Oletko valmis hyvä Nordean ja Danskebankin asiakas
01.09.2019
Vastaukset 8
- Anonyymi
Olen valmis. Toisesta otin lopputilin 15 vuotta sitten, toisesta 11 vuotta sitten.
Kuulun omistajiin, siksi minulla on 3 tiliä S- nimisessä kauppapankissa.Täällä taitaakin olla kaikilla jo pankkien mobiilipalvelu käytössä.
Itsellänikin on, mutta käytän myös pahvitunnuslukuja.
Monelle kuitenkin tuottaa vaikeuksia älypuhelimeen siirto pankkipalveluissa.
Tuo otsikon direktiivi tulee EU:n käskystä.
Jotenkin tuntuu turhalta muuttaa hyvä systeemi.
Mutta näin kai maailma menee eteenpäin.
Tai ainakin pankkien palvelut.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Täällä taitaakin olla kaikilla jo pankkien mobiilipalvelu käytössä.
Itsellänikin on, mutta käytän myös pahvitunnuslukuja.
Monelle kuitenkin tuottaa vaikeuksia älypuhelimeen siirto pankkipalveluissa.
Tuo otsikon direktiivi tulee EU:n käskystä.
Jotenkin tuntuu turhalta muuttaa hyvä systeemi.
Mutta näin kai maailma menee eteenpäin.
Tai ainakin pankkien palvelut.Miksi pitäisi älypuh käyttää? Voihan
sitä näpytellä läppärilläkin. Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi älypuh käyttää? Voihan
sitä näpytellä läppärilläkin.Ano
Älkkäri on ehkä helpompi pitää aina mukana.
Tai luulisin, kun itsellä ei ole muuta masiinaa- Anonyymi
Njaa. Minulle puhelin on puhelin. Ehkä joskus poikkean netissä, meilissä kun olen reissun päällä.
Pankkiasiat (pääasiassa laskut) hoidan rauhassa kotona, mökillä, hotelleissa silloin kun on ollut aikaa pysähtyä. Ja mielellään pahvisilla tunnusluvuilla.
En juuri luota mobiileihin laisinkaan. Pitää olla äkkipakko, maksu jollekin, että mobiilia vaivaan. Siksikin käytän paljon käteistä. - Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano
Älkkäri on ehkä helpompi pitää aina mukana.
Tai luulisin, kun itsellä ei ole muuta masiinaa"Älkkäri on ehkä helpompi pitää aina mukana."
Pankkiin ei tarvitse jatkuvasti päästä ja tietokoneen omaavalle pankkisovellus älypuhelimessa on täysin joutava. Anonyymi kirjoitti:
"Älkkäri on ehkä helpompi pitää aina mukana."
Pankkiin ei tarvitse jatkuvasti päästä ja tietokoneen omaavalle pankkisovellus älypuhelimessa on täysin joutava.Ano
Palataan keskusteluun syyskuun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459