Mitä tarkoittaa pissis?

Pekka Kurse

Mitähän tarkoittaa pissis?
Voisko joku tätä termiä selventää?
Sen tiedän, että niillä on stringin
nauhat näkyvillä farkun kauluksen päällä
ja persevakoa näkyy 10 cm, kun ne kumartuu.
Mutta mistä on tullut sana pissis?
Haluttais tietää.

87

42913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no daah

      pissa-liisa, pissa-lasse (=pissaavat julkisesti). Voit pureutua aiheeseen paremmin osoitteessa www.pissismi.does.it

      • ja..

        riippuu tosi paljon ihmisen asenteesta!! ei riitä se et on on muotivaatteet ja vaikka alushousut näkyvillä, vaan siinä kaikkein eniten vaikuttava tekijä on se asenne!!


      • -M-
        ja.. kirjoitti:

        riippuu tosi paljon ihmisen asenteesta!! ei riitä se et on on muotivaatteet ja vaikka alushousut näkyvillä, vaan siinä kaikkein eniten vaikuttava tekijä on se asenne!!

        Onko niilläkin Asenne :DDD (anteeksi vain) :p.


      • DraGma
        ja.. kirjoitti:

        riippuu tosi paljon ihmisen asenteesta!! ei riitä se et on on muotivaatteet ja vaikka alushousut näkyvillä, vaan siinä kaikkein eniten vaikuttava tekijä on se asenne!!

        kuule haista pissis paska.pissiksen tunnistaa: huuto ja kymysmerkkien tarpeettomasta käytöstä ja..kaikesta.sitä ei voi olla huomaamatta.mun luokalla on..12 pissistä,termi ja pissismi muutenkin on tuttu asia.itse en ole retkahtanut näin syvälle perseeseen.onnex xD


      • ---

        www.wikipedia.org


      • käärinliinamuumio

        Hei comaan, etzätiä et kehitys kehittyy/sukupolvet menee hautaan ja sillee. Äläkuule oo kateelline ootzä iteki ollu joskus historiaz nuari. Olixsul silloin pissaa pääz vai´?`!´ Älä kuuleviiti olla kade hanki säkielämä


      • Nymfory
        -M- kirjoitti:

        Onko niilläkin Asenne :DDD (anteeksi vain) :p.

        Pissis tarkottaa tyyppiä, joka käyttää korkokenkiä, meikkaa, ja niin edelleen. Tietoa saa kattomalla videon Lissut - Pissikset. (Huom. Lissut tarkottaa pissiksiä)


      • nainen vain

        Ärsyttää kun ihmiset luokittelee niin helposti jonkun pissikseksi.
        Pissismiys ei ole mikään helppo juttu!
        Siihen tarvitsee asennetta.
        Aika harvassa ne oikeat pissikset on.


      • liisaliilol
        nainen vain kirjoitti:

        Ärsyttää kun ihmiset luokittelee niin helposti jonkun pissikseksi.
        Pissismiys ei ole mikään helppo juttu!
        Siihen tarvitsee asennetta.
        Aika harvassa ne oikeat pissikset on.

        siskojavelion kivokaja


      • Illimilli

        Ei toisia saa haukkua eikä nimitellä pissiksiksi koska minä pissasin päiväkodissa housuun!


      • DraGma kirjoitti:

        kuule haista pissis paska.pissiksen tunnistaa: huuto ja kymysmerkkien tarpeettomasta käytöstä ja..kaikesta.sitä ei voi olla huomaamatta.mun luokalla on..12 pissistä,termi ja pissismi muutenkin on tuttu asia.itse en ole retkahtanut näin syvälle perseeseen.onnex xD

        Aika hyvin sanottu Lol 😂 luulin itse että se luonne on juuri se ns.pääasia eikä se näkyykö stringit ja persvako 😂😂😂


      • Anonyymi
        Nymfory kirjoitti:

        Pissis tarkottaa tyyppiä, joka käyttää korkokenkiä, meikkaa, ja niin edelleen. Tietoa saa kattomalla videon Lissut - Pissikset. (Huom. Lissut tarkottaa pissiksiä)

        Siis joo, oon 12v tyttö, mua sanotaa pissikseks, kaikki mun luokkalaiset pojat. Siis mun nimi on Emma, meikkaan joo mut en käytä korkkareit. Mut käytän mekkoi ja kaikkee. En tii miks laitoin tän mut siis totta turiset <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis joo, oon 12v tyttö, mua sanotaa pissikseks, kaikki mun luokkalaiset pojat. Siis mun nimi on Emma, meikkaan joo mut en käytä korkkareit. Mut käytän mekkoi ja kaikkee. En tii miks laitoin tän mut siis totta turiset <3

        Hei Emma
        Onko Pissis susta toteamus vai haukkumista vai kehumista?


