miten mä laitan sit sen mun simin sinne yliopistoon? onks joku puhelimella soitto kouluun vai mikä? voiks mä pyytää toisen simin sinne mun kans?
miten yliopistoon mennään?
5
1328
Vastaukset
- dghj
mistä sait yliopiston?
- emmi
siis mä vaan sitä tarkotin, et sit ku mä ostan sen pelin... ei mul viel oo :)
- lontoo...rulz.....jeee...
soitat puhelimella vissii sinne kouluu ja sit siihe tulee eri vaihtoehtoja ja sit valittet sieltä että se haluis mennä sinne yliopistoo... ja voit ottaa muitaki teinexejä sieltä kaupungist mukaa...
ps.en oo kyl sit ihan varma, mut jotai sinne päi... - Anneli
Opistoon pääsee teininä kun valitsee tietokoneelta "ota yhteyttä yliopistoon" ja siitä haetaan oppilaaksi. Toimii yhtä helposti kuin kotoa pois muuttaminen. Muistelen et puhelimella sai kans soitettua sinne.
Mä otin samasta perheestä erikseen 2 teiniä sinne, mut muutin ne siellä yhteen. Siellä voi muuttaa samaan taloon usean eri perheen simejä, kun ne on niinku kommuuneita/ asuntoloita. - Anonyymi
Mee tietokoneelle ja siel pitäs olla semmone hae yliopistoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233133Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3753Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68750Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3670Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19530- 40521
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519- 37513