Meillä on "vetävät" ikkunat, mutta onko normaalia et sälekaihtimet heiluu (oikein kunnolla) ikkunoiden välissä kun tuulee ulkona.
Ihan normaalit kaksilehtiset ikkunat vuosimallia 2002.??????????
Asiallisia neuvoja otetaan vastaan, kiitos!
onko normaalia?
6
3608
Vastaukset
- tiivisteet
Jos ikkunassa ei ole tiivisteitä ja sisä- ja ulkoilman lämpöero on vaikkapa 40 astetta, taatusti käy viuhina, niin että kaihtimet heiluu.
- sisälasi
tiiviiksi, mutta jätä ulommaisesta esimerkiksi kulmista pieni pätkä tiivistettä pois, ellei niihin ole tehty tuuletusaukkoja.
- pipsa
kaikki tiivistykset pitäs olla oikein tehty, ikkunafirman korjaajankin mukaan eli kysyisinkin mikä vikana?
- korvausilma
pipsa kirjoitti:
kaikki tiivistykset pitäs olla oikein tehty, ikkunafirman korjaajankin mukaan eli kysyisinkin mikä vikana?
Tuleeko huoneiden korvausilma siis ikkunalasien välistä kiertäen ja onko sisäkarmien yläosassa venttiilit? Jos näin, niin eipä ihme.
Sarjassa niitä keksintöjä, joiden idea ei mene mulle jakeluun.. Ikkunoita saa ainakin pestä jatkuvasti. - pipsa
korvausilma kirjoitti:
Tuleeko huoneiden korvausilma siis ikkunalasien välistä kiertäen ja onko sisäkarmien yläosassa venttiilit? Jos näin, niin eipä ihme.
Sarjassa niitä keksintöjä, joiden idea ei mene mulle jakeluun.. Ikkunoita saa ainakin pestä jatkuvasti.eipä tule korvausilma ikkunalasien välistä. vika on jossain muussa mutta missä? sen kun joku kertois?
- ropsu
sulla on ilmneisesti 170mm karmilla ikkunat elikkä siel on aika reilu se välitila ja pakkasella sinne saattaa tulla lämpötilaeroja jolloin ilma liikehtii ja heiluttaa kaihtimia.lämmin nousee ylöspäin ja kylmä alaspäin jolloin tapahtuu ilmavirtauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv332947- 1452792
- 1372277
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162193Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131930Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831494Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo971268Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311266Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1401217Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891202