Eli siis oon 12v ja menkat alkoivat tänä aamuna en uskalla kertoa äidilleni koska mun 14 v siskollakaan ei ole vielä alkanut
En löytänyt siteitä vessasta ja en tiedä pitäisikö laittaa heti kun alkaa tuleeko vielä tänään pitääkö vaihtaa siteitä monta kertaa päivässä
Pidänkö sidetttä yöllä
Tuleeko ne monta kertaa päivässä!
Auttakaa!!!
Menkat alkoivat apua!
3
92
Vastaukset
- Anonyymi
Sidettä pidetään vuorokausi ympäri heti kun vuoto alkaa. Kerro nyt äidillesi niiden alkaneen. Sillä ei ole mitään merkitystä, ettei siskollasi ole vielä kuukautisia.
- Anonyymi
Kerro äidillesi rohkeasti. Äitisikin on ollut samassa tilanteessa aikoinaan. Kyllä äidit ymmärtävät. Minunkin oli aikoinaan vaikea kertoa äidilleni, olimme kesämökillä ja vessassa käytyäni en meinannut uskaltaa mennä takaisin sisälle. Äitini tajusi tilanteen ja mielestäni kaikki meni hyvin. Tsemppiä!
- Anonyymi
Mä ymmärtäsin sun viestin, jos kyseessä ois sun isä. Mutta ilmeisesti kaikki naiset ei ole niin empaattisia ku ne antaa ymmärtää.
Harmi homma, yritä selvitä
t:MatiasOskari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711448
- 585459
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462717- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131851Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441815Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411460Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61406Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371379