Bottaksesta ei tule enää mitään!

Anonyymi

Valtteri ei saa psyykettään enää koskaan kuntoon. Ei varmasti aja enää palkinnoille. Vaikea nähdä, että tuollaisen, käsittämättömän virheen jälkeen ura enää nousisi.

27

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enemmän sinun kannattaisi olla huolissasi omasta psyykkeestäsi. Harmittavaa tietysti, olisi kannattanut vaan varmistella, eikä välttämättä laittaa kuivan kelin renkaita ollenkaan. Hamilton mokasi kuitenkin vielä pahemmin, etkö ole yhtään huolissasi hänestä tai lähes kaikista muistakin kärkikuskeista jotka myös ajoivat ulos.

    • Anonyymi

      Normiulosajo. Niinhän nuo ajoivat melkein kaikki ulos kisassa enemmän tai vähemmän. Näitähän aina sattuu kun on lappu lattiassa.

      • Anonyymi

        BOT yritti liikaa kun talli vaati että pitää olla vähintään 3.
        Sortui paineen alla pahaan virheeseen.


    • Anonyymi

      Kyllä Bottas hyvä kuski on.
      Pystyy ottamaan paalupaikan ja voittamaan F1-kisan.
      F1-mestaruutta ei kuitenkaan koskaan voita.

      • Oletko valmis lyömään vetoa tuosta mestaruudesta? eli voittaako Bottas vielä jonain kautena mestaruuden, kun muita potentiaalisia vaihtoehtoja ei kovin montaa tällä hetkellä ole, jolleivat saa parempaa kalustoa.


      • Anonyymi

        Aika helvetin ylivoimainen pitäisi olla ja hyvää tuuria kakkoskuskina, että kukaan pystyisi voittamaan.


    • Anonyymi

      pottas sanoi, talli käski? Heh Mestaruutta ei voita kun kärkitalleihin ei enää tämän kauden jälkeen asiaa. Ilmankos käynyt testaamassa ralliautoa?

      • Anonyymi

        Olisit varma voittaja jos jaettaisiin palkinto katkeruudesta ))


    • Anonyymi

      Tämän kauden järjestys: Hamilton, Verstappen, Bottas

    • Anonyymi

      Puolimustalainen Toto haluaa nuorta ranskalaista.

    • Anonyymi

      Nyt piti antaa näyttöä että on ansainnut jatkosopimuksen Mersulla.
      Saksassa ja Unkarissa kisat pieleen oman virheen takia.
      Unkari olisi ehdottomasti pitänyt voittaa.
      Bottas ajaa ensikaudella HAAS tallissa kun Grosjean saa sieltä monoa.
      Mersulla ajaa sitten Ocon.

    • Anonyymi

      Ainoat mahdollisuudet: Haas tai ralli Skodalla.

    • Anonyymi

      Ei aja Kimin tallikaverikaan ensi vuonna ykkösissä. Neonazzi körötteli tuttuun tapaansa siellä joukon jatkona. Aika vajakki kaveri. Itse on myös tunnustanut haastatteluissa oman kädettömyytensä. Siitä pisteet.

    • Anonyymi

      10 miljoonan sponsorirahalla saisi paikan Williams tallissa.

    • Anonyymi

      Bottas sanoi ekan kisan jälkeen: Vetäkää viikseen! Missäs kaveri on nyt?

    • Anonyymi

      Mersu tekee Bottaksen kanssa 1 vuoden sopimuksen.

    • Anonyymi

      Vaikka "bottasta"ei MM.leivottaisikaan,niin tulee hän silti näyttämään autonsa "peräputkea" ainakin Alfa-ukolle,eli Gimmi the kimittäjälle!! Sille mustalasiselle lätsä-arskalle,joka patsastelee huitsin jäisillä sijoilla 7-10 ja AINA, koska paremmat tallit mokaavat/pleikkari-pojut kämmäävät...muutoin polkisi talla pohjassa sijoja 12-14!!

    • Anonyymi

      Te poikaset, jotka ette saa vanhaa mummonne ostamaa BMW 316 pysymään tiellä edes 80 nopeudella, olette parhaita asiantuntijoita vain Kelan tuissa ja Subutexin ostopaikoissa.

    • Anonyymi

      Toto Wolff lupasi pehmeän laskun Bottakselle.
      Mersu maksaa 10 miljoonaa ja Bottas saa Williams paikan.
      Kubica saa monoa.

    • Anonyymi

      No mitä umpisurkeille Ferrarikuskeille pitäisi sitten tehdä?

    • Anonyymi

      tototototototototototo... ruusperi ruusperi...

    • Anonyymi

      Ensi kaudellakin Bottas huipulla eikä kateellinen trolli saa psyykettään kuntoon ))

    • Anonyymi

      2019 Bottaksen paras kausi.

    • Anonyymi

      Nyt se itsekin sitä mieltä ettei aja Mersulla ensi kauden jälkeen. M-Sportille?

    • Anonyymi

      Viimeinen kausi Mersulla.Bottas tietää jo tämän.
      Kertoo että on kiinnostunut muista vaihtoehdoista.

    • Anonyymi

      Oikeasti viimeinen on menossa vasta nyt.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe