Laskutusohjelma

jäsenlasku

Tiedättekö hyvää laskutusohjelmaa tai vastaavaa?
Ihan yksinkertainen ja mielellään ilmainen tai ainaskin halpa... en tarvitsisi ko. ohjelmaa kuin kerran vuodessa jäsenlaskujen kirjoitukseen.

73

60365

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laskuttaja

      Käväse sivuilla www.arkhimedes.net ,sieltä löytyy ilmainen ja hyvä ohjelma laskujen tekoon.Toinenkin löytyy ja se on sivuilla www.casi.fi,muistaakseni.

      • Lastu

        MS Excel, löytyy melkein joka koneesta. Tai ainakin Works taulukkolaskenta. Varmaan noilla pystyy tuon tarpeen täyttämään. Eli sinulla ehkä on jo se ohjelma :)


      • jäsenlasku
        Lastu kirjoitti:

        MS Excel, löytyy melkein joka koneesta. Tai ainakin Works taulukkolaskenta. Varmaan noilla pystyy tuon tarpeen täyttämään. Eli sinulla ehkä on jo se ohjelma :)

        mutta toi arkhimedes vaikuttaa ihan pätevältä ohjelmalta. KIITOS!


      • ruttu
        jäsenlasku kirjoitti:

        mutta toi arkhimedes vaikuttaa ihan pätevältä ohjelmalta. KIITOS!

        No ei varmaan ole!
        Katso, mitä tämän linkin päästä löytyy.

        http://fi.openoffice.org/

        Kysy apua, jos tuntuu kalliilta?


      • Kimmo V

      • Vespa K

      • Janne K

      • apupoju2
        Kimmo V kirjoitti:

        kanssa hyvä laskutusohjelmien vertailu yms sivu

        http://www.laskutusohjelmat.info

        niin missä se vertailu on? Taitaa taas joku yrittää saada klikkauksia mainoksiin omille sivuille.
        Mutta asiaan Arkhimedes on ihan toimiva yksinkertainen laskutusohjelma, omaa kokemusta taloyhtiön laskujen kirjoittamisesta ja laskujen seurannasta kolmen vuoden ajalta. Parasta on se, ettei ole kertaakaan buginut koko aikana ja on vielä ilmainen.


    • myrmeli

      Hyvä laskuttaja, löytyykö vinkkejä millä laskutettavat saadaan maksamaan laskunsa?
      Ongelmana ovat se suurehko joukko joka maksaa laskunsa 3-5 vk kuluttua eräpäivästä, ja vielä suurempi ongelma ne joille joutuu laittamaan huomautuksia parikin ennenkuin rahaa löytyy.

      • Bolj Aleksei

        Hjuva Mjurmeli!

        Meila toimii taala Venajaalla juksituine perimabjuroo MC Bambinos. Kaantyka vaan luotamuksela meitan puoleeme perinta-ongjelmisa!


      • mets. seura

        Datamike maksoi aikoinaan messuilta ostettuna 750 mk. Taitaa olla euroissa nykyään sama.


    • MikkoTre
      • Ykskakskolme

    • Reimari

      Meidän seuralla on käytössä Membis: http://www.membis.fi

      On ollu mainio softa. Ei oo kylläkään ilmainen.

    • nipe554

      Bongasin tämmöisen ilmaisen systeemin tänään www.laskulle.fi

      • ---

    • ja halpaa

      Hommasin yritykselleni http://www.helpostilasku.com laskutusohjelman. On lähes ilmanen, mutta toimii varmasti. Ei sisällä ilmaisten nettilaskuohjelmien kaatumisongelmia.

      Oon kuulut muiltakin pelkää hyvää Helpostilaskusta. Ominaisuuksia löytyy ainakin riittävästi meidän tarpeeseen.

      • tuo kin

        ohjelma. Käytin sitä aikanaan (versio 3), mutta alkoi tympiä sen jatkuva kaatuilu. Ei myöskään kertaakaan tekijä(t) vastannut/-neet sähköpostiviesteihini, kun raportoin virheistä... En tiiä, onko bugit korjattu uudessa versiossa.


      • olen saanut lähes heti
        tuo kin kirjoitti:

        ohjelma. Käytin sitä aikanaan (versio 3), mutta alkoi tympiä sen jatkuva kaatuilu. Ei myöskään kertaakaan tekijä(t) vastannut/-neet sähköpostiviesteihini, kun raportoin virheistä... En tiiä, onko bugit korjattu uudessa versiossa.

        vastauksen. Tuesta on tullut saman päivän aikana tai seuraavana arkipäivänä meille vastaus. Soittamalla saat sitten nopeiten vastauksen. Täytyy vaan ymmärtää etteivät ole yöllä tai viikonloppuna töissä meitä kyselijöitä palvelimassa! ;)

        Aikoinaan vaihdoin passelista, sen ongelmien takia helpostilaskuun ja tyytyväisiä ollaan oltu.

        Oot kyllä harvinaisuus siinä mielessä, että olet negatiivisella kannalla helpostilaskua kohtaan.. En ole kuullut tuttujenikaan kohdanneet ongelmia helpostilaskun käytössä tai tuesta.


    • yritys_matti

      Kannattaa katsoa osoitteesta http://www.tietosuunta.com

      Sivulta voit ladata ilmaisen miniversion, jossa on kirjanpito-ohjelma, laskutusohjelma ja palkanlaskentaohjelma

      • Kalliita

        Älyttömän kallis ohjelmisto tietosuunta on pienyrittäjälle verrattuna tuohon edellämainittuun HelpostiLaskuun!

        Ei mulla ainakaan ole mitään syytä maksaa ylimääräistä ominaisuuksista, mitä ei tarvta meillä!

        Jos mun tarvii vaihtaa ohjelmistoni parempaan vaihdan nykyisen HelpostiLasku plussani HelpostiLasku Prohon. Kuten tein, kun vaihdoin HelpostiLasku perusversion Plussaan ja sain perusversion lisenssin arvon vaihdossa takaisin!


      • edullisin
        Kalliita kirjoitti:

        Älyttömän kallis ohjelmisto tietosuunta on pienyrittäjälle verrattuna tuohon edellämainittuun HelpostiLaskuun!

        Ei mulla ainakaan ole mitään syytä maksaa ylimääräistä ominaisuuksista, mitä ei tarvta meillä!

        Jos mun tarvii vaihtaa ohjelmistoni parempaan vaihdan nykyisen HelpostiLasku plussani HelpostiLasku Prohon. Kuten tein, kun vaihdoin HelpostiLasku perusversion Plussaan ja sain perusversion lisenssin arvon vaihdossa takaisin!

        Tietosuunnan laskutusohjelma on täysin ilmainen. Miniversiossa ovat lisäksi muutkin taloushallinnossa tarvittavat osat: laskutus, myyntireskontra, kirjanpito, palkanlaskenta ja ostoreskontra


      • Ilmaisen tekee??
        edullisin kirjoitti:

        Tietosuunnan laskutusohjelma on täysin ilmainen. Miniversiossa ovat lisäksi muutkin taloushallinnossa tarvittavat osat: laskutus, myyntireskontra, kirjanpito, palkanlaskenta ja ostoreskontra

        Taitaa tietosuunnan myyntimiehet täällä vedättää ihmisiä? :)

        Kyllä kai kokeilu on ilmainen?

        Ja sen jäkeen mini-versio maksaakin jotain 300-400 euroa, jos sen haluaa toimivaksi..


      • hinnat ovat?
        Ilmaisen tekee?? kirjoitti:

        Taitaa tietosuunnan myyntimiehet täällä vedättää ihmisiä? :)

        Kyllä kai kokeilu on ilmainen?

        Ja sen jäkeen mini-versio maksaakin jotain 300-400 euroa, jos sen haluaa toimivaksi..

        http://www.tietosuunta.com/ver_tilaus.php

        365euroa alv, että saa laskutuksen toimimaan.. ei ihan pienelle yrittäjälle tarkoitettuja hintoja. Mullakin kuljetusyritys ja laskuja täytyy tehdä vain yhdelle päämiehelle tällä hetkellä! Saahan noi laskut tehtyä vaikka excelillä, kun kaks kertaa kuussa tekee yhden laskun.


      • ilmainen on ilmainen
        Ilmaisen tekee?? kirjoitti:

        Taitaa tietosuunnan myyntimiehet täällä vedättää ihmisiä? :)

        Kyllä kai kokeilu on ilmainen?

        Ja sen jäkeen mini-versio maksaakin jotain 300-400 euroa, jos sen haluaa toimivaksi..

        Tietosuunnan ilmainen laskutusohjelma on ilmainen ja hyvin toimiva myös kokeiluajan jälkeen.

        Kyse on siitä, että 30 päivän kokeiluaikana ohjelma toimii hieman laajempana. Mutta sen jälkeen ohjelma toimii ilmaisena miniversiona, jolla voi esimerkiksi hoitaa laskutuksen ja voi tulostaa tarvittavat laskuluettelot.


      • ja "ilmainen"
        ilmainen on ilmainen kirjoitti:

        Tietosuunnan ilmainen laskutusohjelma on ilmainen ja hyvin toimiva myös kokeiluajan jälkeen.

        Kyse on siitä, että 30 päivän kokeiluaikana ohjelma toimii hieman laajempana. Mutta sen jälkeen ohjelma toimii ilmaisena miniversiona, jolla voi esimerkiksi hoitaa laskutuksen ja voi tulostaa tarvittavat laskuluettelot.

        Aika naurettavaa, että tietosuunnan henkilöstö alentuu tälläiseen markkinointiin! :D

        Naurettavaa kirjoitella tälläisellä palstalla ja kehua 350 euron ohjelmistoa ilmaisena! Kyllä se Passeli ja Helpostilasku ovat Suomen markkinajohtajat pk-yritysten laskutusohjelmistojen myyjinä! Toinen kovalla mainonnalla ja toinen hyvillä ja edullisilla ohjelmistoilla!


      • perustat tuon
        ja "ilmainen" kirjoitti:

        Aika naurettavaa, että tietosuunnan henkilöstö alentuu tälläiseen markkinointiin! :D

        Naurettavaa kirjoitella tälläisellä palstalla ja kehua 350 euron ohjelmistoa ilmaisena! Kyllä se Passeli ja Helpostilasku ovat Suomen markkinajohtajat pk-yritysten laskutusohjelmistojen myyjinä! Toinen kovalla mainonnalla ja toinen hyvillä ja edullisilla ohjelmistoilla!

        markkinajohtajan?

        Markkinajohtaja on mielestäni se, joka myy eniten ohjelmia.
        Ei sisäänpäin lämpiävän passelitoimistotyöntekijän mielipide :D


      • myydyimmät
        perustat tuon kirjoitti:

        markkinajohtajan?

        Markkinajohtaja on mielestäni se, joka myy eniten ohjelmia.
        Ei sisäänpäin lämpiävän passelitoimistotyöntekijän mielipide :D

        Myydyimmät pienlaskutusohjelmistot määriltään.
        Aika tuntemattomia muut ohjelmistot ovat. Missä näet mainostettavan muita kuin Passelia. Helpostilaskua en ole nähnyt monessa paikassa nähnyt mainostettavan, eikä muutaman kympin ohjelmistoa kyllä kannatakkaan mainostaa kovin isoilla budjeteilla.


      • jotain suomi24 niin se ei
        ja "ilmainen" kirjoitti:

        Aika naurettavaa, että tietosuunnan henkilöstö alentuu tälläiseen markkinointiin! :D

        Naurettavaa kirjoitella tälläisellä palstalla ja kehua 350 euron ohjelmistoa ilmaisena! Kyllä se Passeli ja Helpostilasku ovat Suomen markkinajohtajat pk-yritysten laskutusohjelmistojen myyjinä! Toinen kovalla mainonnalla ja toinen hyvillä ja edullisilla ohjelmistoilla!

        tarkoita että kaikki sitä tekisivät.
        tuo oletuksesi paljasti sinut heti, olet helpostilaskulla töissä ihan selvästi..mutta elä nyt sitä passeliin rinnasta.
        helpostilaskulla ja passelilla ei ole mitään yhteistä.


      • sillä testaat ja voit käyttää
        Ilmaisen tekee?? kirjoitti:

        Taitaa tietosuunnan myyntimiehet täällä vedättää ihmisiä? :)

        Kyllä kai kokeilu on ilmainen?

        Ja sen jäkeen mini-versio maksaakin jotain 300-400 euroa, jos sen haluaa toimivaksi..

        ihan ilmaiseksi.

        jos haluat ostaa sitten täysversion niin se maksaa.
        eikai tuossa pitäisi mitään epäselvää olla..?

        itse aloitin miniversiolla ja kun liiketoiminta kasvoi ostin laajemmat versiot.


      • Mainosmies
        sillä testaat ja voit käyttää kirjoitti:

        ihan ilmaiseksi.

        jos haluat ostaa sitten täysversion niin se maksaa.
        eikai tuossa pitäisi mitään epäselvää olla..?

        itse aloitin miniversiolla ja kun liiketoiminta kasvoi ostin laajemmat versiot.

        Aivan selvä tietosuunnan mainosmies. Kuka muuten kertoilis täällä paskankirjoittelu foorumilla kuika liikevaihto on kasvanut ja vaihdoin suurempaan.. Voi ristus mitä skeidaa.
        Jokainen ostakoon mikä yritykselleen tahtoo, suosittelen kokeilemaan ennen kuin maksaa. Ohjelmistojen hinnoissa on todelle eroja, jotkut toimivat vain vuoden yhdellä maksulla ja päivitykset on pakollisia..


      • rasselin mainosmies
        jotain suomi24 niin se ei kirjoitti:

        tarkoita että kaikki sitä tekisivät.
        tuo oletuksesi paljasti sinut heti, olet helpostilaskulla töissä ihan selvästi..mutta elä nyt sitä passeliin rinnasta.
        helpostilaskulla ja passelilla ei ole mitään yhteistä.

        Nyt on jo rasselin miehet ovat alentuneet mainostamaan foorumilla! ;)


      • perus-perttu
        edullisin kirjoitti:

        Tietosuunnan laskutusohjelma on täysin ilmainen. Miniversiossa ovat lisäksi muutkin taloushallinnossa tarvittavat osat: laskutus, myyntireskontra, kirjanpito, palkanlaskenta ja ostoreskontra

        olin kiinnostunut tietosuunnan laskutusohjelman tilaamisesta mutta sain niin huonoa palvelua, että jätin väliin. nettisivuilla tarjotaan ProPlus-versiota hintaan 149€ ja sen kerrotaan sisältävän suoraveloitusominaisuuden. kuitenkin minulle tehtiin sähköpostitse "tarjous" ja hinta nousi 439€:oon. suoraveloitusominaisuus EI sisältynytkään tuotteen hintaan vaikka nettisivuilla näin kerrottiin.

        "Nettisivuillamme on virhe", minulle sanottiin soittaessani ja tiedustellessani asiaa puhelimitse, sillä olin odottanut ensin kaksi viikkoa vastausta sähköisellä lomakkeella tekemääni tiedusteluun ja sen jälkeen 3 päivää vastausta sähköpostiviestiini, vaikka he lupaavat vastata yhteydenottoon 1-4 tunnin kuluessa, myös iltaisin ja viikonloppuisin.

        Kehoitin heitä korjaamaan tällaisen varsin harhaanjohtavan virheen ja minulle vastattiin vain, että " no, se on meidän asiamme". kehtasipa vielä todeta minulle, että "jos olisin jo tilannut tuotteen ja huomannut sitten tämän virheen, jossa luvataan suoraveloituksen sisältyvän ohjelman hintaan, niin olisin sen saanut, mutta kun minä pyysin vain tarjousta ja ryhdyin selvittämään asiaa niin voi voi.."

        no, tämä asiaton käytös riitti minun kärsivällisyydelleni. jos joku muu teistä laskutusohjelmia vailla olevista on kiinnostunut tilaamaan monenlaisia ominaisuuksia sisältävän tietosuunnan ProPlus-version, niin älkää ihmeessä olko yhtä "tyhmiä" kuin minä vaan tilatkaa pois ja vaatikaa sitten, että kaikki nämä (http://www.tietosuunta.com/laskutusohjelma-vertailu.php ) hienot ominaisuudet sisältyvät ohjelman hintaan. missään ei kerrota lisäosien maksavan 290€, joten jos ei sellaista ala kyselemään niin käyttäjätuen herra Tossavaisen mukaan niitä voi sitten vaatia.

        Pohjanoteeraus.


      • tietosuunta_asiakaspalv
        perus-perttu kirjoitti:

        olin kiinnostunut tietosuunnan laskutusohjelman tilaamisesta mutta sain niin huonoa palvelua, että jätin väliin. nettisivuilla tarjotaan ProPlus-versiota hintaan 149€ ja sen kerrotaan sisältävän suoraveloitusominaisuuden. kuitenkin minulle tehtiin sähköpostitse "tarjous" ja hinta nousi 439€:oon. suoraveloitusominaisuus EI sisältynytkään tuotteen hintaan vaikka nettisivuilla näin kerrottiin.

        "Nettisivuillamme on virhe", minulle sanottiin soittaessani ja tiedustellessani asiaa puhelimitse, sillä olin odottanut ensin kaksi viikkoa vastausta sähköisellä lomakkeella tekemääni tiedusteluun ja sen jälkeen 3 päivää vastausta sähköpostiviestiini, vaikka he lupaavat vastata yhteydenottoon 1-4 tunnin kuluessa, myös iltaisin ja viikonloppuisin.

        Kehoitin heitä korjaamaan tällaisen varsin harhaanjohtavan virheen ja minulle vastattiin vain, että " no, se on meidän asiamme". kehtasipa vielä todeta minulle, että "jos olisin jo tilannut tuotteen ja huomannut sitten tämän virheen, jossa luvataan suoraveloituksen sisältyvän ohjelman hintaan, niin olisin sen saanut, mutta kun minä pyysin vain tarjousta ja ryhdyin selvittämään asiaa niin voi voi.."

        no, tämä asiaton käytös riitti minun kärsivällisyydelleni. jos joku muu teistä laskutusohjelmia vailla olevista on kiinnostunut tilaamaan monenlaisia ominaisuuksia sisältävän tietosuunnan ProPlus-version, niin älkää ihmeessä olko yhtä "tyhmiä" kuin minä vaan tilatkaa pois ja vaatikaa sitten, että kaikki nämä (http://www.tietosuunta.com/laskutusohjelma-vertailu.php ) hienot ominaisuudet sisältyvät ohjelman hintaan. missään ei kerrota lisäosien maksavan 290€, joten jos ei sellaista ala kyselemään niin käyttäjätuen herra Tossavaisen mukaan niitä voi sitten vaatia.

        Pohjanoteeraus.

        Nimimerkki "perus-perttu" kuvaa tapauksen oikein. Nettisivullamme oli virhe ja suoraveloitusominaisuus jonka kuului olla maksullinen oli merkitty ohjelmaan kuuluvana ominaisuutena. Teimme asiakkaalle tarjouksen, jossa suoraveloitusasia ja sen hinta oli oikein. Koska nettisivullamme oli virhe, niin tarjouksemme johti kiistaan, johon ei saatu asiakasta tyydyttävää ratkaisua.

        Tarkoituksemme ei ole ollut antaa väärää tietoa, vaan luonnollisesti pyrimme antamaan oikeaa tietoa tuotteista ja palveluistamme ja tavoitteemme on toimittaa hyviä, helppokäyttöisiä, edullisia ohjelmia.

        Ilmainen ohjelmaversiomme, jolla voi hoitaa esim. laskutuksen, kirjanpidon ja palkanlaskennan on ollut saatavana jo vuodesta 2005 alkaen. Ilmaisversio on tarkoitettu pienimuotoiseen, harrastuksenomaiseen toimintaan. Normaalisti toimivalle liikeyritykselle suosittelemme maksullisia ohjelmiamme.

        Kirjoittanut Tietosuunta asiakaspalvelu/st


      • passelipölhö
        ja "ilmainen" kirjoitti:

        Aika naurettavaa, että tietosuunnan henkilöstö alentuu tälläiseen markkinointiin! :D

        Naurettavaa kirjoitella tälläisellä palstalla ja kehua 350 euron ohjelmistoa ilmaisena! Kyllä se Passeli ja Helpostilasku ovat Suomen markkinajohtajat pk-yritysten laskutusohjelmistojen myyjinä! Toinen kovalla mainonnalla ja toinen hyvillä ja edullisilla ohjelmistoilla!

        kyllä passelikin osaa kusettaa,epäselvillä sopimuksilla ja auttamattomasti
        järkyttävän kallis,ohjelmaa ostettaessa ei kerrota sanallakaan päivitys ohjelman hinnasta,ja maksaa 300€ että silleen,,,,,,,,,,


      • haksahtanut
        ja "ilmainen" kirjoitti:

        Aika naurettavaa, että tietosuunnan henkilöstö alentuu tälläiseen markkinointiin! :D

        Naurettavaa kirjoitella tälläisellä palstalla ja kehua 350 euron ohjelmistoa ilmaisena! Kyllä se Passeli ja Helpostilasku ovat Suomen markkinajohtajat pk-yritysten laskutusohjelmistojen myyjinä! Toinen kovalla mainonnalla ja toinen hyvillä ja edullisilla ohjelmistoilla!

        Kyllä kun Passelin naruun tartut pääset rahoitasi,,,,,
        Ohjelma kallis ostettaessa ja sitten päivitykset 300€


    • Ohjelmistoista myyntipuheita

      Täällähän kaikki ohjelmistovalmistjat mainostelevat kilpaa tuotteitaan!

      Melkosen huvittavaa! :D

      • Mieletön ajatus

        Onko kukaan rakentanut Open Officen päälle omaa laskutusohjelmaa? Silloinhan omat tarpeet tulisi parhaiten huomioitua.


    • Ilmainen laskutusohjelma

      Tuolta Ajas demon lataamalla saa ilmaisen laskutusohjelman. Sen pitäisi soveltua pienimuotoiseen toimintaan ilmaiseksi, koska siinä on vain laskutettavien asiakkaiden määrä rajattu, muttei itse lähetettävien laskujen määrä.

      http://ajas.fi/index.php?search_id=lataa

      • kummastelija

        Mitä ilmaista on ohjelmassa, joka on todellisuudessa rajoitettu??

        Laskutusohjelmistoja saa kuitenkin niin edullisesti, että miks kiusata itteensä näiden kanssa.

        Eikö kannattais ottaa koekäyttöö edullinen laskutusohjelmisto ja sitten vasta tehdä päätös. Tältä foorumilta et saa mitään järkevää vastausta..


    • yksinyrittäjä

      Minäkin tuossa etsiskelin noita ilmaisia laskutusohjelmia pienyrityksen toimintaan ja huomasin, että monella toimittajalla on rajoitettuja miniversioita kun niitä testailin. Ei niillä voinut yrityksen laskutusta hoitaa järkevästi. Nyt löysin BookMasterin jota tarjoovat täysversiona toistaiseksi veloituksetta käyttöön, kun on vain y-tunnus. On toiminut muuten hyvin.

    • urheiluseura

      Käytämme pankkiliikenteen seurantaan yhdistysten jäsenten maksuissa.

    • mukamas edullinen

      Kun ohjelma ei välttämättä toimi. On mentävä tekniseen neuvontaan 2.95/min. Paljonkos se
      tekee tunnissa. Onko vieläkin hintansa veroinen?

    • perus-perttu

      olin kiinnostunut tietosuunnan laskutusohjelman tilaamisesta mutta sain niin huonoa palvelua, että jätin väliin. nettisivuilla tarjotaan ProPlus-versiota hintaan 149€ ja sen kerrotaan sisältävän suoraveloitusominaisuuden. kuitenkin minulle tehtiin sähköpostitse "tarjous" ja hinta nousi 439€:oon. suoraveloitusominaisuus EI sisältynytkään tuotteen hintaan vaikka nettisivuilla näin kerrottiin.

      "Nettisivuillamme on virhe", minulle sanottiin soittaessani ja tiedustellessani asiaa puhelimitse, sillä olin odottanut ensin kaksi viikkoa vastausta sähköisellä lomakkeella tekemääni tiedusteluun ja sen jälkeen 3 päivää vastausta sähköpostiviestiini, vaikka he lupaavat vastata yhteydenottoon 1-4 tunnin kuluessa, myös iltaisin ja viikonloppuisin.

      Kehoitin heitä korjaamaan tällaisen varsin harhaanjohtavan virheen ja minulle vastattiin vain, että " no, se on meidän asiamme". kehtasipa vielä todeta minulle, että "jos olisin jo tilannut tuotteen ja huomannut sitten tämän virheen, jossa luvataan suoraveloituksen sisältyvän ohjelman hintaan, niin olisin sen saanut, mutta kun minä pyysin vain tarjousta ja ryhdyin selvittämään asiaa niin voi voi.."

      no, tämä asiaton käytös riitti minun kärsivällisyydelleni. jos joku muu teistä laskutusohjelmia vailla olevista on kiinnostunut tilaamaan monenlaisia ominaisuuksia sisältävän tietosuunnan ProPlus-version, niin älkää ihmeessä olko yhtä "tyhmiä" kuin minä vaan tilatkaa pois ja vaatikaa sitten, että kaikki nämä (http://www.tietosuunta.com/laskutusohjelma-vertailu.php ) hienot ominaisuudet sisältyvät ohjelman hintaan. missään ei kerrota lisäosien maksavan 290€, joten jos ei sellaista ala kyselemään niin käyttäjätuen herra Tossavaisen mukaan niitä voi sitten vaatia.

      Pohjanoteeraus.

      • perus-perttu

        vaikka yhteydenottoihin vastaaminen kesti kaksikin viikkoa, poistettiin tämä "virhe" nettisivuilta 15 minuutissa. nyt suoraveloitus (kuten pari muutakin ominaisuutta) voidaan lisätä ohjelmaan vain lisämaksusta. =) huikeita sankareita siellä töissä.


      • ainakin halpa

      • manjarin12
        ainakin halpa kirjoitti:

        En ole testannut, mutta tuolta löytyy myös kommentteja
        http://www.ilmaisohjelmat.fi/taloushallinto

        Teho-Datan Teho laskutusohjelma on ilman muuta paras ohjelma mikä markkinoilta löytyy, lisäksi verkkolaskujen maksaminen on todellista taidetta kyseisellä ohjelmalla. kannattaa katsoa www.tehodata.fi


      • tietosuunta_asiakaspalv

        Tässä sama vastaus kuin edellä, jossa on kirjoittajalta sama viesti toiseen kertaan samanlaisena.

        Nimimerkki "perus-perttu" kuvaa tapauksen oikein. Nettisivullamme oli virhe ja suoraveloitusominaisuus jonka kuului olla maksullinen oli merkitty ohjelmaan kuuluvana ominaisuutena. Teimme asiakkaalle tarjouksen, jossa suoraveloitusasia ja sen hinta oli oikein. Koska nettisivullamme oli virhe, niin tarjouksemme johti kiistaan, johon ei saatu asiakasta tyydyttävää ratkaisua.

        Tarkoituksemme ei ole ollut antaa väärää tietoa, vaan luonnollisesti pyrimme antamaan oikeaa tietoa tuotteista ja palveluistamme ja tavoitteemme on toimittaa hyviä, helppokäyttöisiä, edullisia ohjelmia.

        Ilmainen ohjelmaversiomme, jolla voi hoitaa esim. laskutuksen, kirjanpidon ja palkanlaskennan on ollut saatavana jo vuodesta 2005 alkaen. Ilmaisversio on tarkoitettu pienimuotoiseen, harrastuksenomaiseen toimintaan. Normaalisti toimivalle liikeyritykselle suosittelemme maksullisia ohjelmiamme.

        Kirjoittanut Tietosuunta asiakaspalvelu/st


      • uustmi
        manjarin12 kirjoitti:

        Teho-Datan Teho laskutusohjelma on ilman muuta paras ohjelma mikä markkinoilta löytyy, lisäksi verkkolaskujen maksaminen on todellista taidetta kyseisellä ohjelmalla. kannattaa katsoa www.tehodata.fi

        Mitäköhän noi teho-datan hinnat on?

        Kiinostaa minua laskustus ja palakanlaksenta. Kirjanpidon ulkoistan.


      • ts2000
        perus-perttu kirjoitti:

        vaikka yhteydenottoihin vastaaminen kesti kaksikin viikkoa, poistettiin tämä "virhe" nettisivuilta 15 minuutissa. nyt suoraveloitus (kuten pari muutakin ominaisuutta) voidaan lisätä ohjelmaan vain lisämaksusta. =) huikeita sankareita siellä töissä.

        Nimimerkki "perus-perttu" kuvaa tapauksen oikein. Nettisivullamme oli virhe ja suoraveloitusominaisuus jonka kuului olla maksullinen oli merkitty ohjelmaan kuuluvana ominaisuutena. Teimme asiakkaalle tarjouksen, jossa suoraveloitusasia ja sen hinta oli oikein. Koska nettisivullamme oli virhe, niin tarjouksemme johti kiistaan, johon ei saatu asiakasta tyydyttävää ratkaisua.

        Tarkoituksemme ei ole ollut antaa väärää tietoa, vaan luonnollisesti pyrimme antamaan oikeaa tietoa tuotteista ja palveluistamme ja tavoitteemme on toimittaa hyviä, helppokäyttöisiä, edullisia ohjelmia.

        Ilmainen ohjelmaversiomme, jolla voi hoitaa esim. laskutuksen, kirjanpidon ja palkanlaskennan on ollut saatavana jo vuodesta 2005 alkaen. Ilmaisversio on tarkoitettu pienimuotoiseen, harrastuksenomaiseen toimintaan. Normaalisti toimivalle liikeyritykselle suosittelemme maksullisia ohjelmiamme.

        Kirjoittanut Tietosuunta asiakaspalvelu/st


      • Minä vain
        tietosuunta_asiakaspalv kirjoitti:

        Tässä sama vastaus kuin edellä, jossa on kirjoittajalta sama viesti toiseen kertaan samanlaisena.

        Nimimerkki "perus-perttu" kuvaa tapauksen oikein. Nettisivullamme oli virhe ja suoraveloitusominaisuus jonka kuului olla maksullinen oli merkitty ohjelmaan kuuluvana ominaisuutena. Teimme asiakkaalle tarjouksen, jossa suoraveloitusasia ja sen hinta oli oikein. Koska nettisivullamme oli virhe, niin tarjouksemme johti kiistaan, johon ei saatu asiakasta tyydyttävää ratkaisua.

        Tarkoituksemme ei ole ollut antaa väärää tietoa, vaan luonnollisesti pyrimme antamaan oikeaa tietoa tuotteista ja palveluistamme ja tavoitteemme on toimittaa hyviä, helppokäyttöisiä, edullisia ohjelmia.

        Ilmainen ohjelmaversiomme, jolla voi hoitaa esim. laskutuksen, kirjanpidon ja palkanlaskennan on ollut saatavana jo vuodesta 2005 alkaen. Ilmaisversio on tarkoitettu pienimuotoiseen, harrastuksenomaiseen toimintaan. Normaalisti toimivalle liikeyritykselle suosittelemme maksullisia ohjelmiamme.

        Kirjoittanut Tietosuunta asiakaspalvelu/st

        Jättää hyvän kuvan, kun samaa vastausta toistelee samassa ketjussa, kerta toisensa jälkeen..

        Itse hankin tunnarit A-laskutus sivulle, ja kokeilun jälkeenhän se muuttuu kuukausimaksulliseksi.. Tietosuunta ylläpitää tätä A-laskutus sivua. Nyt haluaisin tunnareista eroon, ja olenkin siitä viestiä sähköpostiin lähettänyt. Toivotaan, että asia ratkeaa kohtuullisessa ajassa.

        Laskuja en aio maksaa, koska olen irtisanonut tunnarit sähköpostiviestillä. Nettisivuillahan EI OLE kohtaa, josta itse pystyisi tunnuksensa poistamaan.


    • tyytyväinen1234

      Tuolta se löytyy. Helppokäyttöinen ja ilmainen webissä erinomaisella käyttöliittymällä!

      Talenom takana, joten löytyy lähetykset, verkkolaskut, perinnät ja kirjanpito.

      Palvelulähtöistä ajattelua...

    • Laskuttaja

      www.mezo.fi tarjoaa ilmaisen perusversion. Yksi Suomen suurimmista tilitoimistoista takana, joten varma tuote myös pitkällä tähtäimellä.

    • yksinyrittäjä

      http://www.zervant.fi tarjoaa laskuksen lisäksi kustannusten- ja matkakulujen hallinnan sekä yhdenkertaisen kirjanpidon automaattisesti.

    • yrittäjä68

      Vielä yksi vaihtoehto: www.zervant.fi on toiminimille tarkoitettu laskutus- ja kirjanpitoohjelmisto. Toimii selaimessa ja maksaa alle 10 € /kk.

    • Kimmo75

      Itse olen käyttänyt Tietosuunnan ns miniversiota jo 3 vuotta ilman ongelmia ohjelma oli maksuton eikä siittä ole tullut mitään maksuja myöhemminkään.

    • yrittäjä

      Meillä käytössä tuo Mezo.fi. Tosi helppo käyttää ja reilulla eurolla/lasku ilman aloituskustannuksia saa lähettää verkkolaskut !

    • kallista laskutusta

      Passeli,ei ole pienen virman ohjelma kalliskun tauti,päivityslasku karmeita
      kiertäkää kaukaa nämä ohjelmat,toimi niissä virmoissa jossa ei seurata laskujen suuruutta joku konttoristi maksaa laskut,välittämättä mistään loppusummasta

      • Mhkö

        PAsseli , sehän on vitsi passeli sellainen. tieokanta on sellainen ettei selkoa ota helvetin pappikaan , kuka oikein on mokoman kyhelmän laatinut.
        Ikuisesti siinä makselet kiltisti juuri sen mitä pyydetään ja nehän osaavat.
        Ohjelman vaihto on myöhemmin että kaikki kirjaukset syötät käsineen uuteen ohjelmistoon , no vaihoehto on että käyttää edelleen passelia niin kauan kun rahaa on jäljellä. Ne vie kaiken.


