Tuli pieni ongelma diplomityön lähdeluettelon kanssa. Viittaan työssäni erääseen 1962 painettuun kirjaan ja ongelma on julkaisupaikan määrittely, koska kirja on niin vanha että varsinaista tittelisivua ei kirjassa ole. Kirjan ensimmäisellä sivulla on teksti painopaikasta:
Vammala, 1962, Vammalan kirjapaino Oy
Kirjoittaja on alkusanat taasen päivännyt Helsingissä. Kumman laitan julkaisupaikaksi. Syy ongelmaan on se että olen nähnyt teoksia jossa painopaikka on eri kuin julkaisupaikka mutta sillä on ollut helppo tittelisivulta havaita kumpi on julkaisupaikka kumpi on vain painopaikka
Julkaisupaikka?
Tekn. yo
2
2392
Vastaukset
- ...
Löytyykö teosta kirjaston tietokannasta? Siellähän näet ovat nuo julkaisutiedotkin merkittynä. Itse tarkastan julkaisutiedot aika usein tällä tavalla, jos on syystä tai toisesta epävarmuutta - luotan siis kirjastovirkailijoiden asiantuntemukseen tässä. :)
- Tekn. Yo
Kiitokset erittäin hyvästä vihjeestä! Kävin sieltä katsomassa ja Vammalahan oli sinne julkaisupaikaksi laitettu joten sen laitan minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741