Erotiikkabaarit

Anonyymi

SB:llä näyttää olevan 5-6 ns erotiikkaravintolaa. Onko kokemuksia? Huijataanko
näissä rahat turistilta? Onko samanlaisia kuppauspaikkoja kuin Thaimaassa?

1

68

Vastaukset

• Kysymys oli suunnattu minulle joten kiitoksia.
      Olen pari- kolme kertaa käynyt viikon pikalomilla kohteessa ja tutustunut myös näihin erotiikka- baareihin. Ravintoloiksi niitä ei voine kutsua.

Ne eivät ole tarkoitettu koko illan istujaisiin; sitä en suosittele. Silloin voi olla mahdollista että laskusta muodostuu hulppea. Vanhana kettuna en tietenkään sellaiseen ole sortunut.
      Baareissa on tarjolla tyttösiä vuokrattaviksi hintaan 50 €/ tunti.
      Enemmän toki pyytävät.
      Yhden paukun tilanneena en ole minkäänlaista huijausta tapahtuneen.

Thaimaassa olen käynyt paljon useammin. Kehotan baarikärpäsiä kysymään ensin haluamansa tuotteen hintaa ennen tilausta. Näin toimien ei sielläkään tule taatusti yllätyksiä.

Hauskaa matkaa minne menettekin!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Hetkinen! Lola Odusoga kuvasi itsestään rempseän videon bikineissä ja latasi sen nettiin - "Näin astelen uuteen viikkoon!"
    • Big Brother -Sini avautui avioliiton vieneestä BB-kokemuksestaan - hukkuu viesteihin: ”Jollakin on niin kireällä vanne päässä”
    • Jussi-ehdokkaat julki: yksi leffa selkeänä suosikkina - palkinnot jaetaan koronapandemiasta huolimatta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uuden henkilötunnuksen koodi

Puuhaillaan uutta henkilötunnusjärjstelmää josta tavan taallaaja ei voi päätellä yhtään mitään. Vastaavasti koodien lukuoikeus ja tiedonpurku tulee ol
      Maailman menoa
      140
      2854
    2. Muut maat tiukentaa korona toimia, suomi ei

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006643856.html Miksi suomessa taas odotetaan että tartunnat räjähtää. Jo nyt helsingissä enemmän tartuntoja kuin O
      Maailman menoa
      223
      2341