Olin yhden ystäväni sekä ex- vaimoni n:o 2:n kanssa viikonlopun virkistysmatkalla Damissa.
Kahvibaareissa oli meno hyvin rauhaisaa, poissa olivat mökä ja riehuminen.
Aika siellä oli pysähtynyttä ja seurue halusi hieman vauhtia eloon.
Siirryimme torille jossa jo musta nuorukainen kokkelia tarjosi halpaan hintaan.
Jo vain seteli vaihtoi omistajaa ja silloin sai nuori mies jalat alleen. Lähdin perään koska juosta minä osaan. Vedin kuitenkin jarruliinat kiinni koska kadunkulmaan ilmestyi muuriksi 5- 6 mustaa uhkaavan oloista miestä.
Menimme takaisin kahvibaariin ja kerroimme kokemuksestamme. Ukkeli tiskin takana sanoi että on hänelläkin sitä mutta ihan vähän vain. Olisitte nyt häneltä sitä heti kysyneet.
Kokemuksia Amsterdamin turistikokaiinista.
0
705
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991