    • pahasti Pettyny/etty

      Sen vaan sanon yksityisyrittäjänä, että ÄLKÄÄ VAAN MISSÄÄN NIMESSÄ MENKÖ OSTAMAAN TIETOSUUNNAN PASKAA! Jos nimittäin haluatte säästää hermojanne ja olla tulematta huijatuksi. Kyllä on ollut tappelua heti laskun maksamisesta lähtien sekä ohjelman, että Tietosuunnan kanssa. Kaiken lisäksi kokeilin ohjelmaa ilmatteeksi pari viikkoa, mutta kun net 30 päivää olivat kuluneet, "katosivat" käytöstä yli puolet ohjelman ominaisuuksista. No, sitten selvisi, että köyhänä pienyrittäjänä olin mennynnä ostamaan heidän tarjouksensa mukaisen, mutta halpisversion (yhteishinta muiden samasta firmasta tulleiden ohjelmien kanssa 550€) kyseisestä kirjanpito-ohjelmasta, mutta saisin sen päivittää kalliimpaan versioon maksamalla sen toiset viisi sataa.

      Firmasta, jossa kukaan ei vastaa puhelimeen ja myyvät tällaista skeidaa mitä joudun valitettavasti joka päivä hampaat irvessä käyttämään, jää kyllä pahasti kusetuksen maku suuhun.

      • ts2

        Hinta kahdesta ohjelmasta eli Laskutusohjelma Kirjanpito-ohjelma oli 199 euroa alv. Hinta oli erittäin edullinen. Vastaavasti Laskutusohjelma Kirjanpito-ohjelma Palkanlaskentaohjelma oli 299 euroa. Tämän hetken vastaavat hinnat (marraskuu 2013) ovat 240 ja 290 euroa.

        Tietosuunta ohjelmien edullisimmissa versioissa ei ole pienelle yritykselle tarpeettomia toimintoja. Vastaavasti jos toimintoja tarvitaan enemmän, niin hinta on kalliimpi. Pyydän kirjoittajaa ottamaan yhteyttä nettisivujen kautta. Emme järjestä täysipäiväistä puhelinpalvelua, mutta nettisivujen kautta ja sähköpostitse saa nopeasti vastauksen.

        Pienimuotoiseen ja harrastuksenomaiseen toimintaan suosittelemme käyttämään ilmaista miniversiota. Se on toiminnoiltaan rajoitettu, mutta sillä voi hoitaa pienimuotoisesti laskutusta ja kirjanpitoa.


    • tilauskone.com

      Olen kehittämässä tilauskone.com nimistä laskutusohjelmaa, joka on vielä beta-vaiheessa (käyttö beta-vaiheessa täysin ilmaista ja tämän jälkeen ilmaista pienillä laskutusmäärillä). Mukana mm. tuote- ja asiakashallinta sekä raportointi.

      Palvelu löytyy osoitteesta http://www.tilauskone.com

      Ilman rekisteröitymistä toimiva pelkän laskun luontiin tarkoitettu palvelu löytyy osoitteesta http://ilmainen.tilauskone.com/free/index.do

    • remppa9

      Minulla on täältä löytyvä systeemi palvelu www.andersmanager.fi . Olen tosi tyytyväinen, on helpottanut todella paljon. Passelilla ennen, mutta en ikinä palais takaisin...

      • elias2

        Meillä myöskin Passeli jätettiin vuodenvaihteessa pois ....olemme tyytyväisiä uuteen paljon edullisempaan ohjelmaan,,,,,,,,,,,,,,,,


    • Z7JTo8

      T-lasku. Windowsille 110 €. Linuxille ilmainen.

    • dm20
    • Marryland
    • atk-specialisti

      Helpostilasku on ollut hyvä ja toimiva laskutussofta pikkufirmoille ja yrittäjille. Muutama on tullut asennettua, vaikka mitään provikkaa en niistä saa.

    • sagaj1
    • e-lasku

      TIETOSUUNNAN LASKUTUSOHJELMA e-laskutus ei toimi! Asiakaspalvelussa on tietämättömiä ihmisiä, soittakaa ja kysykää huomaatte heti.

    • tälli

      Ennen oli mutta ei ole enää . Kaikki on samaa EU:ta

    • aiko3d

      Kipaiseppa osoitteessa ja huolet on poissa!
      Tutustu ohjeisiin kunnolla! On muuten ilmainen kun otat karsitumman version, jää riittävästi työkaluja käyttöösi.

      http://www.codeman.fi/klaani/

    • Anonyymi

      Laskux-palvelusta on saatavilla ilmainen versio, minkä kautta on helppo lähettää yksittäisiä sähköposti/pdf-laskuja.

      Lisäksi meillä on saatavilla ryhmälaskutus-toiminallisuus, mikä saattaisi sopia erityisen hyvin kyseiseen tarkoitukseen.

      Lisätietoja sivuillamme https://www.laskux.fi

      Terveisin,
      Laskux Oy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe