En ole unohtanut sua; kaikkea mitä tapahtui ja lopulta ei... Oot varmaan jo kuukausia sitten jatkanut elämääsi, ehkä löytänyt uuden ja unohtanut mut. Pitänee päästää irti itsekin, muistoista ja toiveista... Hyvää jatkoa ja loppuelämää sulle toivon, missä oletkin. Hyvästi.
Kiitos M-mies kaikesta (jo menneestä)
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Meitä M-miehiä on joitain kymmeniä tuhansia..
- Anonyymi
Eipä ole uusia ja vanha ei jatkoon. No, lentoliput ovat edullisia ja ulkomaat vielä näkemättä... 🙄
- Anonyymi
Minkäköhän takia ihmiset eivät koskaan tee asialle tai sano jotain kun on vielä mahdollista?
Sitten kun toista ei enää näe niin yhtäkkiä se ihminen onkin maailman tärkein. - Anonyymi
Kiitoksia vaan - mutta olen nykyään muuten XL-mies kylläkin?
- Anonyymi
Noinkohan? :)
- Anonyymi
No sitä kohti.
Nyt ei kannattaisi kyllä päästää irti, sillä en ole oikeastaan menossa juuri minnekään. Saattaisit pudota kyydistä. Vaikka sinunhan pitäisi ajaa. Jenkkakahvoista kiinni vaan ja kiihdytykseen...
- Anonyymi
En ole jatkanut elämääni, koska haluan vain sinut.
Kunpa olisin uskaltanut sen kertoa sinulle. Olet koko ajan mielessäni.
Miksi en uskaltanut lähestyä sinua...
M-mieheltä naiselle, jonka näin viimeksi tiistaina, kun pyöräilimme vastaan.- Anonyymi
Kiitos vaan. Onnea uuteen suhteeseen! Älä jätä sitä palstalle palloileen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873655
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813280Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683112On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702750Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502292- 651842
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271809- 361769
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601678