    • ׺°”˜`”°º× $ïïz DªªH ׺°”˜`...

      pissismis o neljä elementtii:
      ULKONÄKÖ, KIELI, KÄYTTÄYYMINE JA ASENNE. PISSISMI EDUSTAJII ON PISSALIISAT JA PISSA LAURIT $ïïz DªªH
      hei mee kattoo sivuu http://hei-daa.cjb.net/
      ni tiiät mikä on pissis! niih!!!

      • 1hqR4xu&lt;33

        Pissikset on pissaliisa tai pissalasse eikä mtn pissalauri tai pissajaakko damnn!! ettex sen vert tierä moon pissis vitunihqraxubeibee!!!!!!!!!!!! meen dokaa tänääz3


      • lauri97

        perkele mä en oo pissis silti mun nimi on lauri


    • P3/V@
      • eci

        KMoi,

        uutelan kyöstille terkkui

        mun mielestä pissikset on tosi jees


      • ESSI
        eci kirjoitti:

        KMoi,

        uutelan kyöstille terkkui

        mun mielestä pissikset on tosi jees

        Jaaa....eikös se pissis ollut.....muoti tietoinen nuori. Pissis ei aina välttämättä tietääkseni käytä stringejä


      • mira14

        ei ole...... wikipedia on täyttä kusetusta


    • saipress

      PERKELE MIE EN TEE MITÄÄ ENNEN KU VALTIO MAKSAA VELKANSA

    • LoL

      Pissis eli pissaliisa on nimitys, jota käytetään yleensä halventavaan sävyyn räikeästi pukeutuvista ja käyttäytyvistä teini-ikäisistä tytöistä.

      • MINÄ 27

        MÄ VOIN "PISSIÄ" IHAN MIHIN MÄ V..TU HALUAN EIKÄ KUKAAN ESTÄ JOS MULLA ON HÄTÄ...JA NIIN TEKEE IHAN VARMAST MUUTKIN!!


    • Sitrushedelmä

      "Pissis" tulee sanasta "pissaliisa" joka viittaa pissaliisojen juopotteluun ja pissaamiseen julkisilla paikoilla. Itse en ole moista nähnyt... No toivottavasti nyt sait selkeyden tähän universaaliin kysymykseen.....

    • ihqraksupoksu

      heh...

      • panopissis

        Pissikset o todella sexyj. Aina alkaa panettaa ku sellane istuu vaikka bussis viereen. Lisää näitä!


      • marko(jenny)
        panopissis kirjoitti:

        Pissikset o todella sexyj. Aina alkaa panettaa ku sellane istuu vaikka bussis viereen. Lisää näitä!

        minuakin alkaa, minäkin haluun olla pissis


    • Verikyynell

      No siit että ne kusee joka paikkan tietty!!!!!!!!

    • $uPeRbi4Ch

      pissis tarkottaa niinku pissaliisaa....
      pissalauri/pissaliisa
      ei oo välttis stringejä... !!##&!Y(!!!

    • En oo ite pissis!

      Pissis on tietyin hienoin ominaisuuksin varustettu nuori (tai miksei vanhempikin) naispuolinen henkilö. Pissiksen ja Teinin välinen raja on häilyvä.

      Jokainen tietää ite onko pissis vai ei, nii miks sitä pitää UDELLA ja mitä sä ... siiiiiis daaaa??? oox tosissas? totta kai mää oo ihqdaa pissis oon siis ... Ja niin edelleen..

      Myös miespuolisia pissiksiä, ns. "pissalaureja" on olemassa, mutta yleisemmin pissisten kanssa rinnastettavat pojat voidaan luokitella fruittareiksi tai amiksiksi.

    • Juu juu
    • ~~LauraHH~~

      N= siI$ mE3 www.pissismi.org LU3 sI3lt!!!!!!#33"

    • djasökdj

      vitun horot!!!!1!1!!!!!!

    • pissis=

      pissis eli pissaliisa nimi tulee siitä että pissikset voivat hädän sattuessa käydä asioilla missä vaan, vaikka kesekellä tietä.

    • helsaa

      pissis on sellainen joka käyttää ihan liikaa meikkii..ja hän sanoo IHQ DAAH..jaq pitää olla ihan fashon..SIIN ON SELITYS MITÄ TARKOTTAA PISSIS

      • Nanna Aito-Ihkula

        Moon niin ku kirjoittanut kirjan Pissismistä:
        sen nimi on: Pissismin Vaaleanpunainen Kirja

        ja sen saa kaikista kirjakaupoista.


    • Liss-

      PIssis = Pissaliisa, pojista pissalasse

      • moi mä oon mä

        pissixet on pissixii!!!11111


    • |emt|

      noo...emmää tiiä. se tulee sanasta pissaliisa.

      • IhQr4xb3ibe*&lt;33!

        No pissis on niiqu ihqu tyyppi joka ei vittu muita kuuntele ja
        kuka ny ei tietäs mikä pissix o
        ja sit ihQ ne dogaaa !! heidaa


    • 6r67t97yjhuituihyio

      olen kuulut että pissis tarkoitaa myösnenäkästä teiniä joka ei uskalla olla oma itsensä ...myös sellainen on pissis joka juo ja poltaa ...:)ole hyvä

    • _millis_

      pissis tarkottaa:Ne on kova äänisii pätkii tyttöi niillä on huonot käytös tavat ne polttaa tupakkaa pukee paljastaviin ja käyttää pinkkii vaatteisii ja tosi muodikkaisiin sit ne juo koska ne esittää kovia ja pissaa yleisille paikoille koska muka ne osottaa meitä.

      • salee pissis

        Siis jos tod luuet et pissikset on pätkii tyttöi niin oot väärässä..Ja jos luulet et pukeudutaan vaan johkin pinkkiin niin siin oot vääräs kans ...HEI DAA VITTU


      • Pissisvihaaja

        Kyllä muutkin voi pukeutuu pinkkiin ku pissikset!
        Mä ainaki eikä kukaan oo sanonu pissikseks.
        Ite oot varmaa joku saatanan homo pissis.


    • salee pissis

      Siih heij exs oikeest tiiä mitä pissis tarkottaa?? ookko tyliin joku vitun lehmä???

    • TokioHotelFani98

      Pissis tarkoittaa itsepäistä ja omahyväistä pikku vanhaa tyttöä! Ne polttaa syö huumeita ja juo kaljaa en suistittele pissikseksi alkamista! ja ne kirjoilee >'D

    • SiisD44

      Pissis tarkoittaa pissaliisaa, eli ns ''huonosti käyttäytyvää teini tyttöä''

      :DD

    • IhQDaaOonHotein&lt;3

      Siis voisko joku niigu kertoo miten ollaa 'kunnon' pissiksii. Jos et tajuu älä dissaa tätä viestii. Oon 13 vee, lauta ja 150 cm pitkä :P repikää siit

      • moigGa, gulta

        Moeh voix olla lissu vaikk on lauta...?


      • joku.
        moigGa, gulta kirjoitti:

        Moeh voix olla lissu vaikk on lauta...?

        Repesin.
        Vooi, kunha pidät huolen ettet näytä laudalta ::D


      • joku.

        Joo, siis.
        Kunnon pissikset :
        - polttaa
        - juo
        - ihqttelee
        - vittuilee
        - eivät saa hyvii numeroit koulus

        Hiukset :
        - kerroksittain (siis kunnol)
        - sivu otsis
        - mahd. raitoi

        siin jtnn. ei läheskää kaikkii, koska en oo pissis, en voi kertoo et miten ollaan 'kunnolla' pissisksii eli truu pissiksii. 8DD
        mutt, kaveri on aika pissis : polttaa, juo, hiukset on tollaset em. ja sekin ihqttelee ja vittuilee. :'))
        Elisiis:
        lisäät joka lauseeseen sanan vittu, ja oot aika 1hQD44P15515, mut sitten, sun pitää alkaa polttaa ja juomaa. (hiukset EI oo pakollisesti sellaset, mut niitte pitää olla 1hQt) Sun pitää lisäks hankkii poifrend, josta eroot parin pv:n pääst, ku löydät uuden. Tai, se jättää sut ja saat juoda suruun.

        Mut jtn ton suuntasta. Ja pissikset laittavat myös kuvia 'galtsuun' MUTTA on siellä ihan ihmistenkin kuvia. ^^
        Vittu, onnee sulle, vaik vittu sust vittu tuskin tulee mtn vitun pissistä. Vittu, halusin vaa vittu kirjottaa, ni vittu, oo vittu pissis jos ees vittu osaat ! Ja vittu, muist vittu hankkii sit vittu joku vitun jengi, ettet vittu yksin oo vitun pissis. Ja muist aina 'pissikset ovat huoria'.


      • laiska sibelius
        joku. kirjoitti:

        Joo, siis.
        Kunnon pissikset :
        - polttaa
        - juo
        - ihqttelee
        - vittuilee
        - eivät saa hyvii numeroit koulus

        Hiukset :
        - kerroksittain (siis kunnol)
        - sivu otsis
        - mahd. raitoi

        siin jtnn. ei läheskää kaikkii, koska en oo pissis, en voi kertoo et miten ollaan 'kunnolla' pissisksii eli truu pissiksii. 8DD
        mutt, kaveri on aika pissis : polttaa, juo, hiukset on tollaset em. ja sekin ihqttelee ja vittuilee. :'))
        Elisiis:
        lisäät joka lauseeseen sanan vittu, ja oot aika 1hQD44P15515, mut sitten, sun pitää alkaa polttaa ja juomaa. (hiukset EI oo pakollisesti sellaset, mut niitte pitää olla 1hQt) Sun pitää lisäks hankkii poifrend, josta eroot parin pv:n pääst, ku löydät uuden. Tai, se jättää sut ja saat juoda suruun.

        Mut jtn ton suuntasta. Ja pissikset laittavat myös kuvia 'galtsuun' MUTTA on siellä ihan ihmistenkin kuvia. ^^
        Vittu, onnee sulle, vaik vittu sust vittu tuskin tulee mtn vitun pissistä. Vittu, halusin vaa vittu kirjottaa, ni vittu, oo vittu pissis jos ees vittu osaat ! Ja vittu, muist vittu hankkii sit vittu joku vitun jengi, ettet vittu yksin oo vitun pissis. Ja muist aina 'pissikset ovat huoria'.

        Uuh aah, pissiksil on ihana meikkikerros =) meikkivoide (matta mousse) jota laitetaan myös huulii heih!! kilo poskipunaa, rumat valkoset rajaukset alhaalla, kilo ripsivärii ja niin ne näyttää suttusilta. sit niil on ihQt bb-timo kulmakarvat


      • 54L33 P|55|5
        laiska sibelius kirjoitti:

        Uuh aah, pissiksil on ihana meikkikerros =) meikkivoide (matta mousse) jota laitetaan myös huulii heih!! kilo poskipunaa, rumat valkoset rajaukset alhaalla, kilo ripsivärii ja niin ne näyttää suttusilta. sit niil on ihQt bb-timo kulmakarvat

        N0 5||5 v| U D44 3 3X5 3 ||A¨MIKÄ LISSU ON ! ihQu


      • surkkako
        joku. kirjoitti:

        Joo, siis.
        Kunnon pissikset :
        - polttaa
        - juo
        - ihqttelee
        - vittuilee
        - eivät saa hyvii numeroit koulus

        Hiukset :
        - kerroksittain (siis kunnol)
        - sivu otsis
        - mahd. raitoi

        siin jtnn. ei läheskää kaikkii, koska en oo pissis, en voi kertoo et miten ollaan 'kunnolla' pissisksii eli truu pissiksii. 8DD
        mutt, kaveri on aika pissis : polttaa, juo, hiukset on tollaset em. ja sekin ihqttelee ja vittuilee. :'))
        Elisiis:
        lisäät joka lauseeseen sanan vittu, ja oot aika 1hQD44P15515, mut sitten, sun pitää alkaa polttaa ja juomaa. (hiukset EI oo pakollisesti sellaset, mut niitte pitää olla 1hQt) Sun pitää lisäks hankkii poifrend, josta eroot parin pv:n pääst, ku löydät uuden. Tai, se jättää sut ja saat juoda suruun.

        Mut jtn ton suuntasta. Ja pissikset laittavat myös kuvia 'galtsuun' MUTTA on siellä ihan ihmistenkin kuvia. ^^
        Vittu, onnee sulle, vaik vittu sust vittu tuskin tulee mtn vitun pissistä. Vittu, halusin vaa vittu kirjottaa, ni vittu, oo vittu pissis jos ees vittu osaat ! Ja vittu, muist vittu hankkii sit vittu joku vitun jengi, ettet vittu yksin oo vitun pissis. Ja muist aina 'pissikset ovat huoria'.

        Suvirukka on pissis vaikka näyttää vanhalta lumpulta ja kulkee rääsyissä.Jakaa persettä vaikka on 16v mtta kai se jotain hyväksyntää hakee.Säälittävä tapaus.


      • Anonyymi

        Niin miten meni kun julkaistu kun olit 13 vuonna 2008 niin .mitä kuuluu kun nyt olet 21 👌👍


      • lmfáo

        Kunnon pissikset tekee näin

        - polttaa
        - ryyppää
        - käyttää huumeita

        Tyyli

        - kesäsin mini shortsit
        - talvisin pukeutuu huonosti
        - legginssit

        pissisten maine

        - ihq
        - stail

        Harrastukset

        - luistelu
        -tanssi
        - sek**
        ____________________________________________________________________


    • simsalabim jim

      Pissis eli siis pissaliisa termi on kotoisin jo 60-luvulta. Sillä tarkoitettiin ylimielisesti ja omasta mielestään aikuisen oloisesti käyttäytyvää alaikäistä tyttöä, joka on aina oikeassa ja suuttuu silmittömästi, jos joku muuta väittää. Nimi johtuu siitä, että jokainen järkevä (ei pissis) tietää, että tällaisten alakerta on vain pissimistä varten. Eli siis alaikäinen. Siksi synonyymi oli myös pissaliha.

    • tytönretale

      Haluuks sä tietää mikä pissis on ? SÄ !

    • armor6

      ookko pissa pää tai åissis

      • ARMOR6

        PERKELEEN HOMOT HOMOT OOTTE SEKSIKKÄITÄ


      • ARMOR6
        ARMOR6 kirjoitti:

        PERKELEEN HOMOT HOMOT OOTTE SEKSIKKÄITÄ

        OOTA HOMOJA JA TOSI SEKSIKKÄITÄ


    • seTyttöJotaHHaukutaa

      meidän koulussa riittää ku pitää pillifarkkuja niin on kauhee P15515

      • blondid44

        SIis d444. Eihän pillifarqt pissist tee!!!!! kauheet ku ihmiset haukkuu pissiksiks xDD!


      • dfdfsdfsd
        blondid44 kirjoitti:

        SIis d444. Eihän pillifarqt pissist tee!!!!! kauheet ku ihmiset haukkuu pissiksiks xDD!

        en tajuu miks lissui dissataa , kosk niilki on vaa sellane tyyli tai sillee (=


    • Pissisvihaaja

      Semmosta ihmistä joka pukeutuu uusimpaan muotiin, käyttää liikaa meikkejä, hokee sanoja: Vittu, siis daa, ihquu jne. Pissikset on myös ihan saatanan epäkohtelijaita ja törkeitä.
      Haukkuu toisten ulkonäköö, on illat kaupungilla ja polttaa siellä röökiä. Kusee kaduille.
      Meidän luokalla niitä on kyllä ihan riittävästi.

      • Pahikset ja hyvikset

        Helvetillistä puhetta. Onko Demoni valloillaan ?


    • marko(jenny)

      voinko minäkin olla pissis vaik oon mies. lempinimi jenny
      PISSIS

    • WeeXD

      Pissis on semmonen ihQ daa tyyppi joka käyttää aina meikkiä ja pillifarkkuja. Aina pitää tietty olla uudet kuteet. :) hiukset aina kohdallaan ja aina harjaamassa.

    • 16+ tytteli

      Pissis on henkilö, joka:
      - juo, kuin pesusieni/happo
      - polttaa, kuin korsteeni
      - tuhlaa älyttömiä summia rahaa vaatteisiin
      - pakkeloi naamaansa 10 cm paksun meikkikerroksen
      - tuhahtelee
      - puhuu kimeällä äänellä
      - nakkelee niskojaan (ihme, ettei paukahda jo) kun "tavallinen" menee ohi.

      Pissis- nimen rinnalle on tullut myös sana Lissu. Samaa asiaa tarkoittaa. Pojista käytetään myös nimiä Pissa-Lasse, Fruittari/Fruide/Fruit cake amis. Tässä asiayhteydessä amis ei tarkoita aina ammattikoulussa opiskelevaa poikaa.

      • 16+ tytteli

        ... Pojista käytetään myös nimiä Pissa-Lasse, Fruittari/Fruide/Fruit cake TAI amis.


    • Jenses

      Pissikset on niitä ärsyttäviä tyttöjä jotka kilpailee julkisuudesta koulussa tai työelämässä. Ne puhuu paskaa kaikken seläntakana ja heissä ei ole heidän mielestään mitään vikaa. Pissikset seurustelee yleensä kaikkein "kovimpien jätkien" kanssa jotta tuntuisi coolilta, mutta lopulta valittavat, että poikaystävä on täys kusipää ja pettävät tai hyppivät vaan kukasta kukkaan. he pukeutuvat yleensä julkkisten mukaan ja heillä ei ole omaa persoonaa. he ovat pieniäm paskahousuja jotka luulevat omistavansa tämän maailman. Harmiksi nykynuorison tytöistä vähintään 70% on pissiksiä. : ( En ole täysin varma mistä sana pissis tulee, mutta jotenkin veikkaisin ettei suomen kielestä, ja jos tulee on sanan keksijällä ollut melko korni mieli : P

    • Hansku996

      Just hei niinku daa ei kaikilla lissuilla oo stringin nauhat näkyvillä! Ja tiiän sen koska oon ite lissu ja toinen lissu käytää merkkivaatteita,meikaa,tykkää pinkistä jne....

    • xenoctä

      Pissis katsoo twilight elokuvaa ja kuuntelee Anna Abreuta. Yleensä ovat laihan puoleisia hyvin meikattuja sakkolihaisia tyttöjä.

      • aikalissu

        Ei twilightin kattominen vielä pissikseksi tee vaan asenne ja käytös


    • äijä9

      Pissikset on helppo "kouluttaa"tavoille.Ottaa syliin ja pepulle piiskaa niin alkaa tyttö oleen kunnolla.

      • POERTYU

        PISSIS ANTAA PIL-LUA YHDESTÄ SIDUKASTA TAI RÖÖKISTÄ


    • noppa

      Tässä pissaliisa saa ansionsa mukaan

    • fobbawuzhere

      Öö tässä langassa yritettiin kysyä mitä ''pissis'' substantiivi tarkoittaa, ei sitä mitä termi tarkoittaa.

      Pissis tulee sanasta pissa-liisa, liisa oli tyttö joka pissas housuun humalassa. :(

    • mato LOL

      no voi lol eiks te tiiä mikä on pissis ;3 siis se on cooli ihminen joka meikkaa ??!!

      ootte niin FAILMANEJA :333

    • Poirotti

      Joku vanha gubbe kyselee pissiksistä,kaikk nuoretha tietää.
      On joku karkkisetä vai???????????

    • AnskuAmanda

      Siis ei ole pissis jos käytää niin jtn juhla vaateita koulus vaa se johtuu ihmisen asenteesta.

      Pissisten yleismät sanat: Ihq daa lol

      Mitä yleensä tekevät :

      -Meikkaa luokas
      -Häiritsee tunil
      -Tuhlaa todelakin paljon rahaa vaateisiin
      - Puhuu todella ärsytävällä äänellä

    • Anonyymi

      En tiiä mitä pissis meinaa voitteko kertoo jos tiiätte

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe