Miten voi saada hyviä numeroita yo-kokeista

Anonyymi

Hei!
Minulla on tänä vuonna meneillä abi vuosi. Kirjoitan syksyllä englantia ja biologiaa ja tähtään hyviin numeroihin kuten L ja E. Minua silti huolestuttaa ihan kauhean paljon , sillä en ole saanut hyviä vinkkejä lukemiseen. Lukion aikana englannista olen saanut kursseista ysejä ja pari kasia tuli, bilsasta olen saanut kaseja ja seiskoja. Englantia olen lukenut kesälomalla tosi paljon sekä harjoitellut yo-kokeilla.
Onko teillä siis hyvejä vinkkejä L:n saamiseksi sillä tähtään farmasiaan

5

262

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähtäät "hyviin numeroihin kuten L ja E".
      Milloin L ja E ovat numeroiksi muuttuneet?

Opettele ainakin kiireesti täsmällistä suomea!

• Anonyymi

En pyytänyt mitään sellaisia turhia ja säälittäviä kommentteja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pyytänyt mitään sellaisia turhia ja säälittäviä kommentteja

Pyysit hyviä vinkkejä L:n saamiseksi. Sinun on tosiaan syytä kiinnittää enemmän huomiota kirjalliseen esitykseesi, vaikka et haluaisi, sillä L edellyttää myös hyvää kielenkäyttöä ja tarkkuutta sanojen valinnassa. Tämä ihan vain vinkiksi!

• Anonyymi

Oksä niinkun ihan todessas sä kuulostat joltakin mummolta joka valittais ihan kaikesta. Eksä siis huomaa et en sulta ainakaan mitään vinkkejä halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oksä niinkun ihan todessas sä kuulostat joltakin mummolta joka valittais ihan kaikesta. Eksä siis huomaa et en sulta ainakaan mitään vinkkejä halua.

Mikähän sinunkin oikea ongelmasi on?

Sinä et määrää, kuka täällä kommentoi. Myös mummot ja vaarit, opettajat ja YTL:n sensorit saavat kommentoida. Sait paremman vinkin kuin ansaitset!

Mutta kysy ihmeessä vielä parempia vinkkejä koulutovereiltasi ja ystäviltäsi! Vai eikö niitä ole? Ai niin, "en sulta ainakaan mitään vinkkejä halua"! Ei sellaisella ystäviä ole...

Nimim. Onneksi en ole mummosi enkä vaarisi, en äitisi enkä isäsi! Hävettäisi. Ystäväksesi en suostu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      1496
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1219
    3. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      465
      999
    4. 62
      946
    5. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      73
      932
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      48
      691
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      74
      683
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      102
      675
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      465
      632
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      612
    Aihe