KOLMAS PYÖRÄ
salatturakkaus.blogspot.com
Vieläkö muistatte tämän blogin, jossa 17-vuotiaalla teinityttö Candyllä oli salarakkaana vanhempi, perheellinen mies? Blogin kirjoittaminen lopetettiin jo joskus tammikuun alussa vuonna 2013.
Ihan oikeasti poliisi on saattanut käydä paikan päällä katsomassa ainakin kuka tämä Candy oikein on, jotta väärä henkilö ei saa kirjoittelusta mitään syytettä... mikä ei olisi ollut täysi mahdottomuus, jos kirjoittaa tarinaa joka liippaa liian läheltä oikeiden ja elävien ihmisten elämää... joiden välillä voi tapahtua oikeasti mitä vain...
Nyt on kulunut monta vuotta aikaa ja Candystä on tullut nuori nainen ja salarakassetä on vanhentunut. Miehen lapset ovat jo isoja. Miehen avioliitosta ei juuri ole mitään jäljellä, vaikka vaimo on kuitenkin yhä kuvioissa. Mies on noussut uraputkessaan, mutta romahduskin on jo saattanut tapahtua. Candylle ei heti kaikkea kerrota - eikös mies ollut candyaikanaan varakkaan puoleinen tai ainakin veti semmosta roolia. On epäselvää onko mies edes jotenkin varoissaan vai pankkitili aika tyhjänä...
Salarakassetä ja Candy ovat nyt tavanneet toisensa kesällä 2019 ja arvatkaa miltä se tuntui...
Entäs nyt? Tuleeko Candy kirjoittamaan jatkoa tarinalleen vai tartteeko sen tehdä joku muu, joka roikkuu jossain katonrajassa ja katselee sieltä... ja jonka pelkkä olemassaolo on kuin kummitus huojuvassa talossa...
Joka elää saa nähdä...
Jaksaisitteko kirjoittaa tänne tälle jatkoa?
Anonyymi
0
80
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398