Korvenkylän noita

Anonyymi

Oli joskus sellainen vanha tarina, että olisi asunut siellä, mikä lienee totuus?

20

2008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole siellä enää ei. Toisessa paikassa on kaikki.

      • Anonyymi

        Ne on kaikki rauhanyhityksellä nykyään.


    • Anonyymi

      Miten tuo rauhanyhistys liittyy asiaan? Kas kun ei museokankaalla...tai abc.n äijäpiirissä.

      • Anonyymi

        Insestilahkolaisuus on noituutta


    • Anonyymi

      Kyllä siellä aikoinaan eräs vanha rouva asui ja todellakin harjoitti noituutta. Omasi yliluonnollisia kykyjä ja voimia.

      • Anonyymi

        Kyllä soli kauhiaa aikaa. .


    • Anonyymi

      Minkälaista noituutta? Kertokaapa tarkemmin?

      • Anonyymi

        Juu, se oli semmosta, aika vaarallista toimintaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, se oli semmosta, aika vaarallista toimintaa...

        Ai sen noidan symbolina se Kannuksen vaakunan noitarummun vasara onkin, ja ne ninjojen heittotähdet vaaran vertauskuvina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sen noidan symbolina se Kannuksen vaakunan noitarummun vasara onkin, ja ne ninjojen heittotähdet vaaran vertauskuvina?

        Juu, on täällä noituutta ennenkin ollut, jo vaakunan suunnittelun aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, on täällä noituutta ennenkin ollut, jo vaakunan suunnittelun aikaan.

        Isossa kirjassa puhutaan satyyreista, takkuisista, mielettomista, vuohenkaltaisista demoneista, jotka on 33 kaannoksessa suomennettu metsanpeikoiksi. Israelilaisilla oli tapana menna uhraaman naille ja olivat niiden kanssa moraalittomissa suhteissa.

        3. Moos. 17 ja 7

        Tana paivana noituus ja satanismi on jokapuolella. Se ei sinansa ole mikaan erikoinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isossa kirjassa puhutaan satyyreista, takkuisista, mielettomista, vuohenkaltaisista demoneista, jotka on 33 kaannoksessa suomennettu metsanpeikoiksi. Israelilaisilla oli tapana menna uhraaman naille ja olivat niiden kanssa moraalittomissa suhteissa.

        3. Moos. 17 ja 7

        Tana paivana noituus ja satanismi on jokapuolella. Se ei sinansa ole mikaan erikoinen juttu.

        Lapset lauloivat joskus tätä laulua :pam pam noitarumpu kaikuu, sielut kypsiä helvettiin on. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset lauloivat joskus tätä laulua :pam pam noitarumpu kaikuu, sielut kypsiä helvettiin on. . .

        Perustuuko "Noita palaa elämään "-elokuva juuri tähän tapaukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustuuko "Noita palaa elämään "-elokuva juuri tähän tapaukseen?

        Kyllä. Näyttelijätkin ovat paikkakunnalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Näyttelijätkin ovat paikkakunnalta.

        Älkää hupsutelko, väitehän on aivan absurdi. Elokuva on vuodelta 1952, nämä asiat eivät mitenkään korreloi keskenään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isossa kirjassa puhutaan satyyreista, takkuisista, mielettomista, vuohenkaltaisista demoneista, jotka on 33 kaannoksessa suomennettu metsanpeikoiksi. Israelilaisilla oli tapana menna uhraaman naille ja olivat niiden kanssa moraalittomissa suhteissa.

        3. Moos. 17 ja 7

        Tana paivana noituus ja satanismi on jokapuolella. Se ei sinansa ole mikaan erikoinen juttu.

        Nuohan vastaavat lessujen sananvartijoita. Henkilöitä joiden paskanpuhumista ei saa kiistää. Esimerkiksi lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ei saa tehdä poliisille ilmoitusta vaan pitää pyytää uhria antamaan anteeksi raiskaajalleen


    • Anonyymi

      Ei ollut mikään noita kyseinen henkilö, kuului sukupuuhun niin on kyllä varmaa tietoa. Tykkäsi tehdä itse erilaisia rohtoja lehmille sairauksiin yms. Nämätkin huhut melkoisen vanhat.

      • Anonyymi

        S' ei kuollut oo mi voip iäti maata,aikaa mittaan kuolokin voi laata...että ollaanpa tarkkoja siellä Korvessa.


    • Anonyymi

      Taas vaeltaa yössä, ovet tääll' lukitsen

    • Anonyymi

      Minä annan noidalle munaa näin pääsiäisen kunniaksi

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe