Löytyykö Naista

Anonyymi

Minulla on unelma, kaunis ja tärkeä... Olisin onnekas, jos löytäisin Sinut elämäni tärkein täältä, osaisitko suunnistaa luokseni, tarjoaisitko kodin kaipaavalle sydämelle, joka osaa ja voi sinua aidosti rakastaa? Olen 42 vuotias mies Turusta täynnä hellyyttä, suudelmia, läheisyyttä ja tunnetta, jonka haluan tarjota yhdelle erityiselle naiselle. Olen onnettomuuden vuoksi kykenemätön kävelemään ja toivon sinun sen hyväksyvän. Se ei estä minua rakastamasta, rakastelemasta eikä saavuttamasta perheonneakin kanssasi. Olisin enemmän kuin valmis perustamaan perheenkin kanssasi ajan myötä, jos meistä siltä tuntuisi, mutta en sitä pakonomaisesti etsi. Kaipaan ihanaa naista, jonka voisin hukuttaa hellyyteen ja iloita kanssasi kaikesta tästä. Aito ja hyväsydäminen nainen, jos haluat löytää elämääsi aidon rakkauden, jolla on myös jatkuvuutta flirttaa, kirjoita - näytä minulle missä olet ja ota yhteyttä

6

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin naisena sanon että aika hyvä teksti.
      Oletko kokeillut tolla tekstillä jossain sovelluksessa?
      Onko tullut vastauksia?
      Vähän vähentäisin tekstistä tota : suudelmia, tunteita,siirappia juttua , mutta en paljon.
      Jotain voisit kertoa esim. mikä sua kiinnostaa tms. (muu kuin nainen).
      Jos etsisin miestä, niin voi olla että vastaisin tällaiseen ilmoitukseen.
      Onnea etsintään !

• Anonyymi

Itse liikuntavammaisena 50v ikäisenä miehenä kommentoin asiaa näin. Eihän se ole teille naisille mistään muusta kiinni kuin oma-aloitteellisuudesta. Te voitte milloin vain sanoa vammaiselle, että haluatte olla kaveri ja tutustua. Pyydätte facebook kaveriksi, annatta numeronnne ja pyydätte hänen. Kirjoitatte vanhan kunnon tekstarin ja kysytte miten menee ja pyydätte treffeille ja tutustutte toisen elämään. Tämä ei toimi vammaisen aloitteesta, sillä jos pyydät mielenkiintoista ihmistä facebook kaveriksi, pyydät numeroa tai tarjoat omaasi, niin aivan varmasti tulee sanko vettä.

Mutta kaikissa ihmisissä on harmaat alueet. Kunne on kaivettu esiin, niin ehkä se kaikkein tärkeinkin on mahdollista. Kun tietää, että ihminen pärjää itsensä kanssa eikä ole luurankoja kaapissa, niin voi antautua muullekkin kahden hmisen tärkeälle asialle. Itse en ainakaan halua ihmistä joka on ongelmalelu! Olen saanut ongelimsta tarpeekseni oman elämäni matkalla.

Ja yleensä! Miksi terveet ihmiset lukevat näitä, ellei ole jo jotain ajatuksia muuten omissa mielissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse liikuntavammaisena 50v ikäisenä miehenä kommentoin asiaa näin. Eihän se ole teille naisille mistään muusta kiinni kuin oma-aloitteellisuudesta. Te voitte milloin vain sanoa vammaiselle, että haluatte olla kaveri ja tutustua. Pyydätte facebook kaveriksi, annatta numeronnne ja pyydätte hänen. Kirjoitatte vanhan kunnon tekstarin ja kysytte miten menee ja pyydätte treffeille ja tutustutte toisen elämään. Tämä ei toimi vammaisen aloitteesta, sillä jos pyydät mielenkiintoista ihmistä facebook kaveriksi, pyydät numeroa tai tarjoat omaasi, niin aivan varmasti tulee sanko vettä.

Mutta kaikissa ihmisissä on harmaat alueet. Kunne on kaivettu esiin, niin ehkä se kaikkein tärkeinkin on mahdollista. Kun tietää, että ihminen pärjää itsensä kanssa eikä ole luurankoja kaapissa, niin voi antautua muullekkin kahden hmisen tärkeälle asialle. Itse en ainakaan halua ihmistä joka on ongelmalelu! Olen saanut ongelimsta tarpeekseni oman elämäni matkalla.

Ja yleensä! Miksi terveet ihmiset lukevat näitä, ellei ole jo jotain ajatuksia muuten omissa mielissä?

Ja vielä.
        Mitä tarkoitat "ongelmalelulla"?

Koska sinulla on ollut ongelmia tarpeeksi mielestäsi (sen ymmärrän täysin ja koen samoin omalla kohdallani) niin naisystäväsikö pitäisi olla ongelmaton?
        Onko tuo nyt lainkaan reilua?? Ei minusta kyllä.

Jokaiselle mahtuu ongelmia tämän elämän matkalle, usein itse ei voi niihin yhtään vaikuttaa. Huonontaako esim sellainen tapaus naisen epäkiinnostavaksi jos hän on joutunut somalijengin joukkoraiskaamaksi ja kärsii sen johdosta postraumaattisesta stressihäiriöstä?
        Onneksi olen itse moiselta välttynyt, mutta halusin vain korostaa ettei ongelmia kukaan tarkoituksella hanki.
        Toivottavasti saat niitä tekstareita, ja laita itekin niitä vaan.

• Anonyymi

"Eihän se ole teille naisille mistään muusta kiinni kuin oma-aloitteellisuudesta. Te voitte milloin vain sanoa vammaiselle, että haluatte olla kaveri ja tutustua. "

Ihan sama se on toisinpäin. Mies ja liikuntaesteinenkin mies voi aivan yhtä hyvin kohteliaasti tehdä aloitetta naisiin.
      Luuletko että naisilla ei olisi torjutuksitulemisen pelkoa?
      Vaikka nainen olisi käveleväkin, ei hän voi olettaa että tuo komea tuolimies häntä huolisi.
      Naiset ovat usein valtavan epävarmoja viehättävyydestään.
      Epävarmoja ovat jopa kaunottaret.
      Fitnes akat saattavat olla töykeitä miehille ja luulla itseään täydellisiksi sen aikaa kun onnistuvat pysymään jossain tavoite-muodossaan ( esim.kisakunto).

"Miksi terveet ihmiset lukevat näitä, ellei ole jo jotain ajatuksia muuten omissa mielissä?"

-En tiedä eikä haittaa. Oppivatpa meidänkin elämästä jotain.
      Minä, nainen joka tuota tekstiä kehuin ja kritisoin, olen itsekin pyörätuolin käyttäjä.
      Koska olen nainen ja kyseistä ikäryhmää edustan, ajattelin vain toivottaa onnea ja antaa kehut ja vähän rakentavaa kritiikkiä.
      Onko siinä jotain vikaa?

• Anonyymi

Kyllä sitä kirjoittai tekstiviestin jos olisi se jolle kirjoittaa. On numero, mutta en osaa kirjoittaa mitään järkevää. Kysyin häneltä mitä kirjoittaa tai millaisen kuvan laitan, mutta ei tullut vastausta. Facebookissa sentään moikkasin kun lupasin. Kyllähän empatiasta puhuvia naisia on, mutta ei ne etene Facebook kaveruutta pidemmälle tule. Joku joskus sanoo jotain seksiinkin liittyvää, mutta se jää muutamaan pieneen keskusteluun kiireen keskellä jne. Jos naisen euroi on 0,80€, niin tässä asiassa se on liki kaksi euroa.

• Anonyymi

Meillä naisillakin se liikuntavamma ajaa karkuun suurimman osan miehistä, varsinkin nettideittailussa.
        Ne vähät vastaukset mitä tulee, ovat pääosin miehiä jotka haluavat vaan panna ja siihen kelpaa puutteessa liikuntaesteinenkin.
        Joitain helmiä kuitenkin tulee .
        Sovellukset ovat vaan niin luonnoton tapa yrittää pariutua ylipäänsä.
        Normaalissa kanssakäymisessä joku yhdistävä asia luo luonnostaan linkin kahden ihmisen välille, tai vaan se että alkaa viihtymään toisen lähellä ja huomaa ajattelevansa tätä jatkuvasti. Mahdollinen kiintymys saa kehittyä rauhassa, vailla paineita.
        Sokkotreffeissä tulee väkisin se tykkäänkö?/ enkö tykkää? Tykkääkö tuo minusta ? Mitä se oikeesti haluaa? -juttu.
        Myös kuva-asia on vähän ongelmallinen...
        En halua itsestäni kuvaa tai tietoja avoimesti nettiin. Jos lähettää tuntemattomalle vaikka vain normin kasvokuvansa hänen puhelimeensa, on aina vaara että se meneekin nettiin väänneltynä joksikin meemiksi tms. inhottavaa.
        Kevyenkin heruttelukuvan lähettäjä jo uhmaa kohtaloa.
        En käsitä niitä naisia jotka laittaa perskuviaan nettiin..
        Hyvä paikka miehelle tutustua naisiin on työväenopisto.
        Lyhyet tai pitkät eksoottisten ruokien kurssit esim ovat kivoja, hyödyllisiä ja työskentely pareittain, osanottajina enemmistö naisia.
        Kannattaa hakeutua paikkoihin ja tilanteisiin jossa on vain naisia ja sinä, sitten vaan olet miehekäs ja asiallinen niin sinua aletaan katselemaan .
        No, toivottavasti oma rakas löytyy kaikille sellaista etsiville! Voimia etsintään!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe