Itse olen 40v ja ympärileikkauksesta aikaa 14v, kun puhutaan tunnottomuudesta itse en oo samaa huomannu, vielkin huomaa kalsareissa asian, vaik ei haittaa mut ei ihan tunnoton voi olla. Ammattilainen hoiti asian vaikka koko esinahka poistettiin niin varressa sen verran et ei tarvitte liukkareita jos hoitelee itteensä. Itselle tuli ihotauti jonka takia tämä piti poistaa, sillai mielenkiintoista et mistä tämmönen voi johtua kun näitä vastaavia tapauksia kuitenkin on maailmassa paljon. Itse en ole kyl missään julkisis tiloissa huomannu mitään et on ympärileikattu ja levos suht pieni. En tiiä kun kun on suomessa niin harvinaista niin itse tiedän melki kymmenen joille sama tehty, ehkä sattumaa. jos on vastaavassa tilanteessa olevat niin ois mukava kuulla kokemuksia ja niille joilla on ongelma edessä ja pitkittää homman hoitoo, niin ei kannata, itsekkin tein samanlailla, jos ongelmaa niin asia hoituu kyllä, parempi näin kun ongelmissa
ympärileikkauksesta
Anonyymi
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihotauti sulle tuli? Mulla lähti nahka samanlaisesta syystä 20 vuotta sitten. En ole katunut.
- Anonyymi
Meikäläiseltä leikattiin 22-vuotiaana esinahka fimoosin takia ja nyt olen 50. Ei ole matkalla haitannut ja olen edelleen erittäin tyytyväinen. Tuntokin on vielä tallella. Ympärileikattuja ikätovereita on tässä iässä yllättävän paljon, joillekin se on tietysti tehty nuorempana, toisille vanhempana. Yksi samanikäinen työkaveri leikattiin pari vuotta sitten valkojäkäläongelman takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727