putosi yllättäin taulu seinältä. Kiinnitys ei pettänyt eikä naula irronnut. Mitähän tämä tietää?
aamulla
4
632
Vastaukset
- Humanoidi
varmaankin Juhan af Grann astraaliruumiissaan..
Niin oli. Päivän naurut. Mullakin on pudonnut taulu samalla lailla joku 6 vuotta sitten. Eipä mitään kummempaa oo sen jälkeen tapahtunut.
- neiti_lalla
lammas-jr kirjoitti:
Niin oli. Päivän naurut. Mullakin on pudonnut taulu samalla lailla joku 6 vuotta sitten. Eipä mitään kummempaa oo sen jälkeen tapahtunut.
Jokin aika sitten oli ryhmä ihmisiä kokoontunut kummitustaloon jossa kummitteli useampi kummitus. Talo oli näet rakennettu vanhan hautausmaan päälle. Talossa useaan kertaan taulu alkoi tippumaan hitaasti alas. Taulu aina nostettiin sitten paikalleen. Ystäväni oli ollut seuraamassa moista.
Ehkä se oli kummajainen, joka ei pidä taulusta tai sen esittämästä asiasta. Onko kuvassa joku pyhä henkilö?
- Tyttöinen vain
Luin kerran naisesta, jolla oli kotonaan kaksi-kolme hänen äitinsä tekemää/omistamaa taulua.
Hänen äitinsä kuoli ja nämä kaksi taulua rysähtivät samaan aikaan seinältä alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071