miten mä laitan sit sen mun simin sinne yliopistoon? onks joku puhelimella soitto kouluun vai mikä? voiks mä pyytää toisen simin sinne mun kans?
miten yliopistoon mennään?
5
1221
Vastaukset
- dghj
mistä sait yliopiston?
- emmi
siis mä vaan sitä tarkotin, et sit ku mä ostan sen pelin... ei mul viel oo :)
- lontoo...rulz.....jeee...
soitat puhelimella vissii sinne kouluu ja sit siihe tulee eri vaihtoehtoja ja sit valittet sieltä että se haluis mennä sinne yliopistoo... ja voit ottaa muitaki teinexejä sieltä kaupungist mukaa...
ps.en oo kyl sit ihan varma, mut jotai sinne päi... - Anneli
Opistoon pääsee teininä kun valitsee tietokoneelta "ota yhteyttä yliopistoon" ja siitä haetaan oppilaaksi. Toimii yhtä helposti kuin kotoa pois muuttaminen. Muistelen et puhelimella sai kans soitettua sinne.
Mä otin samasta perheestä erikseen 2 teiniä sinne, mut muutin ne siellä yhteen. Siellä voi muuttaa samaan taloon usean eri perheen simejä, kun ne on niinku kommuuneita/ asuntoloita. - Anonyymi
Mee tietokoneelle ja siel pitäs olla semmone hae yliopistoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983