Mulla ollut tinnitusta noin puoltoistaviikkoa ja huomannut, että tinnitus on hiljentynyt ja en edes huomaa sitä välillä. Heti kun aloin panostaa ryhtiin ja niskoihin nii hiljentyi. Onko tää vaan, että oon tottunu tinnitukseen vai oikeasti tinnitus johtui vaik niskoista.
Oliko vaan väliaikainen tinnitus
4
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on varmaan johtunu niskoista.
- Anonyymi
Käy kuulotestissä niin ei tarvitse arvailla.
- Anonyymi
Paskat kuulotestissä syy välttämättä selviä. Syyt ovat moninaiset. Itellä ollu kymmeniä vuosia paska toinen korva, kaksi vuotta vasta tinnitusta. Ja vaikka kaksi viikkoa soi ensin yötäpäivää niin silti asettui eikä jäänyt pysyväksi. Nykyään max pari tuntia soi ja saattaa viikonkin olla ettei soi ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat kuulotestissä syy välttämättä selviä. Syyt ovat moninaiset. Itellä ollu kymmeniä vuosia paska toinen korva, kaksi vuotta vasta tinnitusta. Ja vaikka kaksi viikkoa soi ensin yötäpäivää niin silti asettui eikä jäänyt pysyväksi. Nykyään max pari tuntia soi ja saattaa viikonkin olla ettei soi ollenkaan.
Kuulotestissä on erittäin helppo ja nopea käydä. Työterveydessä, koulussa, terveyskeskuksessa. Ei tarvitse arvailla kuulon kuntoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446