Lissabon kokemuksia

Anonyymi

Millainen paikka Lissabon on verrattuna Madeiraan? Toki ovat erilaisia, mutta itse olen käynyt Madeiralla ja haluaisin tietää mitä samankaltaisuutta on mm. tunnelma yms.

Toiseksi onko Lissabonissa kaikenikäistä porukkaa vai onko siellä enemmän nuorta matkaajaa? Tuntuu olevan hyvin suosittu nuorten ja nuorten aikuisten keskuudessa.

5

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 kertaa ollut tuolla. Vietä päivä kaupungissa ja suunnista sitten sillan yli Caparican rannoille loppulomaksi. Näet oikeata elämää, hinnat alhaisemmat ja vältät kaupungin huumediilerit, huumeiden käyttö on sallittua tuolla.

    • Madeira on aivan ihana paikka, olen ollut siellä ex- vaimoni n:o 1:n ja kahden tyttöystäväni kanssa.

      Lissabonia suosittelen lämpimästi seksimatkaajille joiden satamakortteleiden tarjonta ja palvelut ovat maailman huippuluokkaa.
      Mitään erikoista nähtävää maailmanmatkaajalle siellä ei tosin ole.

    • Niin vielä tuohon Aurinkokuninkaan alleviivaamiin huumeisiin. Nehän toki jakavat mielipiteitä rajusti.

      Rikkaat tai varakkaat saavat lääkäreiltään lailliset reseptit aivan mille mömmöille tahansa.
      Köyhempi kansanosa joutuu tyytymään laittomiin päihteisiin saadakseen hieman lohtua ankeaan elämäänsä.

      Portugal siirtyi huumeiden käytön rankaisemisesta sen haittojen vähentämiseen:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Huumeiden_dekriminalisointi

      Muutoksen vaikutukset olivat hätkähdyttäviä. Rikokset vähenivät radikaalisti.
      Näistä muutoksista ei meillä puhuta.

      • Totta puhut huumeiden sallinnan positiivisista vaikutuksista, samaa kertoivat tuolla asuvat ystävämme. Kertoivat myös, että huumeiden laatu mitä turisteille myydään on perseestä, ei kannata kajota.


      • Onhan Lissabon ihana paikka ja kauniit muistot ovat siitä jääneet.

        Ystäväni Tissi- Hegulia olin sinne viemässä koska olin itse käynyt siellä kerran. Heguli oli kova naisten perään ja tiukkasi lentokoneessa että tiedänkö varmasti että onko siellä niitä ja ethän sinä puhu mitään portugeesiakaan vai mitä siellä bamlataan? Miten sinä niitä sieltä löydät?

        Rauhoittelin miestä parhaani mukaan.
        Hotellilla heitimme laukut huoneisiimme ja Heguli sanoi että joko mennään?
        Otimme taksin ja vasemman käden peukalolla ja etusormella muodostin rinkulan jota oikean käden etusormella lävistelin.
        Kuski sanoi että jees söör ja Heguli että on sulla toi kansainvälinen kieli hallussa.

        Pari tarinaa paikasta jätän vielä varastoon ja kiitän lukijoita mielenkiinnosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe