2002 Golfiin kone

Anonyymi

Isäpappa kävi poikansa kanssa koeajamassa vuoden 2002 Golfin joka oli päältä ja sisältä kuin karamelli. Kulkikin hienosti vaan ei kulje enää. Oireista päätelleen alkaa kansipahvi mennä eikä sen hintaiselle koslalle kannata kansiremppaa vääntää. Vaihtokonetta etsitään. BCB on kuulema koneen malli. Mistään ei löytynyt joten onko ne kaikki hajonneet?

44

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meinaatko, että kansipahvivikaisen koneen vaihto toiseen jo kerran syystä tai toisesta hylättyyn on fiksumpi ja halvempi valinta. Kansi pois ja uutta tiivistettä ja venttiilikumeja kanteen. Venttiiien hionta ei sekään maltaita maksa.

    • Anonyymi

      Ei kai siihen ole mikään pakko samanlaista mosaa laittaa. Koneenvaihto tarkoittaa joka tapauksessa vähän isompaa revohkaa, kun ajoneston vuoksi tarvii vaihtaa sähköpalikkaakin.

      Itse laittaisin tuollaiseen GTI-golfin 1.8 turbokoneen. Sen jälkeen pitäisi kulkea "hienommin".

    • Anonyymi

      Saksasta saa koneita muutamalla satasella ilman lisälaitteita. "Gebrauchte Golf IV motoren"

    • Anonyymi

      Saako tuon jo museorekisteriin? Luulisi tyhmemmänkin tajuavan, että 17 vuotta vanha laittamaton kosla on harrasteauto tai romutettava ongelmajäte. Jotain rajaa nyt siihen pihistelyyn, ostatte uudemman auton ja sillä siisti.

      • Anonyymi

        Minkä ikäisellä Corollalla herra itse ajelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisellä Corollalla herra itse ajelee?

        Mulla on vuoden 2018 Opel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vuoden 2018 Opel.

        Otan osaa, sehän on jo Pösö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa, sehän on jo Pösö.

        Voi lapsi parka, Volkkari kuraan verrattuna OPC Corsa on premium luokan auto Recaron nahkapemkit, mekaaninen tassuspyötästön lukko koneessa ruutia vaikka muille jakaa. Kaikki toimii, huoltojen välillä ei öljypinta laske. On kyllä niin järkiostos kuin olla ja voi. Peruskinnereistä en tiedä, mutta nää Opelin sportit on eri jämäköitä autoja 😁.

        Koettu on mm. 2011 vuoden VW Polo GTI ja se oli kyllä paska, moottori söi jo uutena litratolkulla öljyä ja DSG lakkasi toimimasta kesken ajon, 20 tkm ajettuna alkoi liikkeellelähdöt olla nykiviä. 88 tkm ajettuna öljynsyönti oli 2,21 litraa 1000 km, eli litra öljyä per puoli tankillista bensaa. Tuota kehut autoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi lapsi parka, Volkkari kuraan verrattuna OPC Corsa on premium luokan auto Recaron nahkapemkit, mekaaninen tassuspyötästön lukko koneessa ruutia vaikka muille jakaa. Kaikki toimii, huoltojen välillä ei öljypinta laske. On kyllä niin järkiostos kuin olla ja voi. Peruskinnereistä en tiedä, mutta nää Opelin sportit on eri jämäköitä autoja 😁.

        Koettu on mm. 2011 vuoden VW Polo GTI ja se oli kyllä paska, moottori söi jo uutena litratolkulla öljyä ja DSG lakkasi toimimasta kesken ajon, 20 tkm ajettuna alkoi liikkeellelähdöt olla nykiviä. 88 tkm ajettuna öljynsyönti oli 2,21 litraa 1000 km, eli litra öljyä per puoli tankillista bensaa. Tuota kehut autoksi?

        Lasten lelu. Käytkö iltaisin grillikioskilla potkimassa sen renkaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten lelu. Käytkö iltaisin grillikioskilla potkimassa sen renkaita?

        voi pientä kateellista, vituttaako ajaa volkkarin romuilla, osta oikea auto niin tiedät enemmän. Autoilusta et taida ymmärtää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten lelu. Käytkö iltaisin grillikioskilla potkimassa sen renkaita?

        Niin volkkarin tosiaan laitoin kiertoon enkä sen koomin ole autoja korjautellu tai vikoja omista autoista ihmetelly kun volkkarit jätin ostamatta. Tärkeintä mulle on että auto toimii, VW laatuvaikutelma kerran hämäsi minuakin, mutta kerrasta opittiin, paska on paskaa vaikka voissa paistais, VW.

        Joka päivä kuolaan volkkareita nettiautossa, mutta ostaa en enää uskalla, huono laatu ja maahantuojan kusetukset riitti mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi pientä kateellista, vituttaako ajaa volkkarin romuilla, osta oikea auto niin tiedät enemmän. Autoilusta et taida ymmärtää mitään.

        Ei minulla ole Volkkaria vaan Mersu, hieman kalliimpi ja parempi kuin lelu-Opel. Onneksi siinä Opelissa on sentään Recaron penkir, ne estävät kiveksiä laskeutumasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole Volkkaria vaan Mersu, hieman kalliimpi ja parempi kuin lelu-Opel. Onneksi siinä Opelissa on sentään Recaron penkir, ne estävät kiveksiä laskeutumasta.

        Kato iye Einstein huutelee siellä järjen jättiläinen. Täällä oli aiheena karamellisoitu VW eikä eläkeläisten pappa mopot. Myyt siis volkkareita mutta ajat firman Mersulla, tiedät siis hyvin mitä VW paskalaatu on, montako miljoonaa on menny myytyjen vw romujen jälkimarkkinointiin eli vikojen korjauksiin? Sehän se sapettaa kun tietoa jaetaan netissä kuinka välttää sudenkuopat.

        Terveisin Mersujen kyykyttäjä 6,5 sekkaa sataseen, siinä jää diesel mersu nolosti jälkeen valoissa ja motarin rampeissa, siksi ostim tuon todellisen rattimiehen auton ei pärjää kukaan millään ellei ole tuplatehoja kuten mese A45 AMG joka pääsi hikiseen ohi Alastarolla vain pitkällä suoralla, mutkaisella osuudella oli äijä ihan pulassa vaikka tuplatehot ja neliveto ja kostea rata, kuivalla radalla sillä ei ois ollu mitään jakoa, revi siitä 😁. Kädettömät tarvii tuplatehot eikä silti pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato iye Einstein huutelee siellä järjen jättiläinen. Täällä oli aiheena karamellisoitu VW eikä eläkeläisten pappa mopot. Myyt siis volkkareita mutta ajat firman Mersulla, tiedät siis hyvin mitä VW paskalaatu on, montako miljoonaa on menny myytyjen vw romujen jälkimarkkinointiin eli vikojen korjauksiin? Sehän se sapettaa kun tietoa jaetaan netissä kuinka välttää sudenkuopat.

        Terveisin Mersujen kyykyttäjä 6,5 sekkaa sataseen, siinä jää diesel mersu nolosti jälkeen valoissa ja motarin rampeissa, siksi ostim tuon todellisen rattimiehen auton ei pärjää kukaan millään ellei ole tuplatehoja kuten mese A45 AMG joka pääsi hikiseen ohi Alastarolla vain pitkällä suoralla, mutkaisella osuudella oli äijä ihan pulassa vaikka tuplatehot ja neliveto ja kostea rata, kuivalla radalla sillä ei ois ollu mitään jakoa, revi siitä 😁. Kädettömät tarvii tuplatehot eikä silti pärjää.

        Joku löyti nyt tyhjiä tynnyreitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku löyti nyt tyhjiä tynnyreitä?

        Toiset ei kestä tappioita 😁

        20 vuotta ajettu kilpaa, saa olla kovavukko ja kova rassi kun mut voittaa suomen mikkihiiri radoilla, siellänei voimasta ole mitään iloa jos pää ei kestä vauhtia ja taidot riitä. Näin on. Voi tulla kokeileen, vauhti testattu mm. Emma Kimiläistä vastaan, Emma pysyi kyydissä koska osaa ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset ei kestä tappioita 😁

        20 vuotta ajettu kilpaa, saa olla kovavukko ja kova rassi kun mut voittaa suomen mikkihiiri radoilla, siellänei voimasta ole mitään iloa jos pää ei kestä vauhtia ja taidot riitä. Näin on. Voi tulla kokeileen, vauhti testattu mm. Emma Kimiläistä vastaan, Emma pysyi kyydissä koska osaa ajaa.

        Niinno, aiheena oli VW Golfin kone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset ei kestä tappioita 😁

        20 vuotta ajettu kilpaa, saa olla kovavukko ja kova rassi kun mut voittaa suomen mikkihiiri radoilla, siellänei voimasta ole mitään iloa jos pää ei kestä vauhtia ja taidot riitä. Näin on. Voi tulla kokeileen, vauhti testattu mm. Emma Kimiläistä vastaan, Emma pysyi kyydissä koska osaa ajaa.

        Hohhoijaa, teitä löytää joka baarin nurkasta puristamassa tuoppia. Siellä ne kovimmat kierrosajatkin tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa, teitä löytää joka baarin nurkasta puristamassa tuoppia. Siellä ne kovimmat kierrosajatkin tehdään.

        Promille lisää, niin Kimi ja Valtterikin jäisivät kuin seisomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Promille lisää, niin Kimi ja Valtterikin jäisivät kuin seisomaan.

        Kos käbin kyykytyää Mini Coopers S:n, tää on kuulkaa ihan jokapäiväistä mulla ensin ajetaan ihan hanurissa kiinni ja vilkutellaan pitkiä, mutta kun tulee liikenneympyrä tai motarin ramppi niin niitä ei enää näe peilissä. Monet nolaa ittensä jopa kahdesti kuten tuo minikuski, ensin jäi jarruttelemanan sinne liikenneympyrään, yuli kilometri eroa hetkessä, repi raon kiinni ylinopeudella seuraaviin valoihin. Kohta tultiin cooper S taas ihan hanurissa kiinni motarin rampille piti kyykyttää toistamiseen. Täänon lähes joka kauppa tai työmatkalla sama juttu näitä kädettömiä luulomiehiä on joka reissuun.n

        Mikä teitä oikein vaivaa, ette osaa ajaa kovaa kuin suoralla, mutra silti isottelette muille. Opetelkaa edes ajamaan.

        Ai niin, Joonas Lappalainen om yksi suomen kovimpia ammattikuskeja. Joonas oli eräällä online simulaattori kierrosaikalistalla mua 0.001 sekuntia nopeampi Bathurstin radalla Autona todella tehokas Judd V8. Listalla oli 17000 kuskia, Joonas oli sijalla 30 ja mä olin sijalla 31. Mä voitan teistän jokaisen 😁 ellei joku teistä ollu tolla listalla mun edellä. Tota ajaa myös oikeat kisakuskit.

        Lisätään listaan vielä F1 simujem MM sarja jota ajoin 2010-2011, tarkoitus taas jatkaa kun työkiireiltä ehtii simujabja sarjoja tullu niin paljon että vaijeaa jo valita mijin lähtis mukaan, toki vauhtia ylläpidetty koko ajan samoin kovaa fysiikkaa.

        Kattokaas pojat kun treenaamalla tulee hyväksi, ei nää taidot tyhjästä ilmestyny. Teillä sen sijaan on ilmeisesti vaim suuret luulot, sen verran lapselliset kommentit että liityitte juuri Cooper S häviäjän joukkoihin. Ajatelkaa että teiyä pannaan halvalla ilman ylinopeutta, miettikää tilanne jossa mä ajan todissaan kovaa säänmöistä piittaamatta se se vasta noloa on teille. Suurin osa teistä luulee olevansa kova kuski, siis luulee.


        t. kyykyttäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kos käbin kyykytyää Mini Coopers S:n, tää on kuulkaa ihan jokapäiväistä mulla ensin ajetaan ihan hanurissa kiinni ja vilkutellaan pitkiä, mutta kun tulee liikenneympyrä tai motarin ramppi niin niitä ei enää näe peilissä. Monet nolaa ittensä jopa kahdesti kuten tuo minikuski, ensin jäi jarruttelemanan sinne liikenneympyrään, yuli kilometri eroa hetkessä, repi raon kiinni ylinopeudella seuraaviin valoihin. Kohta tultiin cooper S taas ihan hanurissa kiinni motarin rampille piti kyykyttää toistamiseen. Täänon lähes joka kauppa tai työmatkalla sama juttu näitä kädettömiä luulomiehiä on joka reissuun.n

        Mikä teitä oikein vaivaa, ette osaa ajaa kovaa kuin suoralla, mutra silti isottelette muille. Opetelkaa edes ajamaan.

        Ai niin, Joonas Lappalainen om yksi suomen kovimpia ammattikuskeja. Joonas oli eräällä online simulaattori kierrosaikalistalla mua 0.001 sekuntia nopeampi Bathurstin radalla Autona todella tehokas Judd V8. Listalla oli 17000 kuskia, Joonas oli sijalla 30 ja mä olin sijalla 31. Mä voitan teistän jokaisen 😁 ellei joku teistä ollu tolla listalla mun edellä. Tota ajaa myös oikeat kisakuskit.

        Lisätään listaan vielä F1 simujem MM sarja jota ajoin 2010-2011, tarkoitus taas jatkaa kun työkiireiltä ehtii simujabja sarjoja tullu niin paljon että vaijeaa jo valita mijin lähtis mukaan, toki vauhtia ylläpidetty koko ajan samoin kovaa fysiikkaa.

        Kattokaas pojat kun treenaamalla tulee hyväksi, ei nää taidot tyhjästä ilmestyny. Teillä sen sijaan on ilmeisesti vaim suuret luulot, sen verran lapselliset kommentit että liityitte juuri Cooper S häviäjän joukkoihin. Ajatelkaa että teiyä pannaan halvalla ilman ylinopeutta, miettikää tilanne jossa mä ajan todissaan kovaa säänmöistä piittaamatta se se vasta noloa on teille. Suurin osa teistä luulee olevansa kova kuski, siis luulee.


        t. kyykyttäjä

        Mä oon nopee. Otan luulot pois keneltä tahansa, todelliset kuskit ei isottele muille mutta me tykätään kyykyttää teitä jotta palaudutte maan pinnalle sebei vielä riitä että ostaa nopeen auton ei mihinkään jätän Opelilla Porsset sun muut pelleautot jos niiden ratissa ei ole häkkinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kos käbin kyykytyää Mini Coopers S:n, tää on kuulkaa ihan jokapäiväistä mulla ensin ajetaan ihan hanurissa kiinni ja vilkutellaan pitkiä, mutta kun tulee liikenneympyrä tai motarin ramppi niin niitä ei enää näe peilissä. Monet nolaa ittensä jopa kahdesti kuten tuo minikuski, ensin jäi jarruttelemanan sinne liikenneympyrään, yuli kilometri eroa hetkessä, repi raon kiinni ylinopeudella seuraaviin valoihin. Kohta tultiin cooper S taas ihan hanurissa kiinni motarin rampille piti kyykyttää toistamiseen. Täänon lähes joka kauppa tai työmatkalla sama juttu näitä kädettömiä luulomiehiä on joka reissuun.n

        Mikä teitä oikein vaivaa, ette osaa ajaa kovaa kuin suoralla, mutra silti isottelette muille. Opetelkaa edes ajamaan.

        Ai niin, Joonas Lappalainen om yksi suomen kovimpia ammattikuskeja. Joonas oli eräällä online simulaattori kierrosaikalistalla mua 0.001 sekuntia nopeampi Bathurstin radalla Autona todella tehokas Judd V8. Listalla oli 17000 kuskia, Joonas oli sijalla 30 ja mä olin sijalla 31. Mä voitan teistän jokaisen 😁 ellei joku teistä ollu tolla listalla mun edellä. Tota ajaa myös oikeat kisakuskit.

        Lisätään listaan vielä F1 simujem MM sarja jota ajoin 2010-2011, tarkoitus taas jatkaa kun työkiireiltä ehtii simujabja sarjoja tullu niin paljon että vaijeaa jo valita mijin lähtis mukaan, toki vauhtia ylläpidetty koko ajan samoin kovaa fysiikkaa.

        Kattokaas pojat kun treenaamalla tulee hyväksi, ei nää taidot tyhjästä ilmestyny. Teillä sen sijaan on ilmeisesti vaim suuret luulot, sen verran lapselliset kommentit että liityitte juuri Cooper S häviäjän joukkoihin. Ajatelkaa että teiyä pannaan halvalla ilman ylinopeutta, miettikää tilanne jossa mä ajan todissaan kovaa säänmöistä piittaamatta se se vasta noloa on teille. Suurin osa teistä luulee olevansa kova kuski, siis luulee.


        t. kyykyttäjä

        Noniin...

        " sen verran lapselliset kommentit "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin...

        " sen verran lapselliset kommentit "

        JUU, Onhan sentään 20 vuotta kokemusta olla kova jätkä ja nopee.
        Voi vittu mikä sekopää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JUU, Onhan sentään 20 vuotta kokemusta olla kova jätkä ja nopee.
        Voi vittu mikä sekopää.

        Kuulkaas nyt vatipäät. Kyllä tyhmintä on ostaa todella tehokas auto vaikka ei edes osaa ajaa kovaa kuin moottoritielle suoraan ajaessa. Eli kyseessä ns kaaharit jotka ajaa jatkuvasti ylinopeutta ja tekevät vaarallisia ohituksia maantiellä.

        Mikään ei ole kivempaa kuin kyykyttää kyseisiä tyyppejä kinnerillä ja tiputtaa heidät pilvilinnoista. Rahalla saa kyllä hienoja laitteita, mutta ajotaito hankitaan treenaamalla.

        Itse kilpa-autoilu on täysin yliarvostettua toimintaa, jokainen oppii ajamaan kovaa ja löytää joko omat tai auton limitit, mutta taitavaksi tulee vain treenaamalla ahkerasti. Ostamalla nopeimman auton mitä kaupasta löytyy voi aloittaa harrastuksen, mutta älkää tulko itkemään jos minä kyykytän teidät vaikka Ford Ka:lla.

        Se on monesti nähty, että nuo tehokkailla ja kalliimmilla autoilla isottelijat oikein suuttuu koska maksoivat satatuhatta autosta jonka Corsa -kuski laittoi kyykkyyn. Nämä on siis tapauksia joissa tuo kalliin auton omistaja on tullut itse uhittelemaan niiden pitkien valojen kanssa, minun ei tarvitse kenellekään uhitella liikenteessä, mutta rakastan noiden idioottien kyykyttämistä ylikaiken joten antaa tulla vaan :)

        Juuri siksi kinneri koska sillä on kiva kyykyttää luulomiehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaas nyt vatipäät. Kyllä tyhmintä on ostaa todella tehokas auto vaikka ei edes osaa ajaa kovaa kuin moottoritielle suoraan ajaessa. Eli kyseessä ns kaaharit jotka ajaa jatkuvasti ylinopeutta ja tekevät vaarallisia ohituksia maantiellä.

        Mikään ei ole kivempaa kuin kyykyttää kyseisiä tyyppejä kinnerillä ja tiputtaa heidät pilvilinnoista. Rahalla saa kyllä hienoja laitteita, mutta ajotaito hankitaan treenaamalla.

        Itse kilpa-autoilu on täysin yliarvostettua toimintaa, jokainen oppii ajamaan kovaa ja löytää joko omat tai auton limitit, mutta taitavaksi tulee vain treenaamalla ahkerasti. Ostamalla nopeimman auton mitä kaupasta löytyy voi aloittaa harrastuksen, mutta älkää tulko itkemään jos minä kyykytän teidät vaikka Ford Ka:lla.

        Se on monesti nähty, että nuo tehokkailla ja kalliimmilla autoilla isottelijat oikein suuttuu koska maksoivat satatuhatta autosta jonka Corsa -kuski laittoi kyykkyyn. Nämä on siis tapauksia joissa tuo kalliin auton omistaja on tullut itse uhittelemaan niiden pitkien valojen kanssa, minun ei tarvitse kenellekään uhitella liikenteessä, mutta rakastan noiden idioottien kyykyttämistä ylikaiken joten antaa tulla vaan :)

        Juuri siksi kinneri koska sillä on kiva kyykyttää luulomiehet.

        Hienoa, edes joku joka ottaa luulot pois tyhmiltä, suomen maanteiden Robin Hood!!! Jatka ihmeessä teet hyvää työtä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaas nyt vatipäät. Kyllä tyhmintä on ostaa todella tehokas auto vaikka ei edes osaa ajaa kovaa kuin moottoritielle suoraan ajaessa. Eli kyseessä ns kaaharit jotka ajaa jatkuvasti ylinopeutta ja tekevät vaarallisia ohituksia maantiellä.

        Mikään ei ole kivempaa kuin kyykyttää kyseisiä tyyppejä kinnerillä ja tiputtaa heidät pilvilinnoista. Rahalla saa kyllä hienoja laitteita, mutta ajotaito hankitaan treenaamalla.

        Itse kilpa-autoilu on täysin yliarvostettua toimintaa, jokainen oppii ajamaan kovaa ja löytää joko omat tai auton limitit, mutta taitavaksi tulee vain treenaamalla ahkerasti. Ostamalla nopeimman auton mitä kaupasta löytyy voi aloittaa harrastuksen, mutta älkää tulko itkemään jos minä kyykytän teidät vaikka Ford Ka:lla.

        Se on monesti nähty, että nuo tehokkailla ja kalliimmilla autoilla isottelijat oikein suuttuu koska maksoivat satatuhatta autosta jonka Corsa -kuski laittoi kyykkyyn. Nämä on siis tapauksia joissa tuo kalliin auton omistaja on tullut itse uhittelemaan niiden pitkien valojen kanssa, minun ei tarvitse kenellekään uhitella liikenteessä, mutta rakastan noiden idioottien kyykyttämistä ylikaiken joten antaa tulla vaan :)

        Juuri siksi kinneri koska sillä on kiva kyykyttää luulomiehet.

        Mitä yrität todistaa itsellesi? Jäikö murrosikä elämättä ankaran isän vuoksi vai eikö ollut isää ollenkaan. Liikenteessä tuollainen lapsellinen aikuinen mies saa vain säälittäviä katseita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yrität todistaa itsellesi? Jäikö murrosikä elämättä ankaran isän vuoksi vai eikö ollut isää ollenkaan. Liikenteessä tuollainen lapsellinen aikuinen mies saa vain säälittäviä katseita.

        Sinä saat olla vapaasti miten tyhmä tahansa. Kyllä minä säälin niitä jotka tulee isolla mersulla uhitteleen pikkuautolle, jolla minä vaivattomasti kyykytän kaikki muut paitsi Mikä Häkkisen 😁

        Mikä siis vaivaa teitä isoilla autoilla uhittelevia, eikö äiti halinu kun olitte lapsia ja juoppo isä veti kännissä turpaan? Miksi ette voi ajaa muut huomioiden. En ole koskaan kyykyttänyt sellaista joka ottaa muut huomioon, vain te isottelijat olette tulilinjalla koska olette niin helposti vietävissä. Vielä nolompaa hävitä kinnerille jos joku kaveri istuu vieressä ja toteaa kuinka surkea kuski olet vaikka auto nopein mikä kaupasta löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä saat olla vapaasti miten tyhmä tahansa. Kyllä minä säälin niitä jotka tulee isolla mersulla uhitteleen pikkuautolle, jolla minä vaivattomasti kyykytän kaikki muut paitsi Mikä Häkkisen 😁

        Mikä siis vaivaa teitä isoilla autoilla uhittelevia, eikö äiti halinu kun olitte lapsia ja juoppo isä veti kännissä turpaan? Miksi ette voi ajaa muut huomioiden. En ole koskaan kyykyttänyt sellaista joka ottaa muut huomioon, vain te isottelijat olette tulilinjalla koska olette niin helposti vietävissä. Vielä nolompaa hävitä kinnerille jos joku kaveri istuu vieressä ja toteaa kuinka surkea kuski olet vaikka auto nopein mikä kaupasta löytyy.

        Onko vanhan kunnon Auto-Antero herännyt kolostaan. Jutut samaa keskenkasvuisen tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vanhan kunnon Auto-Antero herännyt kolostaan. Jutut samaa keskenkasvuisen tasoa.

        Suosittelen Mersu öykkäreitä siirtymään polkupyörään jos ei kestä totuutta ja Corsa nyöryyttäjää :)

        t. Corsalla Mersuja Nöyryyttävä suomen nopein kuski!!!!

        Ps. kun näet tuoreen OPC Corsan, se voin olla minä ratissa, tuu kokeileen kuis lähtee, testaa taitosi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen Mersu öykkäreitä siirtymään polkupyörään jos ei kestä totuutta ja Corsa nyöryyttäjää :)

        t. Corsalla Mersuja Nöyryyttävä suomen nopein kuski!!!!

        Ps. kun näet tuoreen OPC Corsan, se voin olla minä ratissa, tuu kokeileen kuis lähtee, testaa taitosi :)

        Mersumiehen ei tarvitse alentua Sorsien kanssa kisailemaan. Mitähän nopeuttasi tarkoitit, alle 10 s veltosta velttoon vai?


    • Anonyymi

      "Oireista päätelleen alkaa kansipahvi mennä eikä sen hintaiselle koslalle kannata kansiremppaa vääntää."

      Olet ymmärtänyt autoilun taloudellisen yhtälön nyt väärin. Asia on nimittän niin, että mitä halvempi auto, sen enemmän siihen kannattaa sitä korjausta tehdä.

      Jos sinulla on 30.000 euron auto ja teet siihen 1000 euron korjauksen, vuoden autoilukustannukset on 7000 euroa, kun autosi arvonalennus huomioidaan mukaan.

      Jos sinulla on 3.000 euron auto ja teet siihen 1000 euron korjauksen, vuoden autoilukustannukset on 1600 euroa, kun autosi arvonalennus huomioidaan mukaan.

      Mielestäni tuo jälkimmäinen vaihtoehto on merkittävästi halvempi kuin tuo ensimmäinen.

      Lisäksi, jos ostat käytetyn moottorin, voit saada ihan mitä vaan. Kannen irroitus ei ole kummoinen juttu, jopa minä olen sen tehnyt omaan autooni, vaikka en mikään autonasentaja olekaan.

    • Anonyymi

      Tekniikkaa kannattaa korjailla mutta ruosteiselle korille olisi paha tehdä enää mitään kannattavaa.

      • Anonyymi

        Niinhän se on, mutta jos auto on päältä kuin karamelli, kuten aloittaja sanoo, niin tuskin se ihan läpimätä voi vielä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on, mutta jos auto on päältä kuin karamelli, kuten aloittaja sanoo, niin tuskin se ihan läpimätä voi vielä olla.

        paklattu ja maalattu? vanhojen autojen ostossa kandee olla mukana magneetti nauhaa ja jos se ei tartu karamelliin on auto kasattu pakkelilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on, mutta jos auto on päältä kuin karamelli, kuten aloittaja sanoo, niin tuskin se ihan läpimätä voi vielä olla.

        paklattu ja maalattu? Vanhaa autoa ostaessa mukaan magneettinauhaa, jos se ei tartu karamelliin jätä auto kauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paklattu ja maalattu? vanhojen autojen ostossa kandee olla mukana magneetti nauhaa ja jos se ei tartu karamelliin on auto kasattu pakkelilla.

        Siinä voi muutaman satasen hintaisen auton myyjä jättää sut seisomaan yksinään sen magneetin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä voi muutaman satasen hintaisen auton myyjä jättää sut seisomaan yksinään sen magneetin kanssa.

        Eiku minä jätän sen auton ostamatta jollei ole kunnolla mätiä korjattu. Pakkeli tai silikoni eivät korjaa vaurioita, mutta niillä on helppo peittää isotkin reijät. Silikonilla saa ihan hitsisaumaa muistuttavaa jälkeä, siihen matta pohjamaali ja näyttää kuin olis just hitsattu uutta peltiä vaikka olis pelkkää pahvia kiinni silikonilla. Näitä ne jobbarit tehtailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku minä jätän sen auton ostamatta jollei ole kunnolla mätiä korjattu. Pakkeli tai silikoni eivät korjaa vaurioita, mutta niillä on helppo peittää isotkin reijät. Silikonilla saa ihan hitsisaumaa muistuttavaa jälkeä, siihen matta pohjamaali ja näyttää kuin olis just hitsattu uutta peltiä vaikka olis pelkkää pahvia kiinni silikonilla. Näitä ne jobbarit tehtailee.

        No kuka käskee jobbarilta autoa ostamaan.

        Jos joku tulee minun aikaani kuluttamaan jonkun magneetin kanssa niin tottakai jätät auton ostamatta kun myyntitapahtuma päättyy siihen.

        Autoni on siis yli 20 vuotias ja ruosteeton, etulokasuojia lukuunottamatta. Uskomatonta mutta totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka käskee jobbarilta autoa ostamaan.

        Jos joku tulee minun aikaani kuluttamaan jonkun magneetin kanssa niin tottakai jätät auton ostamatta kun myyntitapahtuma päättyy siihen.

        Autoni on siis yli 20 vuotias ja ruosteeton, etulokasuojia lukuunottamatta. Uskomatonta mutta totta.

        Ja jos auto on ylimaalattu tao peltejä korjsttu / vaihdettu, miin sen pitää aina saada kellot soimaan etä pitää tutkia tarkemmin. Tietenkin aina voi löytyä joku tyhmäkin jota voi huijata, mutta sikdintällä palstalla jaetaan hyviä neuvoja. Älä osta sikaa säkissä on paras ohje vanhan auton ostoon. Jobbarit tietty haluis yehdä kaupat pelkkiennkuvien avulla ja toimittavat auton vaikka kotiin kun rahat on tilitetty, eikö.


    • Anonyymi

      Wheeler deeler ohjelmassa on kunnostettu paljon vanhempiakin autoja. Että ilman muuta kannattaa korjata. Tuohon on varmaan vielä halvat osat, koska on yleinen automalli.

      • Anonyymi

        Wheeler dealers ei ole aivan sitä mitä näytetään, mutta totta että kyllä tuon ikäinen auto on vielä käyttötavaraa jos kori ei ole pahasti ruosteessa.

        Itse ajan 1997 vuosimallia olevalla autolla eikä sen ylläpidossa mitään ongelmia ole.


      • Anonyymi

        Wheeler dealer jättää kyllä paljon kertomatta ja mistä Suomessa saisi osiakaan niillä hinnoilla tai korjauttaisi moottoria tai vaihteistoa.


      • Anonyymi

        "Wheeler dealer jättää kyllä paljon kertomatta"

        Tai kertoo puutaheinää. Kun niillä oli peugeot 205 Gti työn alla, kävi ilmi että auto savuttaa sinistä. No, jossakin vaiheessa puolihuolimattomasti todettiin että Ed vaihtoi vaihdekepin välitystangon ja asia korjaantui.

        Totuus oli kuitenkin se, että auton moottorista oli sylinteriputki haljennut ja sen vaihtamalla savutus loppui.


        " ja mistä Suomessa saisi osiakaan niillä hinnoilla tai korjauttaisi moottoria tai vaihteistoa."

        Edullisia ja hyvälaatuisia osia saa tilaamalla ulkomailta. Postikulut on niin marginaalisen pieniä noiden osien tilaamisessa, että homma kannattaa.


    • Anonyymi

      Niin.
      Olenpa vain tämän ketjun aloitusviestin kirjoittaja.
      Olipa hauska nähdä että minua viisaampia on suoli täynnään ja selvästä asiasta saatiin perus suomalaisautoilijoiden toimesta riita aikaiseksi persujen jo alkaen neljännestä vastauksesta ja se menestyksellisesti jatkui aina Suomen Sodasta atomipommiin.
      Asiahan on juuri niin että kansiremontti vermeineen ja hiontoineen teetettynä nyrkkipajallakin on saman hintainen kuin uusi lohko josta historia on tunnettu.
      Sille taas ei köyhä voi mitään että se uusikin voi hajota.
      Kiitos osaaottavista ja etenkin osaavista neuvoista minua paljon viisaammille ja paremmin käyttäyville suoli-aktiiveille.
      Sellaisia olette kuin tämä palstannekin.
      Paitsi tietysti se saksalaista vaihtoehtoa ehdottanut kamraatti. Kiitos.

      • Anonyymi

        Tämähän on keskustelupalsta jossa ajatus tai sen olemattomuus virtaa aikalailla vapaasti.

        Joku keksii hyvän aloituksen ja sen jälkeen voi tapahtua ihan mitä vaan.

        Moottorin vaihto sen vuoksi että kannentiiviste vuotaa on kyllä älyttömin idea minkä olen kuullut, mutta onnea matkaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1950
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      137
      1350
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1029
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      113
      917
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      761
    Aihe