on tehty näin hankalaksi? Ohjeista ei saa selvää, miten systeemi toimii, joten on pakko kokeilla ihan perusjuttujakin.

      • Anonyymi

        Olen huomannut että ainakin kommenttien osalta tuo uusi systeemi on vanhaa hankalampi ja sekavampi. Käytänkin siksi vanhaa siihen asti kun sitä voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut että ainakin kommenttien osalta tuo uusi systeemi on vanhaa hankalampi ja sekavampi. Käytänkin siksi vanhaa siihen asti kun sitä voi.

        En tiedä yhtään, mistä puhut, koska loin vasta ensimmäisen Google-tilini. Haluaisin tietää, voiko Youtube-videoita kommentoida ilman omaa kanavaa pelkällä Google-tilillä? En löydä Youtuben ohjeista yksiselitteistä vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä yhtään, mistä puhut, koska loin vasta ensimmäisen Google-tilini. Haluaisin tietää, voiko Youtube-videoita kommentoida ilman omaa kanavaa pelkällä Google-tilillä? En löydä Youtuben ohjeista yksiselitteistä vastausta.

        Jos on Google-tili, eikö silloin ole automaattisesti Youtube-tili (ja kanava) ja ja Gmail-tili?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on Google-tili, eikö silloin ole automaattisesti Youtube-tili (ja kanava) ja ja Gmail-tili?

        En osaa sanoa varmaksi. Kun loin Google-tilin, en onnistunut peukuttamaan ja kommentoimaan luomatta omaa kanavaa. Ymmärsin varmasti vasta-alkajana jotakin väärin. Jos kommentointi ei onnistu luomatta omaa kanavaa, unohdan koko Youtuben. En tarvitse sitten enää Google-tiliäkään, mutta en tiedä, pääseekö siitä eroon millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa varmaksi. Kun loin Google-tilin, en onnistunut peukuttamaan ja kommentoimaan luomatta omaa kanavaa. Ymmärsin varmasti vasta-alkajana jotakin väärin. Jos kommentointi ei onnistu luomatta omaa kanavaa, unohdan koko Youtuben. En tarvitse sitten enää Google-tiliäkään, mutta en tiedä, pääseekö siitä eroon millään.

        Onhan Youtubessa vaikka kuinka paljon kanavia vailla mitään sisältöä. Eli luultavasti perustettu aikanaan vain kommenttien antamisen mahdollistamiseksi. Niin minäkin aikanani tein. Vasta myöhemmin aloin laittamaan jotain räpellyksiä kanavalle.


    • Anonyymi

      Hae Google-tilisi jutskalla tili löytyi ja pääsin kirjautumaan tilille. Youtube vaatii yhä kirjautumista ja kirjautuminen ei onnistu.
      Koko sotku vain siksi, että yritin poista oman Youtube-kanavani, mitä en alun perinkään halunnut luoda kommentoidakseni muiden videoita. Kun pistin kanavani poistoon, olisiko minun pitänyt odottaa sillä sivulla niin kauan, että tulee ilmoitus onnistuneesta poistosta? Puoleen tuntiin ei tapahtunut mitään, joten luovutin.

    • Anonyymi

      Sain Google-tilin poistetuksi ja pääsin eroon Youtube-kanavastani. Miten saan luoduksi sellaisen Google-tilin, millä voin kommentoida Youtube-videoita? Muuta käyttöä tilille ei olisi.

      Yritin luoda tiliä Youtuben kirjautumisen kautta sähköpostiosoitteella. Annoin salasanan ja vahvistin, mutta en tiedä, mitä klikata seuraavaksi?
      https://accounts.google.com/signup/v2/webcreateaccount?service=youtube&continue=https://www.youtube.com/signin?action_handle_signin=true&app=desktop&hl=fi&next=/results?search_query=Nightwish&hl=fi&gmb=exp&biz=false&flowName=GlifWebSignIn&flowEntry=SignUp&nogm=true

      • Anonyymi

        Kirjaudut sisään sähköpostilla.


    • Anonyymi

      Mikä asetus estää minua näkemästä Youtube-kommenttiani, kun en ole rekisteröitynyt? Näen kyllä muiden kommentteja, mutta omani näen vain rekisteröityneenä.

      Selaimen asetuksesta tuskin on kysymys, sillä näen Suomi24-kommentttini. En jaksa uskoa, että Youtube-kanavan ylläpitäjäkään haluaa estää kommenttini näkymisen.

      • Anonyymi

        Kommenttini näyttää sittenkin olleen liikaa jollekin kanavanpitäjälle, vaikka en sanonut mitään pahaa, koska yksi testikommenttini näkyy minulle ilman rekisteröitymistäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttini näyttää sittenkin olleen liikaa jollekin kanavanpitäjälle, vaikka en sanonut mitään pahaa, koska yksi testikommenttini näkyy minulle ilman rekisteröitymistäkin.

        Koita tunnistaa mitä mieltä moderointi on mistäkin asiasta, ja kirjoittelet sitten vain hyväksyttäviä juttuja, moderoijat eivät tarvitse venyä mieltymyksissään. Sitten kun teet oman YouTuben sinä voit vastaavasti olla venymättä palvelun käyttäjien kirjoituksiin. Yksinkertaista, eikö totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita tunnistaa mitä mieltä moderointi on mistäkin asiasta, ja kirjoittelet sitten vain hyväksyttäviä juttuja, moderoijat eivät tarvitse venyä mieltymyksissään. Sitten kun teet oman YouTuben sinä voit vastaavasti olla venymättä palvelun käyttäjien kirjoituksiin. Yksinkertaista, eikö totta.

        Kommentoimisessa ei ole mieltä, jos kanavan ylläpitäjä blokkaa syystä tai toisesta vähänkään poikkeavat näkemykset. Joka kanava houkuttelee lisää tykkääjiä ja tilaajia, mutta silti uusi tilaaja blokataan ilman mitään syytä. Kanavan pitäjän pitäisi ymmärtää, että kanava elää keskustelusta, mutta tämä ei näytä uppoavan kaikkien kalloihin. Täytyy vastaiskuksi poistaa blokatut kommentit, tykkäykset ja tilaukset. Terv. ykstotinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoimisessa ei ole mieltä, jos kanavan ylläpitäjä blokkaa syystä tai toisesta vähänkään poikkeavat näkemykset. Joka kanava houkuttelee lisää tykkääjiä ja tilaajia, mutta silti uusi tilaaja blokataan ilman mitään syytä. Kanavan pitäjän pitäisi ymmärtää, että kanava elää keskustelusta, mutta tämä ei näytä uppoavan kaikkien kalloihin. Täytyy vastaiskuksi poistaa blokatut kommentit, tykkäykset ja tilaukset. Terv. ykstotinen

        Juuri samaa pähkäillyt. Pitäisi vain saada tietää mikä tilanne on. Jos kommentointi on blokattu, täysin kohtuullista perua tilaus.


    • Anonyymi

      Mistä tietää että kanavan luoja on mahdollisesti blokannut tilaajan pois?
      Jos näin on käynyt, näkyykö oma lähetetty kommentti kuitenkin esim omalla näytöllä?
      Olen ihmetellyt, kun yhdellä kanavalla eivät kommenttini saa vastauksia eikä peukutuksia kuten muut paljon huonommalla englannilla väsätyt kommentit. Täysin mahdollista, että kommentit eivät vaan miellytä mutta jos tosiasiassa onkin blokattu ulos. Tämäkin olisi outoa, koska kommentit ovat positiivisia ja hyväntahtoisia.
      Toisilla kanavilla tulee vastauksia ja peukkuja.
      Tiedä sitten pitäisikö vain perua tilaus ja unohtaa koko juttu.

      • Anonyymi

        Lisättäköön, että kanava kyllä ilmoittaa uudet videot sähköpostilla. Aika moista todella, jos haalitaan tilaajia ja ilmoitellaan videoista, mutta kommenttien läpimeno on estetty.


      • Anonyymi

        No olisko joku IHME!!!

        Vapusella ei ole muuta elämää kuin ihmisten haukkuminen ja linuxvalheiden levittäminen!


    • Anonyymi

      Nähtävästi YouTube jakaa joskus Peukkuja, jotta tilaaja pysyisi kanavalla vaikka kanavan pitäjä olisi blokannut kyseisen tilaajan kommentit. Nämä You tuben antamat peukut eivät kuitenkaan näy kommentin yhteydessä.

    • Anonyymi

      Suosituilla kanavilla on ilmeisesti satojen tilaajien kommenttien läpi meno estetty.
      Aina samat tilaajat saavat satoja peukkuja kommentteihinsa. Ovatko he maksavia tilaajia, mainostajien ja you tuben valikoimia?
      Tilaajat on jaettu 0 kerhoon ja satoja peukkuja tyhjänpäivöisiin kommentteihinkin saaviin ja läpi meneviin.
      Kun tiedustelin asiaa you tubesta ja kerroin peruvani tilaukset jos olen ns ulos blokattu, aloin saamaan sisällön tuottajalta vastauksia kommentteihini mutta edelleen 0 peukun kerhossa.
      Ei ole oikein tällainen jaottelu.

      • Anonyymi

        Mitä sinä niillä kommenttiesi peukutuksilla? Kenen arvelet niitä noteeraavan? Onko vallan kysymys ihmisarvostasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä niillä kommenttiesi peukutuksilla? Kenen arvelet niitä noteeraavan? Onko vallan kysymys ihmisarvostasi?

        Ei, vaan siksi että tietäisi ettei ole blokattu ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan siksi että tietäisi ettei ole blokattu ulos.

        Siitähän sen tietää! että on.. jos ei voi peukutella!


    • Anonyymi

      Olen yhdellä koneella kirjautuneena ei siis ole mitään omaa kanavaa. Haku ja katseluhistoria on sallittu mutta siitä huolimatta saan nuorisolle sopivia kampaus,meikki,musiikki,viihde ehdotuksia etusivulle. Niitä pitää klikata pois, siis älä näytä tätä kanavaa ei kiinnosta, joka kerta kun eivät opi ja välitä. Sama ehdotus useita kertoja. Toinen vanhempi laite jossa en ole kirjautuneena ja rajoita asetus on päällä niin YT katseluhistoria toimii paremmin ja ehdottaa kiinnostavia videoita ja aiheita.

    • Anonyymi

      Miten saan mun kommentit toimimaan mä en pysty kommentoimaan ja eikä mulla näy kommentti osiota voisiko joku auttaa minua ja kertoa

      • Anonyymi

        Et sinä voi kommentoida mitään kun et ole kirjautuneena.


    • Anonyymi

      Yksi tärkeimmistä keinoista on tuupata peukku peräaukkoosi ja lopettaa Youtube-videoiden kommentointi. Et oikeasti tarvitse sitä.

      • Anonyymi

        Avaajalta varmaan evätty peukkuoikeus jos koska iltsellanä toimii ja on aina toiminut!

        Se on sikaillut tubessa....


    • Anonyymi

      Miten saa kommentit päälle ei oo siis kanavaa mutta tarkoitan että miten YouTubessa pystyy kommentoida muiden videoihin en osaa.😁

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sitten saat youtubelta kanavatunnuksen.


    • Anonyymi

      Vihapapparaisen ei kannata koomentoida mitään.

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Nii en itekkää tiiä ja se ärsyttää niin hel***** paljon😡

    • Anonyymi

      Ärsyttää kun en edes näe kommentteja enkä kommentoida. ja ei, minua ei ole bannattu!

    • Anonyymi

      En ole aloittaja. En löydä omaa ketjua enää tuolta. Tilannepäivitys: Kun poistin Elisan tietoturvan, nyt toimii youtube ja muut sivut paremmin. Silti tutkin vielä onko uusia ongelmia vai ei. DNA:n turva ei aiheuttanut ongelmia silloin kun testasin hetken aikaa, mutta tuli muita ongelmia. Palomuuri löytyy.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe