Mietin taas Häntä

Anonyymi

Nukkuukohan nyt hyvin, voikohan hyvin, missähän hän on....En tiedä paranenko koskaan ongelmistani, mutta toivottavasti hänellä olisi mahdollisimman hyvä olla.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä mietit? Mietin myös onko hänellä kaikki hyvin, kaksoisliekilläni siis.

• Anonyymi

Yhtä miestä, jolle menetin sydämeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjainta?

• Anonyymi

M on hänen nimensä alkukirjain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M on hänen nimensä alkukirjain.

En ole hän siis. :/ öitä silti ja onnea etsintöihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan jutellut tämän m-miehen kanssa?
        Olen menettänyt sydämeni naiselle, jonka nimeä en tiedä emmekä ole keskustelleet.
        T: M-mies.

• Anonyymi

Olen jutellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jutellut.

Milloin viimeksi?

• Anonyymi

No tapan itseni aikanaan, mutta siitähän on ihan turha mitään draamaa vääntää.

Ei liity meihin mitenkään.

• Anonyymi

Ethän tee sitä, kuka ikinä oletkin!Aina on toivoa. Ja jos olet minun hän, niin toivoisin, että ottaisit yhteyttä ja kertoisit myös, jos noin paha olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän tee sitä, kuka ikinä oletkin!Aina on toivoa. Ja jos olet minun hän, niin toivoisin, että ottaisit yhteyttä ja kertoisit myös, jos noin paha olla.

Ei noin tehdä. Jos ihminen haluaa tappaa itsensä niin hän sitten tappaa itsensä. Tuo on sairasta mitä sinä kommentoit... olet kuin ne ihmiset jotka ilmiselvän itsemurhayrityksen kohdatessaan menevät sen ihmisen luokse ja elvyttävät sen takaisin elämään vaikka kyseisellä ihmisellä olisi koko kroppa halvaantunut itsemurhayrityksen tiimoilta. SAIRASTA SANON MINÄ! Jos ihminen haluaa tappaa itsensä niin antaa ihmisen tappaa itsensä.

• Anonyymi

Minäkin mietin Häntä, ja ikävöin. Sen hän varmaan tietääkin.
      nimim. vain minä <3<3<3

• Anonyymi

Mistä sinun hän tietää?

• Anonyymi

On monia Hän-ihmisiä, sekä miehiä, naisia, setiä, tätejä, tyttöjä, poikia, mummoja, vaareja. Palstalla.

Monet ikävöivät Hän-Miestä, toiset Hän-Naista, hännällistä tai ilmankin.

Jollain on ikävä häntä, kuten Pekka Töpöhännällä, siitä tulee ikävä olo.... ikävään voi olla monia syitä. Ikävä Häntä vain yksi esimerkki.

• Anonyymi

MOT = Mikä oli todistettava.

• Anonyymi

Kaikki on toivotonta ilman pelastajaa. Jokainen tilanne, jokainen elämä, ne huutavat:"apua". Jotkut näkevät tämän toivottomuuden ja toisilla on valheellista toivoa, joka murenee sitten lopulta. Jeesus puuttuu. Elokuvien ja kirjojen sankarit osoittavat tätä kaipuuta ihmisissä. Pelastajan kaipuuta. Epätoivo on itselleni historiaa.

• Anonyymi

Jos idolia kaipaat, jotain suurempaa kuin sinä niin mitä hänen pitäisi sinulle sitten tehdä?
        Ja sitä paitsi he ovat täällä jo.
        Iltapäivälehdet eivät vaan ole vielä kiinnostuneet mutta tuhlaappa hetki aikaasi ja käy katsomassa osoitteesta "Mikä on luxonia" ja sieltä "Heinäkuun viljaympyräpäivitys".
        Googlattuasi voit googlettaa "Crop circle" ja odotan mielenkiinnolla mielipiteitäsi.

• Anonyymi

Minäkin kaipaan erästä ihanaa tyttöä aitoon kirkareila olin siellä serkun ja sen nuoremman lapsenkansa. Voi jos hän tulis aitoon laiva reissulle nähtäis ja jos päästäisi juhtelee kahden kesken ja kiitos ihana sanoit minua kuulin. T:matti 09al

• Anonyymi

Mietin minäkin välillä miten toinen jaksaa ja voi, toivon että hän itse ymmärtäisi. En voi toista muuttaa enkä halua.

• Anonyymi

Miksi mietit jotain häntää? Minkä häntää mietit? Suden? Leijonan? Koiran? Kissan? Virtahevon?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      234
      2180
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      61
      1456
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1085
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1068
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      994
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe