ja rekatulla nikilläni jopa...
Olihan ilta. Mielestäni sättäämisen tulisi olla parhaimmillaan hauskaa huulenheittoa ja / tai asiallistakin keskustelua eikä mitään loan heittoa.
Eilinen ilta 50 :lla oli kyllä kaikkea muuta. Harmi, on siellä joskus ollut kivaakin.
Joten eiköhän liene aika muiden harrastusten, sen verran rupes tympiin. On sosiaalista elämää muuallakin. Terveisiä vaan sinullekin punainen kiusanhenki. Etsi uusi kohde.
sanonpa minäkin
4
1348
Vastaukset
Eilinen ilta oli kyllä poikkeuksellisen levoton,johtuen ainakin yhden rekatun
nimimerkin häiriköivästä käytöksestä.Hän oli ainakin kolmella eri nikillä
provoilemassa.
Tartumme M.Dieselin kanssa tämän häirikön sanomisiin jatkossa entistä herkemmin!
Hyvää kevättä sinulle ja palailehan kurkkimaan jatkossakin viiskymppisiin..me
fiksuthan emme luovuta häiriköille! ;)
- Irmeliskö
ja aurinkoista kevättä.
- Miten joillakin on vaikeaa
Irmeliskö kirjoitti:
ja aurinkoista kevättä.
Miten se on Sinulla tuo elämä vaikeaa, kovin helposti arvostelet muiden juttelemista ja mitä tulee tuohon Sinun sosiaaliseen elämään siellä Hämeessä, voi voi... Hanki elämä
- kappas
Miten joillakin on vaikeaa kirjoitti:
Miten se on Sinulla tuo elämä vaikeaa, kovin helposti arvostelet muiden juttelemista ja mitä tulee tuohon Sinun sosiaaliseen elämään siellä Hämeessä, voi voi... Hanki elämä
paljastit juuri itsesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18629Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 95552
- 52519
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437