Kaikista autoista tulee OOOPPPEEEllliii hi hi hii.
Lada
3
1282
Vastaukset
- HOHOHOHOHO
Ja kun ne lakkaavat toimimasta,niin niitä aletaan kutsua Ladoiksi sih hih hih hii.
- mallorkalla
Jaahas. Mun luokkakaveri tykkää ladoista ja mä inhoon niitä nyt, ku se aina puhuu lada lada lada. Mä oon sanonu sille monta kertaa että mä en vois koskee sen ladaa ees pitkällä tikulla, siis kauhee. Miten joku voi tykätä ladoista?????? Kysynpähän vaa...?
- viimeistään
mallorkalla kirjoitti:
Jaahas. Mun luokkakaveri tykkää ladoista ja mä inhoon niitä nyt, ku se aina puhuu lada lada lada. Mä oon sanonu sille monta kertaa että mä en vois koskee sen ladaa ees pitkällä tikulla, siis kauhee. Miten joku voi tykätä ladoista?????? Kysynpähän vaa...?
yläasteella alkaa ymmärtään autojen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233