Hyvä eläinlääkäri Itä-helsingissä

Mirkku

Hei te kaikki Itä-Helsinkiläiset!
Osaatteko suositella jotain eläinlääkäriä/eläinlääkäriasemaa Itä-Helsingin alueella. Pitäisi varata pennulle aika rokotukseen (ei ole autoa käytettävissä).
Terveisin Mirkku

17

4743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauva2

      Herttoniemen eläinlääkäriasema on todella hyvä. Mukavaa palvelua ja ajan saa yleensä nopeasti. Metrolla pääsee Herttoniemeen ja siitä bussilla tai kävellen lyhyen matkaa. Katso

      http://www.herttoniemenelainlaakariasema.fi/

    • namiii

      Itse olen käynyt saksanpaimenkoirani kanssa eläinlääkäri Hertassa Herttoniemessä.Hyvä paikka,mutta aika kallis ja sinne on vaikea löytää.Eläinlääkärit ovat siellä kyllä erittäin mukavia!!Se on siis yksi paikka,mutta varmaan kannattaa mennä muualle,kun sinulla ei sitä auto mahdollisuutta ollut:)

      • hauva2

        Pieni lisäys: Eläinklinikka Hertta on eri paikka kuin Herttoniemen eläinlääkäriasema. Katso http://www.hertta.com/. Hertta sijaitsee siis Herttoniemenrannassa, Herttoniemen eläinlääkäriasema taas länsi-Hertsiskassa.


      • namiii
        hauva2 kirjoitti:

        Pieni lisäys: Eläinklinikka Hertta on eri paikka kuin Herttoniemen eläinlääkäriasema. Katso http://www.hertta.com/. Hertta sijaitsee siis Herttoniemenrannassa, Herttoniemen eläinlääkäriasema taas länsi-Hertsiskassa.

        mä sen tiiän,että turha ainakaan mua neuvoa!!!!


      • käppänä

        Hertasta on vain hyviä kokemuksia parin vuoden ajalta, voin suositella.
        Olemme käyneet aiemmin muualla. Eräässä toisessa paikassa suositellaan hyvin hanakasti leikkaustoimenpiteitä, kun on leikkaussali ja laskutus tietenkin narkoosista alkaen.


      • hauva2
        namiii kirjoitti:

        mä sen tiiän,että turha ainakaan mua neuvoa!!!!

        ..hermostu. Uskon, että sinä sen varmasti tiedät, mutta ei ehkä alkuperäinen kyselijä ja siksi laitoin lisäyksen juuri viestisi alle että tulisi Mirkulle asia selväksi!


    • teea

      Rastilan Tassuun pääsee ainakin helposti julkisilla (ei pitkä matka Rastilan metroasemalta), mutta sieltä kuullu vähän epämääräistä juttuakin.. Itse käydään siellä tavan rokotukset ottamassa, kun on tuossa lähellä, mutta jos jotain "vakavampaa" tulee niin mennään kauemmaksi Itä-Helsingin eläinlääkäriasemalle.. Sekin viime käynnin jälkeen muuttanut paikkaa, etten osaa sanoa miten hyvin sinne pääsee ilman autoa.

      • Anonyymi

        Miksi julkisilla? Julkisilla liikkuminen on hengenvaarallista. Julkiset levittävät tappavaa koronaa. Varokaa julkisia liikennevälineitä!


    • Mirkku

      ...näistä jo löysinkin mieleisen vaihtoehdon hyvien kulkuyhteyksien varrella.
      t.Mirkku

    • Anonyymi

      hiihtomäentie 35
      käyttävät röntgeniä jolla rahastavat,senjälkeen
      lyövät laserin päälle josta saa lisää maksettavaa.
      törkeetä kusetusta ja RAHASTUSTA
      PYSYKÄÄ KAUKANA KYSEISESTÄ PUODISTA !!!

      • Anonyymi

        miksi eivät työnnä sitä rahastuslaseria museoon.
        kiva se on surupuseroista eläinomistajaa
        kusettaa.hyi helvattu hävetkää.


    • Anonyymi

      EI OLE KUSETUKSELLA MITÄÄN RAJAA

      RAHASTAA SAA JA HYVÄUSKOSET MAKSAA

      HYI HELVETTI MITÄ PASKAA

      • Anonyymi

        hiihtomäentie 35
        käyttävät röntgeniä jolla rahastavat,senjälkeen
        lyövät laserin päälle josta saa lisää maksettavaa.
        törkeetä kusetusta ja RAHASTUSTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hiihtomäentie 35
        käyttävät röntgeniä jolla rahastavat,senjälkeen
        lyövät laserin päälle josta saa lisää maksettavaa.
        törkeetä kusetusta ja RAHASTUSTA

        eräs normi lekuri kommentoi
        tähän...haiskahtaa siltä.

        niin tai näin kovin jäi höplästä vedetyn olo !!!


    • Anonyymi

      NINA LAMMI! TURPA KIINNI! VITUN VALEHTELEVA PUOSKARI! OIKEA KOTISI ON EESTIN KOTKANKALLIO NIMINEN RAKENNUS. SINÄ ET TIEDÄ PSYKOLOGIASTA TAI IHMISENMIELISTÄ MITÄÄN!

      NYT SAAT SITÄ! TÄMÄ ON RAWEN HYÖKKÄYS:

      *Raven Raven Raven*


      naziagainstus vartaloinen ihminen ei halua olla kanssasi tekemisissä missään muodossa. OLET HYLÄTTY!

      naziagainstus-vartaloinen on sama asia kuin: Jedivartaloinen ihminen (sukupuolella ei ole väliä). Mistäkö tiedän? HAH! ENKÖ MISTÄKÄÄN? OLEN SITÄ ITSE, SIITÄ TIEDÄN, KOSKA PSYKOLOGIANI ON EHEÄ JA PERUSTUU TÄHÄN:
      VAIN MINÄ JÄÄ!


      EI SIIS MUITA YKSITYISASETUKSIINI VARTALOSSANI, VITUN IDIOOTTI HUORA!
      VITUN TYHMÄ: EESTILÄINEN SE ON ELI NINA LAMMI ON KOTOISIN: EESTISTÄ!

      epäterveisin:
      - Edward Raven -

      • Anonyymi

        hiihtomäentie 35

        kiertäkää kyseinen paikka kaukaa

        tuo pelkkää säästöä.

        viikin eläinsairaala on asiallinen paikka.kokemusta on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hiihtomäentie 35

        kiertäkää kyseinen paikka kaukaa

        tuo pelkkää säästöä.

        viikin eläinsairaala on asiallinen paikka.kokemusta on .

        hiihtomäentie 35

        kannattaa välttää asiointia.

        jotain rajaa huijauksille ,mutta kun ei saavat rellestää!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe