Seksikäs hammaslääkärini

Anonyymi

Hammaslääkärillä käynti on ollut niitä viimeisiä asioita mistä olisin voinut kuvitella saavani tällaisia tuntemuksia. Näin kuitenkin kävi kun tapasin nykyisen hammaslääkärini.
Ensimmäistä kertaa kun hänen vastaanotolle menin, en ajatellut mitään seksiin liittyviä asioita. Esittäydyimme ja melkeinpä heti hän ohjasi minut hoitotuolille pitkälleni. Tietysti noteerasin, että hän oli nuorehko ehkä hiljattain valmistunut ja oikein nätti nainen.
Alkuun hänen hieman turhankin etäinen ja ehkä jopa kylmä asenne ärsytti minua. Hän ei ollut epäystävällinen eikä tyly, mutta jollain tavalla vaan todella liian asiallinen ja virallinen.
Sitten eräällä kerralla tapahtui jotain. Hoidon päätyttyä kun hän kääntyi päätteellensä päin, huomasin kuinka jäin hetkeksi ihastelemaan hänen työhousujen läpi ihan hienoisesti läpikuultavia pikkuhousuja ja niiden ääriviivoja. Olisin voinut helposti hetkeksi unohtua siihen hetkeen, mutta tuon ihastelun katkaisi lausahdus "No niin, jatketaan sitten seuraavalla kerralla". Eikä tuo lausahdus äänenpainon perusteella viitannut pikkuhousujen ihasteluun.
Olenkin "joutunut" muutaman hieman pulmallisen hampaan takia käymään hänen vastaanotolla useamman kerran ja joka kerralla hän on alkanut miellyttää minua enemmän ja enemmän. Ei pelkästään läpikuultavilla pikkuhousuilla vaan ihan muutenkin. Tuo alkuun hieman liian asiallinen palvelu on myös vähän muuttunut tuttavallisemmaksi ja sieltä välillä pilkahtaa jopa pientä pehmeyttä ja jopa vähän hymyä huumorin muodossa.
Parasta kaikessa on se kun hän siinä operoidessaan laittaa kyynärvartensa rintakehäni päälle, varmasti toki vain saadakseen hyvän tuen kädelleen. Se tunne on ihana, varma ja rauhoittava. Tähän kuin kirsikka kakun päälle on se tunne kun hän tulee niin lähelle istumaan, että tunnen hänen rintansa olkapäätäni vasten, joskus jopa nojautuen niin, että pääni osuu rintoihin.
Nuo ihanat pehmeät rinnat ja niiden kosketus, koko aikana en mieti olevani hammaslääkärissä. Minulla on täysi työ keskittyä siihen etten päästä housuissa samasta tunteesta nauttivaa ystävää innostumaan liikaa. Toisaalta on myös ihan järkyttävän kiihottavaa taistella sitä vastaan ettei housuni etumus silmiinnähden nousisi pullottamaan.
En tiedä onko yleisesti niin, että hammaslääkäri tulee niin lähelle, en ainakaan ole sen kummemmin asiaa pistänyt merkille, vaikka naishammaslääkäreillä olen käynyt aikaisemminkin. En tosin, niinkuin jo aiemmin sanoin, ole ajatellut ennen mitään seksuaalista hammaslääkärissä ollessani.
Toivottavasti hän ei ainakaan muuta työasentoaan, mielellään sitten edes niin, että tulisi vielä vähän lähemmäs. Hitaasti ja pehmeästi painaisi rintansa päätäni vasten vielä tiukemmin. Siinä voisi olla jo pitelemistä etten anna itseäni kasvaa täyteen mittaan. Nytkin jo ajatellessani sitä tunnetta alkaa pienoinen seisokki nostaa päätään. Nuo juuri sopivan kokoiset ihanat pehmeät rinnat ja hänen kätensä varma hellän tukeva ote rinnallani.
Huh huh mikä nainen. Ainakaan enää en kärsi mistään kammoista hammaslääkäriä kohtaan. On siis kuin lottovoitto löytää hyvä hammaslääkäri. Tietysti tähän loppuun haluan lisätä, että arvostan hänen osaamistaan erittäin paljon, mutta eniten odotan jotain aivan muuta. ;)

12

5390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (AP)

      Saas nähdä, tänään olisi aika tuolle ihanuudelle. Ihmeen mukavalta tuntuu odottaa aikaa hammaslääkäriin. ;)
      Tuohon jo jonkin aikaa sitten kirjoittamaani aloitukseen ei oikeastaan ole lisättävää, mutta mietin vaan, että onkohan hammaslääkäreillä samankaltaisia ajatuksia asiakkaistaan?
      Luonnollisesti en koskaan antaisi millään tavalla julki ajatuksiani hänelle, mutta salaa toivon, että hän myös tuntisi mukavia tuntemuksia lähelläni. Todennäköisesti ei hyvää asiakaspalveluhenkeä kummempaa, mutta ainahan voi haaveilla. ;)
      Iltapäivää innolla odottaessa, toivottavasti saisin jotain elämyksiä mistä tännekin kirjoittaa ...

      • Anonyymi

        (AP)

        Ehkä hieman hölmöä yksinpuhelua, mutta toisaalta hyvää fiilisten ja ajatusten purkamista. Joitakin kertoja tätä on luettukin, ehkä siellä on edes joku joka on ajatellut, että mitenköhän siellä meni?
        Heti aluksi täytyy kyllä latistaa tunnelmaa ja myöntää, että työasento ei ollut ihan sellainen kun olin toivonut. Ehkä ihan hyväkin, sillä olisihan se ollut noloa, jos olisin ollut silminnähden innostunut siinä tuolissa maatessani. Odotin niin kovasti, että tuntisin nuo ihanat rinnat päätäni vasten, mutta ihan pientä hipaisua lukuunottamatta täytyi vaan tyytyä haaveilemaan.
        Tiedän ettei mitään haaveilemistani asioista tapahdu tosielämässä. Vaikka kuinka unelmoisin, ei kukaan hammaslääkäri tee yllättävää siirtoa viemällä kättänsä asiakkaansa housuihin. Mikä sellainen tilanne siinä hoidon aikana edes olisi, onhan hoitajakin paikalla. Täysin järjetön haave siis.
        Silti kuitenkin ehdin haaveilla miten hän laskisi hitaasti kätensä vyölleni ja varmoin ottein hitaasti avaisi vyöni. Tuntisin kun muutama nappi avautuu ja kuinka hammaslääkärini käsi hitaasti etsisi tiensä bokserieni sisään. Hellästi ottaen yllättyneen ja hämmentyneen, mutta jo ihanasti hieman kovettuneen kaluni käteensä. En varmasti saisi sanaakaan suustani, olisin vaan sanaton niin yllättävästä ihanuudesta.
        En ikinä olisi uskonut, että haaveilisin tällaisesta, mutta näköjään sellaisen henkilön tullessa vastaan joka oikeasti sytyttää, voivat haaveet liitää ihan omiin suuntiinsa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (AP)

        Ehkä hieman hölmöä yksinpuhelua, mutta toisaalta hyvää fiilisten ja ajatusten purkamista. Joitakin kertoja tätä on luettukin, ehkä siellä on edes joku joka on ajatellut, että mitenköhän siellä meni?
        Heti aluksi täytyy kyllä latistaa tunnelmaa ja myöntää, että työasento ei ollut ihan sellainen kun olin toivonut. Ehkä ihan hyväkin, sillä olisihan se ollut noloa, jos olisin ollut silminnähden innostunut siinä tuolissa maatessani. Odotin niin kovasti, että tuntisin nuo ihanat rinnat päätäni vasten, mutta ihan pientä hipaisua lukuunottamatta täytyi vaan tyytyä haaveilemaan.
        Tiedän ettei mitään haaveilemistani asioista tapahdu tosielämässä. Vaikka kuinka unelmoisin, ei kukaan hammaslääkäri tee yllättävää siirtoa viemällä kättänsä asiakkaansa housuihin. Mikä sellainen tilanne siinä hoidon aikana edes olisi, onhan hoitajakin paikalla. Täysin järjetön haave siis.
        Silti kuitenkin ehdin haaveilla miten hän laskisi hitaasti kätensä vyölleni ja varmoin ottein hitaasti avaisi vyöni. Tuntisin kun muutama nappi avautuu ja kuinka hammaslääkärini käsi hitaasti etsisi tiensä bokserieni sisään. Hellästi ottaen yllättyneen ja hämmentyneen, mutta jo ihanasti hieman kovettuneen kaluni käteensä. En varmasti saisi sanaakaan suustani, olisin vaan sanaton niin yllättävästä ihanuudesta.
        En ikinä olisi uskonut, että haaveilisin tällaisesta, mutta näköjään sellaisen henkilön tullessa vastaan joka oikeasti sytyttää, voivat haaveet liitää ihan omiin suuntiinsa. ;)

        AP)

        Yksinpuhelu jatkuu ...
        Pakko vaan näitä ajatuksia purkaa. Miten joku voi saada ajatukset näin sekaisin tekemättä oikein mitään? Tai tietysti olemalla oma itsensä, mutta voi hyvänen aika minkä vaikutuksen on minuun tehnyt. ;) Ehkä salaisuus onkin se, että hän on täysin saavuttamaton.
        Tulipa myös mieleeni hauska ajatus siitä, että jos hän mahdollisesti olisi yksi näistä vajaasta seitsemästäsadasta yksinpuheluni lukeneesta. Osaisikohan hän aavistaa, ajattelisiko lukiessaan tätä samoin kuin minä? Miksipä ei voisi olla, olenhan minäkin täällä. ;D
        On kuitenkin varmaan aika lopettaa tänne asiasta kirjoittelu, vaikka helpottavaa onkin kirjoittaa ajatuksensa ilmoille tuulten vietäviksi. Eihän tästä seksikästä intohimoista novellia tullut, enemmänkin vapaata ajatusten virtaa.
        Niitä ihania sinisiä silmiä ajatellen ja kaunista hymyä muistellen, hyvää yötä. Olemme kuin yö ja päivä, ihan eri maailmoista, mutta silti vastakohtaisuus viehättää. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP)

        Yksinpuhelu jatkuu ...
        Pakko vaan näitä ajatuksia purkaa. Miten joku voi saada ajatukset näin sekaisin tekemättä oikein mitään? Tai tietysti olemalla oma itsensä, mutta voi hyvänen aika minkä vaikutuksen on minuun tehnyt. ;) Ehkä salaisuus onkin se, että hän on täysin saavuttamaton.
        Tulipa myös mieleeni hauska ajatus siitä, että jos hän mahdollisesti olisi yksi näistä vajaasta seitsemästäsadasta yksinpuheluni lukeneesta. Osaisikohan hän aavistaa, ajattelisiko lukiessaan tätä samoin kuin minä? Miksipä ei voisi olla, olenhan minäkin täällä. ;D
        On kuitenkin varmaan aika lopettaa tänne asiasta kirjoittelu, vaikka helpottavaa onkin kirjoittaa ajatuksensa ilmoille tuulten vietäviksi. Eihän tästä seksikästä intohimoista novellia tullut, enemmänkin vapaata ajatusten virtaa.
        Niitä ihania sinisiä silmiä ajatellen ja kaunista hymyä muistellen, hyvää yötä. Olemme kuin yö ja päivä, ihan eri maailmoista, mutta silti vastakohtaisuus viehättää. ;)

        (AP)

        Huvittavaa kun en silti pystynyt olemaan kirjoittamatta tänne. Asian monipuolinen ajattelu sai minut ymmärtämään, että minähän olen ihastunut hammaslääkäriini. Niinhän se on, tajusin sen vasta äskettäin. Tämä kirjoitushan ei kuulu seksinovelleihin vaan ihastuneiden palstalle. ;D Miten ihmeessä tässä näin kävi?
        Yksipuolinen ihastuminen ei oikeastaan ole kiva juttu, tavallaan turhien tunteiden tuntemista, mutta toisaalta, minkäs sille mahtaa näin kun se yllättäen osuu kohdalle. Kaikin puolin hullua ja turhaa, tuskin olen muuta kuin yksi asiakas muiden joukossa. Ja miksi ihmeessä hammaslääkäri, eihän häntä voi nähdä kuin silloin kun hampaissa on vikaa. Niin, onhan hammaslääkäri muutakin kuin vain ammattinsa edustaja, mutta todennäköisesti yksipuolista ihastumista tuntevan on turhaa sen enempää asiaa miettiä.
        Ensimmäisen kirjoituksen inspiraatio oli puhtaasti enemmän ulkoisten seikkojen sekä tietysti niiden työhousujen läpi kuultavien pikkuhousujen sekä tuon ihanan kosketuksen aikaansaamaa ajatusleikkiä. Nyt kuitenkin huomaan ajattelevani häntä syvällisemmin ja romanttisin tuntein.
        Elämä on kyllä erikoinen elämys, jotenkin se aina osaa yllättää. Enpä olisi uskonut näin käyvän. En sitä, että tänne tuntemuksiani puran tai saati sitä, että joku sekoittaa ja täyttää ajatukseni tällä tavalla. ;)
        Olisi kiva tietää tämänkin tarkoitus, jos kaikella on tarkoituksensa. Vai leikkiikö elämä vaan kustannuksellani ja huvittelee sydämelläni. Oli niin tai näin, ihana tunne tämä on. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (AP)

        Huvittavaa kun en silti pystynyt olemaan kirjoittamatta tänne. Asian monipuolinen ajattelu sai minut ymmärtämään, että minähän olen ihastunut hammaslääkäriini. Niinhän se on, tajusin sen vasta äskettäin. Tämä kirjoitushan ei kuulu seksinovelleihin vaan ihastuneiden palstalle. ;D Miten ihmeessä tässä näin kävi?
        Yksipuolinen ihastuminen ei oikeastaan ole kiva juttu, tavallaan turhien tunteiden tuntemista, mutta toisaalta, minkäs sille mahtaa näin kun se yllättäen osuu kohdalle. Kaikin puolin hullua ja turhaa, tuskin olen muuta kuin yksi asiakas muiden joukossa. Ja miksi ihmeessä hammaslääkäri, eihän häntä voi nähdä kuin silloin kun hampaissa on vikaa. Niin, onhan hammaslääkäri muutakin kuin vain ammattinsa edustaja, mutta todennäköisesti yksipuolista ihastumista tuntevan on turhaa sen enempää asiaa miettiä.
        Ensimmäisen kirjoituksen inspiraatio oli puhtaasti enemmän ulkoisten seikkojen sekä tietysti niiden työhousujen läpi kuultavien pikkuhousujen sekä tuon ihanan kosketuksen aikaansaamaa ajatusleikkiä. Nyt kuitenkin huomaan ajattelevani häntä syvällisemmin ja romanttisin tuntein.
        Elämä on kyllä erikoinen elämys, jotenkin se aina osaa yllättää. Enpä olisi uskonut näin käyvän. En sitä, että tänne tuntemuksiani puran tai saati sitä, että joku sekoittaa ja täyttää ajatukseni tällä tavalla. ;)
        Olisi kiva tietää tämänkin tarkoitus, jos kaikella on tarkoituksensa. Vai leikkiikö elämä vaan kustannuksellani ja huvittelee sydämelläni. Oli niin tai näin, ihana tunne tämä on. ;)

        Minulla sai runsas hammashoitaja kuumia aaltoja, kun hän asentaessaan instrumentteja suuhuni painoi aina mahtavat rintansa vasten poskeani. Eikä aivan vahingossa varmaankaan, olihan hän varmasti nähnyt mihin katseeni yleensä nauliutuu.
        Hän oli minua iäkkäämpi mutta upea ilmestys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sai runsas hammashoitaja kuumia aaltoja, kun hän asentaessaan instrumentteja suuhuni painoi aina mahtavat rintansa vasten poskeani. Eikä aivan vahingossa varmaankaan, olihan hän varmasti nähnyt mihin katseeni yleensä nauliutuu.
        Hän oli minua iäkkäämpi mutta upea ilmestys.

        (AP)

        Vaikka ajatukseni tuntuvat olevan pelkkää pinkkiä hattaraa, niin tuota työasentoa ja erittäin ihanalta tuntuvaa kosketusta olen ajatellut suuret hämmentyneet kysymysmerkit mielessäni.
        Viimeksi sitä kosketusta oli aikaisempaa vähemmän, mutta hän oli huomattavasti rennompi ja jopa tuntui tykkäävän pienestä huumorista aina kun sain jotain sanottua niin ettei suuni ollut täynnä työkaluja. ;D Ja sekös minuun vasta vaikutuksen tekikin. Oli ihanaa kuulla hänen naurahtavan ja yhtyvän näppärällä kommentilla pieneen leikinlaskuun.
        En tiedä onko tämä vain mielikuvituksen tuotetta ja haavekuvia, mutta pakkohan hänen on aistia miten pidän hänen seurastaan. Hänen kosketuksensa tuntuu niin hyvälle, että täytyyhän sen jotenkin heijastua hänellekin.
        Tavallaan toivoisin hänen lukevan tämän, mutta en haluaisi hänen tunnistaen minua kirjoittajaksi. Kumpikaan meistä ei varmasti sekoittaisi työtä ja flirttailua keskenään, eikä hän sellaiselta yhtään vaikutakaan. Hän on alansa huippu ammattilainen ja tekemässä töitä, joten ääneen emme kumpikaan varmasti myöntäisi tunteitamme julki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (AP)

        Vaikka ajatukseni tuntuvat olevan pelkkää pinkkiä hattaraa, niin tuota työasentoa ja erittäin ihanalta tuntuvaa kosketusta olen ajatellut suuret hämmentyneet kysymysmerkit mielessäni.
        Viimeksi sitä kosketusta oli aikaisempaa vähemmän, mutta hän oli huomattavasti rennompi ja jopa tuntui tykkäävän pienestä huumorista aina kun sain jotain sanottua niin ettei suuni ollut täynnä työkaluja. ;D Ja sekös minuun vasta vaikutuksen tekikin. Oli ihanaa kuulla hänen naurahtavan ja yhtyvän näppärällä kommentilla pieneen leikinlaskuun.
        En tiedä onko tämä vain mielikuvituksen tuotetta ja haavekuvia, mutta pakkohan hänen on aistia miten pidän hänen seurastaan. Hänen kosketuksensa tuntuu niin hyvälle, että täytyyhän sen jotenkin heijastua hänellekin.
        Tavallaan toivoisin hänen lukevan tämän, mutta en haluaisi hänen tunnistaen minua kirjoittajaksi. Kumpikaan meistä ei varmasti sekoittaisi työtä ja flirttailua keskenään, eikä hän sellaiselta yhtään vaikutakaan. Hän on alansa huippu ammattilainen ja tekemässä töitä, joten ääneen emme kumpikaan varmasti myöntäisi tunteitamme julki.

        Väärä palsta. Tämä ei ole 'itke kohtalosi kun et saanut' - palsta. Täällä keksitään juttuja ja puhutaan rumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä palsta. Tämä ei ole 'itke kohtalosi kun et saanut' - palsta. Täällä keksitään juttuja ja puhutaan rumia.

        (AP)

        Totta. Aiemmin jo kirjoitinkin, että väärällä palstalla kirjoitan.
        Aluksi olikin tarkoitus kirjoittaa todellisuuteen pohjautuvaa sekä tilanteista ja henkilöstä inspiroitunutta tarinaa, mutta nopeasti juttu muuttuikin asioiden ja tunteiden tutkiskeluksi. Ei tietysti ollut tarkoitus pilata palstan ideaa eikä sotkea sitä omien tunteiden reflektoinnilla, mutta näin siinä nyt kävi.
        Ymmärtääkseni en kuitenkaan itkenyt kohtaloani vaan ihan ilman sen ihmeellisempää draamaa ajattelin kirjallisessa muodossa. Rumien puhuminen jäi vähän puolitiehen tai alkutekijöihin enkä oikein tajunnut, että rikon palstan protokollaa toimiessani näin.
        Mukavaa viikonloppua nyt kuitenkin kaikille ja poistun takavasemmalle. Over and out ... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (AP)

        Ehkä hieman hölmöä yksinpuhelua, mutta toisaalta hyvää fiilisten ja ajatusten purkamista. Joitakin kertoja tätä on luettukin, ehkä siellä on edes joku joka on ajatellut, että mitenköhän siellä meni?
        Heti aluksi täytyy kyllä latistaa tunnelmaa ja myöntää, että työasento ei ollut ihan sellainen kun olin toivonut. Ehkä ihan hyväkin, sillä olisihan se ollut noloa, jos olisin ollut silminnähden innostunut siinä tuolissa maatessani. Odotin niin kovasti, että tuntisin nuo ihanat rinnat päätäni vasten, mutta ihan pientä hipaisua lukuunottamatta täytyi vaan tyytyä haaveilemaan.
        Tiedän ettei mitään haaveilemistani asioista tapahdu tosielämässä. Vaikka kuinka unelmoisin, ei kukaan hammaslääkäri tee yllättävää siirtoa viemällä kättänsä asiakkaansa housuihin. Mikä sellainen tilanne siinä hoidon aikana edes olisi, onhan hoitajakin paikalla. Täysin järjetön haave siis.
        Silti kuitenkin ehdin haaveilla miten hän laskisi hitaasti kätensä vyölleni ja varmoin ottein hitaasti avaisi vyöni. Tuntisin kun muutama nappi avautuu ja kuinka hammaslääkärini käsi hitaasti etsisi tiensä bokserieni sisään. Hellästi ottaen yllättyneen ja hämmentyneen, mutta jo ihanasti hieman kovettuneen kaluni käteensä. En varmasti saisi sanaakaan suustani, olisin vaan sanaton niin yllättävästä ihanuudesta.
        En ikinä olisi uskonut, että haaveilisin tällaisesta, mutta näköjään sellaisen henkilön tullessa vastaan joka oikeasti sytyttää, voivat haaveet liitää ihan omiin suuntiinsa. ;)

        Tunnet muhkeat rinnat päätäsi vasten. Hänen luokseen sinut edellisenä iltana alkanut hammassärky. Tunsit kuinka kiinteät rinnat liikkuvat puudutus piikkiä pistäessä. Hetken odottelun jälkeen tunnet rintojen liikatavan blondin tarttuessa poraan. Pora käynistyy ja uppoaa hampaaseen ja hyppäät melkein ilmaan penkissä kivusta. Kuulet blondin sanovan hampaan olevan tulehtunut eikä se nyt puutuisi ja kehottamaan olemaan rentona. Pora käynistyy taas suustasi purkautuu tuskainen mölimä jalkojesi liikkuessa ympäriinsä tuolissa. Taivas on muuttunut helvetiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sai runsas hammashoitaja kuumia aaltoja, kun hän asentaessaan instrumentteja suuhuni painoi aina mahtavat rintansa vasten poskeani. Eikä aivan vahingossa varmaankaan, olihan hän varmasti nähnyt mihin katseeni yleensä nauliutuu.
        Hän oli minua iäkkäämpi mutta upea ilmestys.

        Olen aina tykännyt runsaasta hammashoitajasta voi yhden kerran sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä palsta. Tämä ei ole 'itke kohtalosi kun et saanut' - palsta. Täällä keksitään juttuja ja puhutaan rumia.

        Ei. Tämä huippuammattilainen on palstavedättäjä, joka asuu netissä ja kalastelee asioita ja virittelee keskustelua esiintyen jonakin muuna kuin itsenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Tämä huippuammattilainen on palstavedättäjä, joka asuu netissä ja kalastelee asioita ja virittelee keskustelua esiintyen jonakin muuna kuin itsenään.

        (AP)

        En nyt ihan tiedä ketä tarkoitit, mutta ainakaan minä en ole palstavedättäjä, kalastelija enkä asu netissä. Itseäni ei vähempää voisi kiinnostaa kalastella yhtään mitään.
        Virittelin tämän keskustelun ihan todelliseen tapahtumaan perustuen ja aidosta ihmisestä haaveillen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe