Oli joskus sellainen vanha tarina, että olisi asunut siellä, mikä lienee totuus?
Korvenkylän noita
20
2008
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole siellä enää ei. Toisessa paikassa on kaikki.
- Anonyymi
Ne on kaikki rauhanyhityksellä nykyään.
- Anonyymi
Miten tuo rauhanyhistys liittyy asiaan? Kas kun ei museokankaalla...tai abc.n äijäpiirissä.
- Anonyymi
Insestilahkolaisuus on noituutta
- Anonyymi
Kyllä siellä aikoinaan eräs vanha rouva asui ja todellakin harjoitti noituutta. Omasi yliluonnollisia kykyjä ja voimia.
- Anonyymi
Kyllä soli kauhiaa aikaa. .
- Anonyymi
Minkälaista noituutta? Kertokaapa tarkemmin?
- Anonyymi
Juu, se oli semmosta, aika vaarallista toimintaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se oli semmosta, aika vaarallista toimintaa...
Ai sen noidan symbolina se Kannuksen vaakunan noitarummun vasara onkin, ja ne ninjojen heittotähdet vaaran vertauskuvina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sen noidan symbolina se Kannuksen vaakunan noitarummun vasara onkin, ja ne ninjojen heittotähdet vaaran vertauskuvina?
Juu, on täällä noituutta ennenkin ollut, jo vaakunan suunnittelun aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, on täällä noituutta ennenkin ollut, jo vaakunan suunnittelun aikaan.
Isossa kirjassa puhutaan satyyreista, takkuisista, mielettomista, vuohenkaltaisista demoneista, jotka on 33 kaannoksessa suomennettu metsanpeikoiksi. Israelilaisilla oli tapana menna uhraaman naille ja olivat niiden kanssa moraalittomissa suhteissa.
3. Moos. 17 ja 7
Tana paivana noituus ja satanismi on jokapuolella. Se ei sinansa ole mikaan erikoinen juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isossa kirjassa puhutaan satyyreista, takkuisista, mielettomista, vuohenkaltaisista demoneista, jotka on 33 kaannoksessa suomennettu metsanpeikoiksi. Israelilaisilla oli tapana menna uhraaman naille ja olivat niiden kanssa moraalittomissa suhteissa.
3. Moos. 17 ja 7
Tana paivana noituus ja satanismi on jokapuolella. Se ei sinansa ole mikaan erikoinen juttu.Lapset lauloivat joskus tätä laulua :pam pam noitarumpu kaikuu, sielut kypsiä helvettiin on. . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset lauloivat joskus tätä laulua :pam pam noitarumpu kaikuu, sielut kypsiä helvettiin on. . .
Perustuuko "Noita palaa elämään "-elokuva juuri tähän tapaukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustuuko "Noita palaa elämään "-elokuva juuri tähän tapaukseen?
Kyllä. Näyttelijätkin ovat paikkakunnalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Näyttelijätkin ovat paikkakunnalta.
Älkää hupsutelko, väitehän on aivan absurdi. Elokuva on vuodelta 1952, nämä asiat eivät mitenkään korreloi keskenään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isossa kirjassa puhutaan satyyreista, takkuisista, mielettomista, vuohenkaltaisista demoneista, jotka on 33 kaannoksessa suomennettu metsanpeikoiksi. Israelilaisilla oli tapana menna uhraaman naille ja olivat niiden kanssa moraalittomissa suhteissa.
3. Moos. 17 ja 7
Tana paivana noituus ja satanismi on jokapuolella. Se ei sinansa ole mikaan erikoinen juttu.Nuohan vastaavat lessujen sananvartijoita. Henkilöitä joiden paskanpuhumista ei saa kiistää. Esimerkiksi lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ei saa tehdä poliisille ilmoitusta vaan pitää pyytää uhria antamaan anteeksi raiskaajalleen
- Anonyymi
Ei ollut mikään noita kyseinen henkilö, kuului sukupuuhun niin on kyllä varmaa tietoa. Tykkäsi tehdä itse erilaisia rohtoja lehmille sairauksiin yms. Nämätkin huhut melkoisen vanhat.
- Anonyymi
S' ei kuollut oo mi voip iäti maata,aikaa mittaan kuolokin voi laata...että ollaanpa tarkkoja siellä Korvessa.
- Anonyymi
Taas vaeltaa yössä, ovet tääll' lukitsen
- Anonyymi
Minä annan noidalle munaa näin pääsiäisen kunniaksi
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466