Aborttien syy.

Anonyymi

Halu sur*ata oma vauvansa. Ei muuta syytä.

Palstan viekottelijamoden linja estää abortin vastustaminen johtaa ajan oloon alla olevaan farssiin.

""""""""""""""""Joo. Tämä on se uusi sananvapauden linja. Vuoden päästä etusivu näyttää otsikoissa about tältä.

1. Tein abortin, ihana kokemus.
2. Ei aihetta synkkyyteen, abortti on kuin kampaamokäynti.
3. Pohdin aborttia kauan, yli tunnin, ja tein sen.
4. Yksikään nainen ei ole selvinnyt alatiesynnytyksestä.
5. Raskaus on hengenvaarallista
6. Abortinvastustus on äidin vihaamista
14 muuta valetta.
Näitä pääset kommentoimaan ja kun päivität, puffff...."""""""""""""""******

BTW. Lainattu osuus lähti valehtelematta alle sekunnissa ensimmäisellä kerralla.

27

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuota argumentointivirhettä sanotaan slippery slopeksi. Ja suorastaan valheellisen tiedon välittämiseksi, koska laki raskaudenkeskeytyksestä ei tunne perustelua "haluaa surmata vauvan" abortille.

      Sinustako naisen elämäntilanteella ja oloilla ei ole mitään merkitystä, tai sinua ei kiinnosta missä oloissa abortteja tehdään? Jos ei vaan ole kypsä äidiksi tai ei ole mitään resursseja niin miksi sellaisen pitäisi lisääntyä kun hän olisi sitten niitä huonoja äitejä joita pilkataan ja moralisoidaan? Ajattelepas jos mies joutuisi jonkun yhden seksikerran vahingon takia jättämään työnsä, harrastuksensa, vaarantamaan terveytensä, henkenstä, pilaamaan kroppansa, tulevaisuutensa, uhraamaan suunnitelmansa ja jättäytymään jollekin yhteiskunnan tukien varaan kun työtä ei enää saa kun ei ole vakituista työpaikkaa. Kylläpäs tulisi uhriutuvaa ininää kun eihän miestä nyt saa pakottaa mihinkään. :)

      Sinähän olet se, joka täällä ivaat tukien varassa eläviä naisia ja kuitenkin haluaisit että heitä tulisi lisää. Miksi? Että sinulla olisi aina naisia joita vihata?

      • Anonyymi

        "Tuota argumentointivirhettä sanotaan slippery slopeksi. Ja suorastaan valheellisen tiedon välittämiseksi, koska laki raskaudenkeskeytyksestä ei tunne perustelua "haluaa surmata vauvan" abortille."
        Kerroin todellisen syyn kaikkien korulauseiden alta.
        Vauvasta pitää päästä eroon ja nopeasti.

        "Sinustako naisen elämäntilanteella ja oloilla ei ole mitään merkitystä, tai sinua ei kiinnosta missä oloissa abortteja tehdään? Jos ei vaan ole kypsä äidiksi tai ei ole mitään resursseja niin miksi sellaisen pitäisi lisääntyä kun hän olisi sitten niitä huonoja äitejä joita pilkataan ja moralisoidaan?"
        Ei suomessa ole niin huonoja oloja eikä itseasiassa missään.
        Kuvitteletko, että luolanainen teki itselleen aina abortin, kun ei kiinnostanut olla raskaana? Henkarit keksittiin vasta joku aika sitten.
        Oliko luolaihmisen olot paremmat, kuin jonkin nykypäivän ihmisen, jolla on aina yhteiskunnan tukiverkko tukena?
        On olkiukko hyvinvointiyhteiskunnassa puhua huonoista oloista.
        Mitä tulee elämäntilanteeseen, niin semmoista tilannetta nyt vaan ei ole, että se vaatisi naisen oma-aloitteisella päätöksellä abortin.

        "Ajattelepas jos mies joutuisi jonkun yhden seksikerran vahingon takia jättämään työnsä, harrastuksensa, vaarantamaan terveytensä, henkenstä, pilaamaan kroppansa, tulevaisuutensa, uhraamaan suunnitelmansa ja jättäytymään jollekin yhteiskunnan tukien varaan kun työtä ei enää saa kun ei ole vakituista työpaikkaa. Kylläpäs tulisi uhriutuvaa ininää kun eihän miestä nyt saa pakottaa mihinkään. :)"
        Kaikki nuo olivat naisten käyttämiä tekosyitä, joista yksikään "haitta" ei ole pysyvä ja osa on suoraa valetta.
        En ole koskaan kuullut miehen uhriutuvan mistään asiasta. Taitaa kummuta tuo ihan omista kuvitelmistasi.

