Itse olen 40v ja ympärileikkauksesta aikaa 14v, kun puhutaan tunnottomuudesta itse en oo samaa huomannu, vielkin huomaa kalsareissa asian, vaik ei haittaa mut ei ihan tunnoton voi olla. Ammattilainen hoiti asian vaikka koko esinahka poistettiin niin varressa sen verran et ei tarvitte liukkareita jos hoitelee itteensä. Itselle tuli ihotauti jonka takia tämä piti poistaa, sillai mielenkiintoista et mistä tämmönen voi johtua kun näitä vastaavia tapauksia kuitenkin on maailmassa paljon. Itse en ole kyl missään julkisis tiloissa huomannu mitään et on ympärileikattu ja levos suht pieni. En tiiä kun kun on suomessa niin harvinaista niin itse tiedän melki kymmenen joille sama tehty, ehkä sattumaa. jos on vastaavassa tilanteessa olevat niin ois mukava kuulla kokemuksia ja niille joilla on ongelma edessä ja pitkittää homman hoitoo, niin ei kannata, itsekkin tein samanlailla, jos ongelmaa niin asia hoituu kyllä, parempi näin kun ongelmissa
ympärileikkauksesta
Anonyymi
2
130
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihotauti sulle tuli? Mulla lähti nahka samanlaisesta syystä 20 vuotta sitten. En ole katunut.
- Anonyymi
Meikäläiseltä leikattiin 22-vuotiaana esinahka fimoosin takia ja nyt olen 50. Ei ole matkalla haitannut ja olen edelleen erittäin tyytyväinen. Tuntokin on vielä tallella. Ympärileikattuja ikätovereita on tässä iässä yllättävän paljon, joillekin se on tietysti tehty nuorempana, toisille vanhempana. Yksi samanikäinen työkaveri leikattiin pari vuotta sitten valkojäkäläongelman takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2977283Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695334Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1162815- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311588- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311530