Eli odotat että muut asentaa ja jäät sirosti siivelle odottamaan että tuleeko tarkastaja? Tässä on vain yksi epäkohta: Me tarkastajat tulemme käymään joka tuvassa ja naapurille kuuluu tietysti palkkio lokakuun jälkeen kun ilmoittaa epäkohdista naapureissa...
Oletko paskalaki lokki?
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No just. Sää et oo tarkastajaa nähnykkään tai korkeintaan lipuntarkastajan, ja huonostihan siinä kävi.
- Anonyymi
Hauskaa, Suomi24:n provoaloituksien tehtailijoilta tuskin löytyy tarkastajien valtuuksia !
- Anonyymi
Älä ole niin varma......olihan Hitlerkin vain kapakkamöläyttelijä,mutta mitä tapahtuikaan...itku voipi tulla kun tarkastaja käy kylässä jos ei asiat ole kunnossa,kuulin myös että oikein vittumaiset ihmiset valitaan tuohon tehtävään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634