Kihoittaako sukkahousujen kokeilu?

Anonyymi

Kiihoittako sua kokeilla sukkiksia ja liivejä salaa? Mulla mahtava stodis ohuissa nyloneissa! Tv-Jaana ;)

26

2415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiihoittaa ihanasti, tulee pidettyä nyloneita aina kun on mahdollista. Kiihoittavaa ajella myös autolla vain sukkikset jalassa ja tiukka paita päällä.

      • Anonyymi

        Hei, kesälomalla tuli ajeltua legginsit jalassa. Legginseissä kalu oli kovana ja joku ohikulkija varmaan huomasi sen kun oli parkissa. Oletko kokeillut samaa? Tv-Jaana


      • Anonyymi

        Ihanaa ajella motarilla kalu esillä. Voi runkailla hitaasti nauttien. Kiihoittaa ajaa hitaasti bussin ohi ajatellen, et joku näkee seisovan kullini!


    • Anonyymi

      Steyupsukat on kiihottavat jalassa ja pitsi pikkarit on kiihottavaa runkata asut päällä parkkipaikalla kun joku katselee kun runkkaan on myös rintsikat ja sukkanauhat ihanan kiimainen olo tyttöily on mahtavaa

    • Anonyymi

      Tänään ajelua legginsit jalassa! Kiva virittäytyä iltaleikkeihin ;)

    • Anonyymi

      Uudet mustat stayupit nyt jalassa, valkoiset stringit kosteana etumuksesta! Näyttää kiihoittavalta ;) Tv-Jaana

    • Anonyymi

      Kiihoittaa todellakin, pidän jalassa kun puolison kanssa nussitaan. Korsettia tykkään pitää myös, puoliso todella märkänä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tänään nyloneissa kosteana! Uudet liivit odottaa kokeilua :9 Tv-Jaana

    • Anonyymi

      Todella kiihoittavaa käyttää ohuita sukkahousuja.

    • Ois kiva ku isolla "klitoriksella" varustettu "neitonen" viettelis mut

    • Anonyymi

      Etkö transu tiedä mikä on novelli?

      Kahden rivin smegmainen pervokommentti ei ole vielä novelli. Mene takaisin koulunpenkille.

    • Anonyymi

      Minustakin on ihana tyttöillä kun saa pukea kauniit naisten vaatteet päälle. Minäkin ajelen monesti tuolla valtatiellä (24 ja 9) täysin naiseksi pukeutuneena. Minulla on aina korsetti ja sukkanauhat joilla nailonsukat pysyy ylhäällä. Käytän mielelläni minihametta, joten sen alareuna nousee helposti liian ylös paljastaen seksikkäästi reittä. Vaikeinta on ollut opetella korkokengillä ajaminen, mutta en viitsi vaihtaa autoilua varten matalia kenkiä, koska korkkarit ovat mielestäni seksikkäitä. Vaikka yritän laittautua mahdollisimman hyvin naiseksi peruukkia ja meikkausta myöten, niin kyllä minut läheltä mieheksi tunnistaa. Se ei haittaa, sillä se tavallaan kiihottaa ja sen vuoksi pikkuhousut pullottavat koko ajan.

      • Anonyymi

        Olis mukavaa tavat ajelulla! Leila 49


    • Anonyymi

      Todella kiihoittaa, viikonloppuisin mukavaa oloa asuissa!

    • Anonyymi

      Huomenna vapaapäivä ja tiukat legginsit jalkaan. Kiva lähteä lenkille kun muna näkyy legginsien tiukoissa muodoissa! Tv-Jaana ;) tavataan lenkillä!

      • Anonyymi

        Vaimollani menee ainakin yhdet mustat sukkikset yövuorossa, miksiköhän ja kun kaivoin ne käytetyt sukkikset roskiksesta on niissä aina pillun kohdalla revitty reikä ja tahmaisetkin ne on siitäkohdin.
        Kauheeta sukkiksien tuhlausta on ja miksi aina se revitty reikä pimpin kohdalla ja joskus peppureijänkin kohdalla on?
        Osaako joku auttaa ja kertoa onko muilla ja tällästä sattunut ja vielä uskonnollisella naisella ja uskollisella, mikä syö sukkiksiin reijän yövuorossa?


      • Anonyymi

        Varmasti sormi on käynnyt, oma tai ?


    • Anonyymi

      oih. ihana fiilis kun exä nuoli sukkisten läpi. ja minä häntä, kiihottuminen pienestä nuolentasessiosta saattoi johtaa siihen että varsinaista yhdyntää ei edes ehditty tai tultiin nopiaa, huulet arkana, minä ennätysmärkänä ja se kalun jäykkyys oli jotain haikeaa muistettavaa. ihana kalikka liukkaiden sukkisten alla valmiina

    • Anonyymi

      Todella kiihoittaa. Näin vanhemmiten tullut lisää haluja tyttöillä toisen tyttöilijän kanssa.

    • Nyt juuri hotellihuoneessa vieraan naisen korsetti sukkanauhat ja minihame päällä... 16/4cm kulli seisoo tosi kovana ja ruiskii kohta minarille.

      • Anonyymi

        Olis mukavaa nädä nyt sut raukeana! CD-Jaana


    • Anonyymi

      Naisten alusasut todella kiihottavat minua. Nuorena poikana olin parina kesänä merillä messipoikana. Jouduin jakamaan hytin toisen ikäiseni pojan kanssa. Ihailimme paljon vanhempia merimiehiä kuunnellessamme heidän juttujaan. Seksi oli hyvinkin yleinen aihe. Hytissä myönsimme toisillemme eräänä iltana, että oltiin molemmat vielä naiskokemuksia vailla. Kovia olimme kumpikin olleet runkkailemaan jo 12-vuotiaasta alkaen. Parinkaljan jälkeen aloin utelemaan häneltä, että mikä häntä niinkuin eniten kiihotti. Hämmästyin, kun hän sanoi siskonsa alusujen olevan ihan sieltä ylimmästä päästä... Kerroin itsekin, että onhan ne tyttöjen nätit asut tosi kiihottavia ja siinä vaiheessa hän avasi oman punkkalaatikkonsa ja kaivoi sieltä takaa parit nyloniset pikkuhousut kysuen, että jos halusin nähdä ja koettaa? Vähän nielu karheana nyökksin ja hetkessä hänellä oli tummanpunaiset pikkuhousut jalassaan. Nylonin läpi näin myös selvästi, kuinka hänellä seisoi! Kun hän ojensi minulle ne toiset, vaalenapunaiset pikkarit, en edes yrittänyt estellä vaan pian esittelimme toisillemme pikkareissa seisovia kullejamme. No yhdessähän siinä runkattiin ja sen jälkeen usein, lähes päivittäin. Hampurissa livahdettiin yhdessä alusasuliikkeeseen ostamaan lisää asuja ja kun seuraavan kerran olimme Hesassa, hän käväisi kotonaan pihistäen sieltä siskoltaan ja äidiltäänkin ihania asuja. Kyllähän me toisiltammekin vedttiin ihan ahkerasti ja niistä kerroista jäi sitten halu pukeutua ja tyttöillä aina kun vain siihen sain tilaisuuden.

    • Anonyymi

      Täältä löytyikin mukava tositariana. Mulle kävi myös parikymppisenä ,, että halusin kokeilla pyykkikorista salaa sukkahousuja jalkaani.

      Olin viikonloppuna kotona yksin ja sain sovittaa sukkahousuja rauhassa jalkaani!

      Jo laittaessani niitä jalkaan, tunsin kuinka kullini seisoo mahtavasti, sitä oli vaikea
      saada menemään sukkiksiin.

      Ei tarvinnut pitkää pidellä nailoneita kun spermat valuivat valtoimenaan niiden sisään!

      Nyt tulee noin kerran kuukaudessa pidettyä sukkahousuja tilaisuuden tullen!

      • Anonyymi

        Mukavaa... niin mäkin teen..!


    • Anonyymi

      Olin ehkä 12v kun alkoi kerrostalo naapureiden sukkikset kiinnostamaan. Samassa talossa asui kaksi ikäistäni tyttöä ja heillä kiihoittavan oloinen äiti. Muistan edelleen elävästi kun kerran näin heillä ollessani äidin laittavan mustia sukkahousuja jalkaan. En vielä tuolloin osannut runkata mutta muna seisoi. Ullakolla on oli noiden kolme sukkahousuja kuivumassa, kokeilin niitä usein salaa. Vieläkin muistelen tuota äiti, tunnen toki edelleen, erosi miehestää kun oli jo 60v, nyt yli 70. Harmittaa kun en silloin tehnyt mitään aloitetta, hymyilee kuitenkin edelleen säteillen kun minut näkee. Tästä kai alkoi nylon fantasiani, nyt toki joskus olen nailoneissa.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe