Onkohan tämä mahdollistaa mutta iskä aina pelotteli kirotusta peileista jne ja siitä että miks niiden huoneessa ei oo yhtään peilii vaikka mun huoneessa on valtava peilikaappi, niin nyt mua pelottaa että mitä jos siellä näkyy mun takana joku hahmo tai naapurin kuollut mies... Tai jotain kuitenkin. Tai jos vaikka kummittelee ja kuulen ääniä. Nyt en sitten uskalla katsoa siihen yöllä ja se on mun sängyn vieressä joten osaako joku sanoa että onko teidän mielestä kummituksia olemassa tai pelkäättekö itsekin samanlaisia asioita?
Pelottaa kummitukset, kun huoneessani on valtava peili liukuovikaappi...
6
256
Vastaukset
- Anonyymi
Minun peilissä näkyy pyylevä keski-ikäinen naishenkilö. Pelottaa, sillä itse olen solakka!
- Anonyymi
Voi pieni, peitä se peili, heitä pyyhe tai lakana siihen. Sieltä ei tule mitään pahaa, mutta mielikuvitus, valot ja varjot tekevät tepposia. Ei sinun tarvitse nähdä painajaisia sen takia että isäsi tekee mielestään harmitonta pilaa. Kerrot isällesi että sinua pelottaa,koska sinua on peloteltu, eikä se ole hauskaa, koska et saa nukuttua ja haluat peilin pois. Hän on isäsi ja varmasti ymmärtää. Tummennus kalvoja on helppo laittaa tai vaikka sisustustarroja siihen peiliin, ettei tunnu niin pahalle. Ja voit kertoa että olet pyytänyt apua täältä pelkoosi ja että olet tosissasi.
- Anonyymi
En usko ja ei siellä ole mitään. Minuakin joskus nuorempana on pelottanut moiset. Se on vain sinun mielikuvituksesi. Mietihän nyt, illalla kun meet nukkuu, että siellä ei oo mitään niin sekin semmonen ajan myötä häviää.
- Anonyymi
Älä koskaan aliarvioi mielen voimaa. Sopivassa tilanteessa voit nähdä vaikka millaisia olioita ja ilmiöitä ja uskot niiden olevan totta. Kuitenkin mielesi toimii luojana ja uskoo näkevänsä ja kuukevansa jotain itsensä ulkopuolella.
"iskä aina pelotteli kirotusta peileista jne ja siitä että miks niiden huoneessa ei oo yhtään peilii vaikka mun huoneessa on valtava peilikaappi, niin nyt mua pelottaa että mitä jos siellä näkyy mun takana joku hahmo tai naapurin kuollut mies... Tai jotain kuitenkin. Tai jos vaikka kummittelee ja kuulen ääniä"
Litteänmaailmamme luonut, rakas Jumalamme rakastaa myös sinua. Hän ei halua että joudut pelkäämään, siis lue Raamattua, ja sinulla on voima ja valta ajaa pahat henget pois Jeesuksen Kristuksen pyhässä nimessä.- Anonyymi
Tässä olisi tällainen tarina. https://www.youtube.com/watch?v=SGX4-D96X3M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376