mitä mieltä ootte dragon ballista?! se on mun mielestä paras manga! mulla on kaikki tulleet db-pokkarit ja aion ostaa loputkin =) DB ON PAARAASS!!!!!!
dragon ball
12
575
Vastaukset
- tämä
ole se missä on niitä pedofiilejä?
- Inuyasha
Musta Dragon Ballia lukee vaan paremman puutteessa. Odotan paljon enemmän One Pieceä. Se on ainakin animena huomattavasti tasokkaampi kuin DB. Tosin kun pikkuveli ne itselleen ostaa niin totta kai luen DB:tkin kun se on minulle ilmaista =D Tosin olen tyttö enkä todellakaan kuulu sarjan kohderyhmään. Ehkä se vaikuttaa vähän...
- Pieni Päiväuni
Inuyasha kirjoitti:
Musta Dragon Ballia lukee vaan paremman puutteessa. Odotan paljon enemmän One Pieceä. Se on ainakin animena huomattavasti tasokkaampi kuin DB. Tosin kun pikkuveli ne itselleen ostaa niin totta kai luen DB:tkin kun se on minulle ilmaista =D Tosin olen tyttö enkä todellakaan kuulu sarjan kohderyhmään. Ehkä se vaikuttaa vähän...
Salapoliisi Conan on paras...
- DB-hullu
Pieni Päiväuni kirjoitti:
salapoliisi conan on surkee..! ei millään pahalla
- piccolo__
Pieni Päiväuni kirjoitti:
ja huhhuh!Conan on perseestä. DB on paras paras paras!!!!Ja tiioks, oon tyttö. Sattuu vaa tommone huvittaa. On se mielenkiintosempaa ku likinäköinen ukkeli joka luulee olevansa jou. taas yks piirtäjä joka yrittää elää tihrustamalla jotai typerää! T-Y-P-E-R-Ä-Ä!!!!!
- Zede
Animea katsonyt pari kertaa, mutta jaksot eivät kolahtaneet. En tiedä oliko kyse siitä, että ne olivat DB Z:taa. Mutta sarjakuva on kyllä ollut mukavaa luettavaa, tähän asti ainakin. Hyvää menoa on piisannut riittämiin.
Tosin vähän kyllä jatko epäilyttää, koska koko ajan pitää näemmä tulla vahvempia ja vahvempia vastustajia Gokulle.- menee
"Tosin vähän kyllä jatko epäilyttää, koska koko ajan pitää näemmä tulla vahvempia ja vahvempia vastustajia Gokulle."
Niin luulin alussa, että Taotoapei olis jotenkin paha vastus.
Ja jos napalla jo maa tärisee kiin alla niin mitnköhän siten frietsalla. Buu varmaan jo tuhoaa universumin varpaallaan. - Jestamandeera
menee kirjoitti:
"Tosin vähän kyllä jatko epäilyttää, koska koko ajan pitää näemmä tulla vahvempia ja vahvempia vastustajia Gokulle."
Niin luulin alussa, että Taotoapei olis jotenkin paha vastus.
Ja jos napalla jo maa tärisee kiin alla niin mitnköhän siten frietsalla. Buu varmaan jo tuhoaa universumin varpaallaan.ranma on hyvä ja conan.!! DB:tä en oo lukenu, venailen one piecee ja OMG:tä
- Viiivi
Dragonball on paras manga! Ja DBZ on paras anime!!! Mutta Salapoliisi Conan on hyvä kans (muttei niin hyvä ku DB !)
- db-hullu
Tiedoks vaan että mäkin oon tyttö ja ikää vasta 12 mutta silti dragonball on paras(ei saa unohtaa z:taa ja gt:tä)! one piece on ihan p*rseestään,samoin salapoliisi conan. Ranma ½ on ihan luettavaa. siis nämä ovat minun mielepiteitäni,älkää tappako minua conan ja one piece fanit!!
- koodimestari
db-hullu kirjoitti:
Tiedoks vaan että mäkin oon tyttö ja ikää vasta 12 mutta silti dragonball on paras(ei saa unohtaa z:taa ja gt:tä)! one piece on ihan p*rseestään,samoin salapoliisi conan. Ranma ½ on ihan luettavaa. siis nämä ovat minun mielepiteitäni,älkää tappako minua conan ja one piece fanit!!
Heh olen lukenut Dragon ball mangat 1-21 ja
37-42 ja ei buu suinkaan tuhoa universumia
varpaallaan.
- Galaxia
jaksanut lukea... Johtunee siitä ettei piirrostyyli oikeen innosta ja muutenkin luen mielummin hieman erilaisia mangoja. Suomessa ei oikein ole hyvää mangaa ja odotan lähinnä Time Stranger Kyokoa. Muuten ostan lähes kaiken mangani englanniksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395670
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464168- 91755
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541018- 90943
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj66941Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii139939- 85860
- 41802
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110802