Voisi ihan aloituksenkin tästä tehdä. Onko kellään samaa tilannetta ollut koskaan että ette ole kertoneet edes kumppanille abortista? Millaisia syitä on ollut? Minulla siis avioliiton ulkop suhde josta tulinkin kauhukseni raskaaksi. Asia on jonkinverran painanut että en kertonut miehelleni enkä myöskään rakastajalleni. Abortti oli välttämätön mutta en tahtonut aiheuttaa mielipahaa miehelleni sillä että minulla on toinen. Abortti itse hoitui kaikessa hiljaisuudessa ja tästä on vuosia aikaa. Salasuhde on päättynytkin joten abortilla estettiin isommat draamat. Ymmärrän hyvin jos on tilapäissuhde vaikka olis vapaakin niin ei sillonkaan voi kriisiä hoitaa muuten.
Abortti miehen tietämättä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sen takia abortti on vankasti perusteltu kun sen tarkoitus on estää isommat ongelmat. Kukaan ei taida huvikseen sitä tehdä.
Ei, patsi mukavuusaborttijankuttajat. He pitävät aborttia mukavuutena.
Mukavuusaborttia ei ole olemassakaan, paitsi ehkä abortinvastustajien salaisissa bakkanaaleissa.- Anonyymi
Jujun mielestä siis avauksessakaan ei ole kyseessä mukavuusabortti vaikka tuohan on mukavuusabortin arkkityyppi.
Käydään vieraissa, paukahdetaan paksuksi ja ajetaan vauva lihamyllystä läpi ettei oma petollisuus paljastu.
- Anonyymi
Eipä tietenkään hävetä ollenkaan se, että kävit vieraissa.
Jostain kumman syystä abortinsuosijoiden keskuudessa syrjähypyt on suosittuja vai onko toisinpäin, että petollisten selkäänpuukottajien sydäntä lähellä on satuttaa kaikkia ympärillään, niin omaa puolisoaan kuin vauvaakin?
Kun ei ole moraalin hippuakaan ihmisessä, niin pystyy tuhoamaan vauvansa ja verisesti satuttamaan puolisoaan.
Joo joo tiedän, että raivoatte tämän poistoon, ei liikuta. Olette tosi pimeitä tyyppejä.- Anonyymi
Itse asiassa pieni romanssi teki vain hyvää suhteellemme. Sain vähän sitä huomaavaisuutta ja läsnäoloa mitä vaille olen jäänyt aika pitkään. Mieheni on kiltti ja arvostan häntä kyllä mutta taitaa hänelläkin olla jotain salaisuuksia. Kertominen se satuttaakin. MItään vauvaa ei todellakaan ole tuhottu sillä vauvaa ei ehtinyt tulemaan. Kunhan olin paksuna hetken. Sehän se olisi ollut vihonviimonen katastrofi johon olisin sotkinyt kaikki. En kai sitä olis tehny miehelle että vieraan lapsia... Kaikissa on hyvät puolensa mutta joskus sitä vaan tylsistyy ja haluaa vähän vaihtelua. Moraaleja on monenmoisia. Empä tiedä kenen moraali se paras on. Ehkä jokaisne pitäis vaan tutkia niitä omia syntejään ensin.
- Anonyymi
"Itse asiassa pieni romanssi teki vain hyvää suhteellemme."
Kysypä miehesi mielipidettä. Ai niin, ethän sinä pikkusuttura uskalla kertoa koska äijä lemppais tuommoisen halvan hutsun.
"Sain vähän sitä huomaavaisuutta ja läsnäoloa mitä vaille olen jäänyt aika pitkään."
Ainahan ne selitykset löytyy. Eiköpä juuri liiton toinen puolisko ole myös jäänyt ilman läsnäoloa, kun sinä riennät jakamassa muille?
"Mieheni on kiltti ja arvostan häntä kyllä mutta taitaa hänelläkin olla jotain salaisuuksia."
Taitaa olla salaisuuksia. Naurettavaa vastuun siirtelyä.
" Kertominen se satuttaakin."
Muista kuka tulevan tuskan aiheutti. Sinä juuri.
" MItään vauvaa ei todellakaan ole tuhottu sillä vauvaa ei ehtinyt tulemaan. Kunhan olin paksuna hetken."
Eli vauva tuhottiin. Aivan turha muuta väittää.
" Sehän se olisi ollut vihonviimonen katastrofi johon olisin sotkinyt kaikki. En kai sitä olis tehny miehelle että vieraan lapsia.."
Olisit ajatellut sitä ennenkuin levitit jalkojasi jollekin jännämiehelle.
" Kaikissa on hyvät puolensa mutta joskus sitä vaan tylsistyy ja haluaa vähän vaihtelua."
Ainoastaan sinunkaltaisesi tylsistyvät. Suhteesi puolisoosi ei ole sinulle minkään arvoinen. Näet sen vielä, kun vääjäämättä kärähdät ja menetät kaiken törkytemppusi tähden.
"Moraaleja on monenmoisia."
Moraali joko on tai ei ja käytöksesi ja katumuksenpuutteesi kertoo ettei sinulla ole moraalia.
"Ehkä jokaisne pitäis vaan tutkia niitä omia syntejään ensin."
Taas vastuunpakoilua. Nyt puhuttiin sinun syrjähyppyjesi seurauksista, eli vauva tuhottiin, koska olet häikäilemätön yksilö.
Oletko jo opettanut jälkikasvusi pettäjäksi? Entä mitä sanot, kun lapsesi joku päivä kertoo surun murtamana tulleensa petetyksi? Sinä kannatat toisten satuttamista.
Poisto nyyhc.yhän se pica vauhtia käy jadc.uvasti, kuten on tällä suosija yyb.een tunc.iolla aina odotettavissakin.
Tämäkin tarina (olcooncin vaikka silcc.aa br.ovo dr.ollausda taas) cerd.oo jälleen kaiken muc.avuus abortdöörien muustakin mor.aalista, eli sen puudd.eesda. Sal.ailua ja val*eid.a toisensa ber.ään coco surc.hean el.ämän täyd.eltä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345818Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t111998Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳301567En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171159Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71004Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13869