Onkohan kenelläkään kokemusta tuollaisesta merkistä? Vuosimalli olisi n. 2000.
Opel Agila?
1
453
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä,ostin parivuotta sitten kansitiiviste vikaisen halvalla Agila 1,2 - ja vm. 2000 ajettu 140000km. Korjasin sen ja auto palvelee minua aivan tyydyttävästi. Vähän huononlainen suunta vakavuus ja enemmän lyhyenmatkan auto,helppo parkkeerata. hidas lämpenemään ja vähän kylmempikin verrattuna minun toiseen autoon Dacia 1,6 Logan MCV:hen vaikka Opelissa on uudet termostaatit sun muut. Auto on talolliselle sopivan tilava ja pieni kulutteinen ja istumakorkeus positiivinen yllätys jos on selkävikoja. Ei kyllä mitään valittamista tällä hetkellä,ei ole edes nokkaremmin vaihtoja edessäpäin,ja kun avasin sylinterinkannen niin näin ettei ketjukaan ollut paljoa pidentynyt. Hyvä kakkos auto !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161