Murhaan syyllistynyt ei ollut oikeuden porsaanreikiä hyväksikäyttävien tuomarien ja valamiehistön mukaan syyllinen jos hän valehtelee nähneensä harhoja tekohetkellä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/de395d12-ff5f-4ac2-afeb-ccc24a90a076
Uskomatonta touhua, järjenvastaista! Ennenkuulumatonta!
Uskomatonta toimintaa suvakkilandiassa?
3
89
Vastaukset
- Anonyymi
Uskomatonta on vain sinun ymmärtämättömyytesi.
Ei oikeus todennut, että mies olisi syytön. Päinvastoin hänet todettiin syylliseksi.
Mutta ilmeisesti "syytön" ja "syyntakeeton" ovat sinulle liian samankaltaisia sanoja, jotta ymmärtäisit niillä olevan fundamentaalin eron.
Eikä arviota syyntakeettomuudesta edes tee tuomioistuin, ja nyt tämä kaveri sai keskimäärin vähän toistakymmentä vuotta kestävän vankeuden sijaan määrämättömän ajan suljettua osastoa. - Anonyymi
Valamiehistö? Ei sellaista Suomen järjestelmässä ole. Lautamiehiä sen sijaan on, maallikkotuomareita.
Ei todellakaan ole ennenkuulumatonta, että mielentilatutkimuksen lopputulos on syyntakeeton. Joka käräjäoikeudessa on joka vuosi juttuja, joissa Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen lausunto valtion mielisairaalassa tehdyn mielentilatutkimuksen jälkeen on, että syytetty on ollut ymmärrystä vailla tekohetkellä, eli syyntakeeton. - Anonyymi
Ja tapahtuu ihmeparantuminen puolessa vuodessa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329