Miehen lapset ja koirat ovat kuin kärpäsiä, jotka ovela laumanjohtaja saa lyötyä yhdellä iskulla. Pari esimekkiä: 1) en jaksa itse herätä aamulla lenkittämään koiraa, niin olen käskenyt miehen lapsia lenkittämään hänet aamuisin klo 4.30; 2) lenkin jälkeen ne syö samaa koiranmakkaraa hänen kanssaan. Makkara on tosi halpaa, etenkin kun sitä antaa tarpeeksi vain koiralle.
Perhelauman synergiaetu
7
225
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, heh hulluja provoja, keksi parempia.
- Anonyymi
Onko ilkyttä vai mitä kirjoittaa tänne tuollaista utopiaa. Miksi noita ei poisteta jo heti tultuaan.
- Anonyymi
Ilkyttä
- Anonyymi
Miksi tämän yhden ja saman lukihäiriöisen provoja ei poisteta heti alkuunsa , ne ovat niin lapsellisia ja typeriä, suorastaan hulluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämän yhden ja saman lukihäiriöisen provoja ei poisteta heti alkuunsa , ne ovat niin lapsellisia ja typeriä, suorastaan hulluja.
Äitipuolellas on lukihärö
- Anonyymi
Jos sun miehen koiranmakkara lenkit stressaa sua niin kovasti nii tapa ne koirat?
Sen jälkeen kun se sun ihana mies nukkuu nii tapa se mies.
Miks ihmeessä pitää valittaa täällä netissä kun itse
olet koko ajan väärässä.- Anonyymi
Selventäisitkö, pointtisi ei oikein aukea? Ps opettele yhdyssanasäännöt
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193174Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622882Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o692698Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342606Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582118- 491669
- 831648
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131641Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181639- 571529