Yli 6-kymppinen nainen seksiä?

Anonyymi

Haluavatko naiset yli 60 vuotiaana seksiä?
Jos, niin millainen seura kiinnostaa?

37

1068

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellanen fossiili jolla ei seiso muu kuin järki ei ole pelkoo jotta tarvii olla lettu levällään.

    • Anonyymi

      Kiinnostaako kymmenen vuotta nuorempi.?Pelaa pää kuin pää.

    • Anonyymi

      Voin kertoa, että kyllä haluavat. Olen 55v mies. Ja mulla kakas vanhempaa naisystävää, jotka tosi kuumia. Toinen 60v eronnut rva, toinen 70v upean nuorekas ja tyylikäs Rva, joka haluaa toisen miehen oman lisäksi mukaan...Olen onnekas.

    • Anonyymi

      Moni haluaa, jotkut ei koskis mieheen pitkällä kepilläkään enää. Yli kuuskymppiset ei vaan niin kovasti julista " saaneensa". Myhäilevät vain tyytyväisenä. Uskoisin, että hollille sattuessa "kakspäinen" pelaaja on oikein hyvä.

    • Anonyymi

      Tottakai haluaa ja hyvää seksiä tässä iässä. Ei hätäistä räpellystä. Kunnon esileikit, hoitelisin kyllä miehenkin juhlakuntoon.
      Paras olisi oman ikäinen ,ei ukkoutunut,mutta semmosilla tyypeillä on vientiä myös nuorempien mimmien taholta.

      • Anonyymi

        Laitoin postia sinulle.


      • Anonyymi

        Mihinkähän sä laitoit sen postin:)


    • Anonyymi

      Mulla on seksisuhde varatun 59v naisen kanssa.

      Aivan upea tapaus ja ollaan tapailtu jo 3 vuotta. Mä siis itse 25v.

    • Anonyymi

      Mikähän siinä mahtaa olla kun kuvitellaan että rakkaus,seksi jne.. olisi vain nuorten tarve ja halu. Ei ne opitut tavat/tarpeet. niin vaan katoa. Tulette itsekkin ajanmyötä sen huomaamaan. Seksistäkin nauttii enemmän kun se eiole vaan pikaista kohellusta.

      • Anonyymi

        Se on sellaista nuoren kohellusta ja nenäkkyyttä:) Itse ajettelin kolmekymppisenä naisena, että viiskymppisenä en halua enää elää, olen silloin ihan rutikuiva rusinamummo. Päiväkirjassani lukee niin.
        Ja nyt reilusti yli kuuskymppisenä seksi on ihanaa.
        Tosin ympäröivä yhteiskuntakin on tässä suhteessa muuttunut.....paitsi nämä nuorten ajatukset ❤️


    • Anonyymi

      Mulla on ollu seksisuhde 4v saman naisen kans. Nainen nyt 58v ja mä 30v. Pantu 500 krt ainaki tänä aikana:)

      • Anonyymi

        Minulla on seksisuhde 36 vuotiaaseen mieheen. Itse olen 68v. nainen. Hänellä ihan mieletön kalu, ei kuulema oikein pysty käyttämään tyttöjen kanssa.


    • Kiinostaako jotain mukavaa naista seksi 60 miehen kanssa Pirkanmaalla. Olen mukava ja kiltti .En tupakoi ja olen terve. Luottamuksella molemmin puolin.
      nimimerkki ja suomi sivujen osoite

      • Anonyymi

        Mites 35v pili?


      • Kyllä 35v nainen kiinostaa


    • Yli 60v varatut naiset parhaita naimaan.

      • Anonyymi

        No hetkinen:) Tässähän sulle sitten juuri sopiva "varanainen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hetkinen:) Tässähän sulle sitten juuri sopiva "varanainen".

        Morjens, täällä olisi varanaiselle myös tarvetta. Mielellään pitempikestoinen tuttavuus nykyisen elämän kylkeen. Saakos suhun yhteyden jotenkin?


      • Anonyymi

        No hei, sitten vaan laittelet tähän jonkun virityksen, johon otan yhteyttä:)
        Minäkin juuri tuon elämän kylkiäisen haluaisin.
        Jos et ole kovin nuori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei, sitten vaan laittelet tähän jonkun virityksen, johon otan yhteyttä:)
        Minäkin juuri tuon elämän kylkiäisen haluaisin.
        Jos et ole kovin nuori.

        Nuori ja nuori , olen 36v. Olisiko tällainen ikäero vielä hyväksyttävissä ?
        T: "varanaista hakeva"


      • Anonyymi

        Kemeltäs me sitä kysyttäis? :)


    • Tääl olis varattu 40 halukas mies tapaamaan vanhempaa naista monipuolisen seksin merkeissä hki pohjois puolelta löytyskö halukkaita vain viikolla
      S posti täällä suomi24

    • Anonyymi

      Täällä olis yli kuuskymppinen, vetävä rouva hki. Sulla paikka. Joskus.
      Yritin tehdä miesten mallin mukaan tämän. Katsotaan miten käy😁

      • Anonyymi

        Hyvin onnistuit! Olen terve ja hyväkuntoinen mies sekä yläkertakin kunnossa. Päivän vietelause onkin "luottamus kun kunnossa niin seksiä voi harrastaa, vaikkapa fiat punnossa".


      • Anonyymi

        Heh-hee...kiitos! Hienosti sanailtu! Ja että semmonen paikka löytyis😁


      • Tutustuisin mielellään rouvaan mut paikkaa eioo jatkoille 🤗😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh-hee...kiitos! Hienosti sanailtu! Ja että semmonen paikka löytyis😁

        Sanailu kipinä iski! Asun omakoti talossa joten paikka löytyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanailu kipinä iski! Asun omakoti talossa joten paikka löytyy.

        Miten saan sinuun yhteyden laita viestiä alku tuossa ylhäällä ja @suomi24.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanailu kipinä iski! Asun omakoti talossa joten paikka löytyy.

        Sanailijalle, pitäiskö meidän alkaa mietiskelee, sanailun lisäks?
        Tämää ketju meni ehkä vähän sekavaksi, kuka kellekin mitä ja miks🤣...


    • Kyllä haluaa. Minulla on asiakkaana useita vanhempia naisia. Kaikki ovat kiihkeitä.

      • Anonyymi

        Otatko lisää asiakkaita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otatko lisää asiakkaita?

        Otan.


      • Anonyymi

        Milloin on eka vapaa aika?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milloin on eka vapaa aika?

        Laita vaan viestiä.


    • Anonyymi

      Itse olen tuntenut jonkinaikaa yhden liki 60v naisen Kaikkihan perustuu musta tuntuu ajatteluun, sillä seksistä ei jutella pelkän face to face kaveruuden pohjalta.

      Mutta jotenkin sen aistii että kun hänellä on vakituinen suhde joka on kestänyt ainakin kolme vuotta niin hän on onnellinen. Ja arvatkaa tekisikö mieli.

    • Anonyymi

      Kyllä haluavat, jos oikein käsittelee! Minulla on ihana ja seksikäs 72-vuotias granny,, jonka kanssa nussimme usean kerran viikossa. Vaikka vittu on edelleen ottavaisen liukas, käytämme liukuvoidetta nautinnon lisäämiseksi. Kun sivelen tuubista valkoista voidetta grannyni karvaiseen vittuun, olisi kuin kostuttaisin sormeni spermaan. Naidessamme voidetta valuu naiseni pyllyreiälle. Olisikohan sinnekin joku jo lastinsa mällännyt...

    • Anonyymi

      Kyllä He haluavat.
      Olen 52 vuotias mies ja minnulla on kaksi rakastettavaa vaki kumppania.
      64 vuotias lapseton leskirouva joka on aina valmis peuhaamaan. Häntä ei tarvitse paljoa lämmitellä. Vierailen Hänen luonaan 2-4 kertaa viikossa ja saan hyvää seksiä.
      Toinen on 65 vuotias eronnut, neljän lapsen äiti. Häntä pitää lämmitellä jonkin aikaa.
      Yleensä Hän makoilee peiton alla mahallaan ja kömmin saman peiton alle ilman vaatteita. Alan hyväilemään Hänen selkäänsä, pakaroita, hartioita, takareisiä ja ihan kaikkea mahdollista mihinkä siinä asennossa yletyn. Välillä vähän raapien ja taas hetikohta hellästi silittäen. Joskus jopa kaksikin tuntia mutta on se vaivan arvoistakin.
      Hänen luonaan vierailen kerran viikossa. Tottunut entisajan kerran viikossa saunan jälkeen systeemiin. Se sopii mulle enkä pahaksi panis jos vaikka useamminkin Häntä pääsisin työstämään.

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      268
      3182
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      399
      1988
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      70
      1895
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1619
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      114
      1375
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      291
      1117
    7. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      45
      1047
    8. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      277
      978
    9. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      105
      908
    10. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      895
    Aihe