Eli siis oon 12v ja menkat alkoivat tänä aamuna en uskalla kertoa äidilleni koska mun 14 v siskollakaan ei ole vielä alkanut
En löytänyt siteitä vessasta ja en tiedä pitäisikö laittaa heti kun alkaa tuleeko vielä tänään pitääkö vaihtaa siteitä monta kertaa päivässä
Pidänkö sidetttä yöllä
Tuleeko ne monta kertaa päivässä!
Auttakaa!!!
Menkat alkoivat apua!
3
77
Vastaukset
- Anonyymi
Sidettä pidetään vuorokausi ympäri heti kun vuoto alkaa. Kerro nyt äidillesi niiden alkaneen. Sillä ei ole mitään merkitystä, ettei siskollasi ole vielä kuukautisia.
- Anonyymi
Kerro äidillesi rohkeasti. Äitisikin on ollut samassa tilanteessa aikoinaan. Kyllä äidit ymmärtävät. Minunkin oli aikoinaan vaikea kertoa äidilleni, olimme kesämökillä ja vessassa käytyäni en meinannut uskaltaa mennä takaisin sisälle. Äitini tajusi tilanteen ja mielestäni kaikki meni hyvin. Tsemppiä!
- Anonyymi
Mä ymmärtäsin sun viestin, jos kyseessä ois sun isä. Mutta ilmeisesti kaikki naiset ei ole niin empaattisia ku ne antaa ymmärtää.
Harmi homma, yritä selvitä
t:MatiasOskari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959