        "Sinähän olet se, joka täällä ivaat tukien varassa eläviä naisia ja kuitenkin haluaisit että heitä tulisi lisää."
        Ei. Minä olen se, joka kirjoitan, että naisen tulee aina synnyttää ja pitää huoli omasta lapsestaan vaikka mikä olisi. Kerron myös usein, että me veronmaksajat olemme takaamassa äidin ja vauvan toimeentulon, siitä on nuoren äidin turha huolia.

        "Että sinulla olisi aina naisia joita vihata?"
        Ottaen huomioon, että en vihaa edes aborttiagitaattorinaisia jotka aiheuttavat käsittämättömän paljon lapsiuhreja, voin todeta väitteesi vääräksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuota argumentointivirhettä sanotaan slippery slopeksi. Ja suorastaan valheellisen tiedon välittämiseksi, koska laki raskaudenkeskeytyksestä ei tunne perustelua "haluaa surmata vauvan" abortille."
        Kerroin todellisen syyn kaikkien korulauseiden alta.
        Vauvasta pitää päästä eroon ja nopeasti.

        "Sinustako naisen elämäntilanteella ja oloilla ei ole mitään merkitystä, tai sinua ei kiinnosta missä oloissa abortteja tehdään? Jos ei vaan ole kypsä äidiksi tai ei ole mitään resursseja niin miksi sellaisen pitäisi lisääntyä kun hän olisi sitten niitä huonoja äitejä joita pilkataan ja moralisoidaan?"
        Ei suomessa ole niin huonoja oloja eikä itseasiassa missään.
        Kuvitteletko, että luolanainen teki itselleen aina abortin, kun ei kiinnostanut olla raskaana? Henkarit keksittiin vasta joku aika sitten.
        Oliko luolaihmisen olot paremmat, kuin jonkin nykypäivän ihmisen, jolla on aina yhteiskunnan tukiverkko tukena?
        On olkiukko hyvinvointiyhteiskunnassa puhua huonoista oloista.
        Mitä tulee elämäntilanteeseen, niin semmoista tilannetta nyt vaan ei ole, että se vaatisi naisen oma-aloitteisella päätöksellä abortin.

        "Ajattelepas jos mies joutuisi jonkun yhden seksikerran vahingon takia jättämään työnsä, harrastuksensa, vaarantamaan terveytensä, henkenstä, pilaamaan kroppansa, tulevaisuutensa, uhraamaan suunnitelmansa ja jättäytymään jollekin yhteiskunnan tukien varaan kun työtä ei enää saa kun ei ole vakituista työpaikkaa. Kylläpäs tulisi uhriutuvaa ininää kun eihän miestä nyt saa pakottaa mihinkään. :)"
        Kaikki nuo olivat naisten käyttämiä tekosyitä, joista yksikään "haitta" ei ole pysyvä ja osa on suoraa valetta.
        En ole koskaan kuullut miehen uhriutuvan mistään asiasta. Taitaa kummuta tuo ihan omista kuvitelmistasi.

        "Sinähän olet se, joka täällä ivaat tukien varassa eläviä naisia ja kuitenkin haluaisit että heitä tulisi lisää."
        Ei. Minä olen se, joka kirjoitan, että naisen tulee aina synnyttää ja pitää huoli omasta lapsestaan vaikka mikä olisi. Kerron myös usein, että me veronmaksajat olemme takaamassa äidin ja vauvan toimeentulon, siitä on nuoren äidin turha huolia.

        "Että sinulla olisi aina naisia joita vihata?"
        Ottaen huomioon, että en vihaa edes aborttiagitaattorinaisia jotka aiheuttavat käsittämättömän paljon lapsiuhreja, voin todeta väitteesi vääräksi.

        Tuosta "Tieteilijästä" ihan turha reagoida. Sen jutut on niin ympäripyöreää tuubaa ettei tosikaan ......


    • En keksi ainoatakaan syytä, miksi äidiksikykenemättömän pitäisi synnyttää lapsia. Entä jos isäkin on isäksikykenemätön. Kaksitkö sinä?

      • Anonyymi

        Ja TAAS unohtui se t***amisen vaihtoehto ryhtymättä itse äidiksi. Liian vaiceaa? Ja muuta ei tietenkään voitane odottaa kuin pikaista poisto ul.inaa tällekin.


      • Anonyymi

        Äidiksi tullaan kun synnytetään. Se on peruuttamaton asia. Silloin naisesta tulee äiti. Ei väliä missä lapsi asuu mut naisen äitiyttä se ei peruuta vaik lapsen jättäisi oman onnensa nojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidiksi tullaan kun synnytetään. Se on peruuttamaton asia. Silloin naisesta tulee äiti. Ei väliä missä lapsi asuu mut naisen äitiyttä se ei peruuta vaik lapsen jättäisi oman onnensa nojaan.

        Millä taovin lapsen adob.tioon antaneen äitiys jadc.uu käytännössä?

        "Se on peruuttamaton asia."

        Abortti se vasta peruuttamatonta onkin.
        Jossain muuallakin el.ävän lapsen voi sentään ehkä vielä nähdäkin joskus, tutustua aikuisena jne. Ja onhan olemassa avoimenkin adob.tion vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä taovin lapsen adob.tioon antaneen äitiys jadc.uu käytännössä?

        "Se on peruuttamaton asia."

        Abortti se vasta peruuttamatonta onkin.
        Jossain muuallakin el.ävän lapsen voi sentään ehkä vielä nähdäkin joskus, tutustua aikuisena jne. Ja onhan olemassa avoimenkin adob.tion vaihtoehto.

        "Abortti se vasta peruuttamatonta onkin."

        Tietenkin. Jotkut päätökset on peruuttamattomia. Sen takia just abortti tehdään että raskauden jatkuminen peruutetaan. Ei kai sitä ees muuten tehtäiskään. Jotkut päätökset vaan on peruuttamattomia.

        Kun ihmiset harrastaa seksiä, ei se ole päätös hankkia lapsia.


    • Anonyymi

      Oisko aloitus lievästi kärjistetty? Minusta aborttia ei voi todellakaan verrata kampaamokäyntiin. Mutta on vähemmän ikävä verrattuna juurihoitoon hammaslääkärissä. Pysytääs faktoissa.

      • Anonyymi

        Onko jollakin masennusta, ahdistusta, psykoosia, syysllisyysdr.aumaa ym. vielä vuosikausia ja usein loppu el.ämän ajan juurihoidon jälkeen? Voiko se peräti aiheuttaa hedelmättömyyttä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko jollakin masennusta, ahdistusta, psykoosia, syysllisyysdr.aumaa ym. vielä vuosikausia ja usein loppu el.ämän ajan juurihoidon jälkeen? Voiko se peräti aiheuttaa hedelmättömyyttä?

        Ihmisillä on nykyisin masennusta melkeinpä minkä asioiden vuoksi tahansa. En ole nähnyt yhtäkään sellaista luotettavaa tutkimusta, jossa osoitettaisiin abortin aiheuttavan ihmisille loputtomasti murhetta. Irvokasta sinänsä on se, että esim. Sinähän HALUAT syyllistää ihmisen abortista. Toisin sanoen, haluat omalla toiminnallasi edesauttaa väitteesi toteutumista.

        Abortti ei tosiasiassa ole Suomessa suuri yhteiskunnallinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jollakin masennusta, ahdistusta, psykoosia, syysllisyysdr.aumaa ym. vielä vuosikausia ja usein loppu el.ämän ajan juurihoidon jälkeen? Voiko se peräti aiheuttaa hedelmättömyyttä?

        "Onko jollakin masennusta, ahdistusta, psykoosia, syysllisyysdr.aumaa ym. vielä vuosikausia ja usein loppu el.ämän ajan juurihoidon jälkeen? Voiko se peräti aiheuttaa hedelmättömyyttä?"

        Ei aborttikaan noita aiheuta. Kun verrataan synnyttäneiden vaikeuksiin niin abortti on siinä rinnalla mitätön kokemus. Abortillahan pääsee kaikesta terveyshaitasta mitä synnyttämällä nainen saa.

        Jos masennusta tai hedelmättömyyttä pidetään syynä johonkin niin ne tulee melkein mistä vain ja niitä on yhtälailla miehilläkin. Viinanjuonti ja lihavuus suurimpana syynä.


      • Anonyymi

        "haluat omalla toiminnallasi edesauttaa väitteesi toteutumista. "

        Eihän sitä mistään ulkopuolelta tarvitse tuoda, kun nämä pump.uli prinsessat on ihan ids.e saaneet valita ids.elleen ne ongelmansa.
        Onhan se sitäpaitsi inhimillistä, jos jostakin ids.e betocsilla paad.uttaneesta cylm.äcöstä yritetään kaivaa esille edes joitakin mor.aalin ja normaalin ihmismielen ripp.eitä. Kuten syyll.isyyden tuntoa ja cad.umusda lapsensa t***amisesta. Vai onko sinusta kovinkin terveen mercci olla tuntematta sellaisesta mitään? Melkoinen psyc.obaaddi on oltava jos oiceasti ei tunnu missään. Kyllähän se näyttääkin useimmilla tuntuvan ja cib.eäasti, ja sen peittely vaan tulee sitten entistäkin räic.eämmin esille niiden "syyll.istämis hal.ujen" (ts. tosiasioiden cerdomisen) jälkeen.

        "Ei aborttikaan noita aiheuta. Kun verrataan synnyttäneiden vaikeuksiin"

        Voihan sitä tietysti indd.ää vastaan ja sulcea silmänsä kaikilta muuta osoittavilta tutkimuksilta. Perustelematon janc.udus vaan ei ketään vakuuta. Ja siis mihin synn.yttäneiden vaikeuksiin? Millaista esim. syyll.isyys dr.aumaa se aiheuttaa?
        Tottakai abortti on risci hedelmättömyydelle, ja on vieläpä ihan ids.e aiheutettu.


      • Anonyymi

        Miksi ind.ät joka ketjussa aina samaa, joko se edellinen vastaus taas un.ohtui? Sencun tiv.aat vaan siltä yIIäpidolta miksi vastustajien on vähän pacco muokata tekstejään shöshödycsecsi, jotta edes jotain pysyisikin joskus palstalla..


    • Anonyymi

      Kyllä aloittaja laskettelee ihan OMAT syynsä ja avaa OMAT ajatuksensa.
      Muilla on muut syyt ja muut ajatukset.

    • Anonyymi

      Niin se on. Taustalla on sysimusta ideologia.
      Pimeät aborddöörit levittävät synkkää pahanolon tunnetilaansa.
      Onneksi Oikeat Naiset ovat ilon pilkahduksina ajassamme.

    • Anonyymi

      Abortin syy on se ettei nainen halua olla raskaana. Niin yksinkertaista. Oikea Mies tämän tajuaa itsekin. Kukaan Oikea Mies ei pakota naista olemaan raskaana.

      • Anonyymi

        "Abortin syy on se ettei nainen halua olla raskaana. Niin yksinkertaista."
        Ja nämä samat kiljuu ettei kukaan tee aborttia huvikseen. Heti, kun nämä avaavat suunsa, paljastuu, että juuri mukavuusabortti on kyseessä noin 99%:ssa tapauksista.

        "Oikea Mies tämän tajuaa itsekin."
        Oikea Mies ja Oikea Nainen tietysti tajuaa, että kal-mank'oh'dut tekevät näitä mukavuusabortteja ihan kuin liukuhihnalta.

        "Kukaan Oikea Mies ei pakota naista olemaan raskaana."
        Oikea Mies ei koskaan astu kal'mank'oht'uja.
        Oikea Mies ei ole heti ensimmäisenä menossa painamaan paljaalla pohjaan vaan tutustuvat tapaamaansa naiseen ettei vahingossa siemennä aborddööriä.
        Oikea Nainen ei ole heti ensimmäisenä menossa antamaan paljaalla painaa pohjaan vaan tutustuvat tapaamaansa mieheeen ettei vahingossa anna jännämiehelle.
        Oikea Mies ja Oikea Nainen tahtovat suhteessa kunnioitettavan arvoja, jotka ovat ihmistä isompia.
        Luonnollisestikaan Oikean Miehen ja Oikean Naisen suhteessa ei tapahdu pakottamista. Kaikki tehdään yhteisestä halusta.


      • Totuus kirveltää, ymmärrettävästi.

        Omanapainen oikuttelija akka hinkukoon mitä lystää, Oikea Mies ei hylkää lastaan ja puolustaa tämän elämää viimeiseen saakka, kuten tietysti normaalit kunnon ihmiset tekee. Ja sitten jättää lapsiparkojen henkeä kärkkyvän murhamantan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Abortin syy on se ettei nainen halua olla raskaana. Niin yksinkertaista."
        Ja nämä samat kiljuu ettei kukaan tee aborttia huvikseen. Heti, kun nämä avaavat suunsa, paljastuu, että juuri mukavuusabortti on kyseessä noin 99%:ssa tapauksista.

        "Oikea Mies tämän tajuaa itsekin."
        Oikea Mies ja Oikea Nainen tietysti tajuaa, että kal-mank'oh'dut tekevät näitä mukavuusabortteja ihan kuin liukuhihnalta.

        "Kukaan Oikea Mies ei pakota naista olemaan raskaana."
        Oikea Mies ei koskaan astu kal'mank'oht'uja.
        Oikea Mies ei ole heti ensimmäisenä menossa painamaan paljaalla pohjaan vaan tutustuvat tapaamaansa naiseen ettei vahingossa siemennä aborddööriä.
        Oikea Nainen ei ole heti ensimmäisenä menossa antamaan paljaalla painaa pohjaan vaan tutustuvat tapaamaansa mieheeen ettei vahingossa anna jännämiehelle.
        Oikea Mies ja Oikea Nainen tahtovat suhteessa kunnioitettavan arvoja, jotka ovat ihmistä isompia.
        Luonnollisestikaan Oikean Miehen ja Oikean Naisen suhteessa ei tapahdu pakottamista. Kaikki tehdään yhteisestä halusta.

        "Oikea Nainen ei ole heti ensimmäisenä menossa antamaan paljaalla painaa pohjaan vaan tutustuvat tapaamaansa mieheeen ettei vahingossa anna jännämiehelle."

        Eli sinullekko tarkoitat? Miksi sitten haukut pihtariksi jos just sulle ei haluta antaa? Avioliittoon kyllä kuuluu seksi ja mitä tuumaat mitä mies sanoo jos ei saa seksiä? Puolet aborteista tehdään niille joilla on jo perhe.


      • Anonyymi
        murhia kirjoitti:

        Totuus kirveltää, ymmärrettävästi.

        Omanapainen oikuttelija akka hinkukoon mitä lystää, Oikea Mies ei hylkää lastaan ja puolustaa tämän elämää viimeiseen saakka, kuten tietysti normaalit kunnon ihmiset tekee. Ja sitten jättää lapsiparkojen henkeä kärkkyvän murhamantan.

        "Oikea Mies ei hylkää lastaan "

        Miksi on niin paljon yksinhuoltajia jos miehet on oikeita? Miksi he hylkäsi lapsensa? Varmaan moni katuu ettei tehnyt aborttia kun mies ei ollutkaan kunnollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oikea Mies ei hylkää lastaan "

        Miksi on niin paljon yksinhuoltajia jos miehet on oikeita? Miksi he hylkäsi lapsensa? Varmaan moni katuu ettei tehnyt aborttia kun mies ei ollutkaan kunnollinen.

        "Miksi on niin paljon yksinhuoltajia"

        Miehenkö vika se aina jos suhde on loppunut, ja naiset ei jätä koskaan? Tai jos nainen omii lapset itselleen ja kääntää ne miestä vastaan?


    • Anonyymi

      Avioehdon vaatiminen, henkilökohtainen kosto, tarve loukata toista ihmistä jne. Ei tarvi olla keksijä näissä syissä.
      Sikiön epämuodostuma ym, lääketieteellinen syy on ymmärrettävää ...

    • Anonyymi

      Oikea Mies puolustaa Naisen valintoja ja tukee kaikissä päätöksissä. Onhan kyse Oikean Miehen omastakin elämästä.

      • Anonyymi

        Oicea Mies on lapsen el.ämän puolella. Onhan kyseessä Oicean Miehenkin oman el.ämän jadcumo.


    • Näin äkkiseltään joku voisi pitää avausta jopa loukkaavana: ei ole kovinkaan järkevää väittää aborttien takana olevan tappamisen halun. Jokainen järkevä ihminen käsittää kyseessä olevan monimutkaisen tilanteen. Tuolla logiikalla ajatellen ihminen ilmeisesti hankkiutuu tahallaan raskaaksi, jotta saisi sitten tehdä abortin?

      Suomi24 kuitenkin näyttää sallivan tämän tyyppisen roskan syöttämisen tänne. Tämän palstan keskustelun taso alene päivä päivältä. Jos katsoo vanhoja ketjuja, niissä on sentään keskusteltu. Nykyisin tämän palstan täyttävät nämä länkytykset Oikeista Miehistä ja b-, d- ja c-kirjaimilla höystetyt sekoilut.

      • Anonyymi

        Suosijoiden rosc.an syöttö on sallittu täällä kautta palstan historian. Kun sitten joskus satunnaisesti vastustajatkin saa kirjoittaa edes hieman vapaammin ilman, että lähes kaikki "väärät" mielipiteet sab.otoidaan poistoon, alkaa tämä suosijasakin nar.ina keskustelun tasosta, rosc.an syötöstä, sec.oilusta, länc.ydycsistä jne. jonnin jout.ava martt.yyri asenne.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe