Ei hätää! Uskovaisuus ja homoseksuaalisuus ei ole synneistä suurin.

Anonyymi

https://fi.wikipedia.org/wiki/Lilith

Homoseksi on OK, kun ajattelee luomiskertomusta suhteellisesti.

Aatamin ja Lilithin loi savinukeista.
Lilith karkasi ja jumala loi eevan aatamin kylkiluusta.
Aatami nai siis oman kylkiluunsa!
No, ei siinä vielä kaikki.
Aatamin ja eevan lapsien on ollut pakko lisääntyä keskenään, että ihmiskunta saattoi jatkaa elämäänsä paratiisista karkoituksen jälkeen ja näin ihmiskunta sitten laajeni.
INSESTISMI on iljettävää!
Samoin kävi vedenpaisumuksen jälkeen!
Insestismi on iljettävää!
Hurskaan Lootin tyttäret naivat omaa isäänsä, tällä kertaa muka tyttäret raiskasivat isänsä.
Iljettävä haaveilu? fantasia.
Kaikenkaikkiaan aabrahamilainen selitys maailman alusta on groteski.
Kuinka te voitte uskoa tälläiseen?, tiedän että osa on erittäin älykästä porukkaa, kuten esim. papit ja muu eliitti uskovaisten joukossa.
Kysymys kuuluukin:

Kuinka te kehtaattekin?

2

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesuksen päivinä maailman väkiluku oli arviolta 170-400 miljoonaa. Noin kahdessa tuhannessa vuodessa kasvua on ollut niin paljon, että nykyään maailman väkiluku on arviolta yli 7 miljardia (7 000 miljoonaa). Maailman väkilaku on kasvanut ja johdonmukaisesti jos mennään kyllin paljon ajassa taaksepäin tullaan hetkeen, jolloin maailman väkiluku oli 2.

Kaikki maailman ihmiset ovat sukua keskenään. Ei pelkästään tuon päättelyn perusteella vaan genetiikan. Voit tehdä geenitutkimusta etkä ole 100% suomalainen vaan sinun perimässäsi on muitakin kansalaisuuksia. Sopusoinnussa Raamatun kanssa ihmiskunta on insestin seurausta, groteskia tai ei. En silti nykypäivänä suosittelisi harrastamaan seksiä lähisukulaisen kanssa. Ihmisen perimässä on nykyään niin paljon mutaatioita eli geenivirheitä, jonka takia sellaisesta suhteesta syntynyt lapsi olisi suurella todennäköisyydellä pahasti sairas. Ja kehitysopin kannattajat oikeasti uskovat, että kalasta on eri vaiheiden kautta mutaatioiden avulla kehittynyt ihminen? No, muuttakoon ydinvoimalan läheisyyteen siinä toivossa, jos vaikka säteilyä pääsisi vuotamaan ja heidän jälkeläisestään kehittyisi superihminen. Itse kuitenkin tahdon asua kaukana haitallisesta säteilystä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      135
      4410
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2214
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      64
      1518
    4. 57
      1269
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1157
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      135
      1109
    7. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      866
    8. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      9
      822
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      793
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      40
      787
    Aihe