Qashqai, Focus, Kia ja Octavia ovat ruostepesiä

Anonyymi

Nissan Qashqai. Ruoste- ja vika pesä:

https://www.is.fi/autot/art-2000005958758.html

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/katsastetuimpien-autojen-pitka-tilasto-paljastaa-vuoden-myydyin-auto-on-hylkaysvikaisin-sen-kilpailijat-paljon-vahavikaisempia/1ecd21ff-3ed1-4fd0-a5b9-b242931ad835

Ford Focus. Alustassa ei ole lainkaan tiivistettyjä liitoskohtia, ja etulokasuojissa on kosteutta imevää äänieristysmateriaalia. Ovissa ja luukuissa huono tiivistys."

https://www.is.fi/autot/art-2000005958758.html

Kia on yksi kaikkein ruostuvimmasta autosta.

https://www.expressen.se/motor/bilarna-som-rostar-mest-i-sverige/
http://bloggar.mestmotor.se/alriks-bilar/2015/sveriges-rostigaste-bilar/

Octavia ruostuu myös:

https://www.expressen.se/motor/bilarna-som-rostar-mest-i-sverige/
http://bloggar.mestmotor.se/alriks-bilar/2015/sveriges-rostigaste-bilar/

19

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ODH on vakava mt sairaus pakko mielle Suomeksi sanottuna. Tämänkin avauksen postasi palstan valtias jolla tämä ODH hyvin vakavana sairautena. Pakko postata palsta täyteen haukkumisia kaikista muista merkeistä kui Toyotasta. No jälki tällaista mitä palsta täynnä,n 10 vuotiaan jälkeen jääneen sepustuksia. .Hoitoa ja lääkkeitä saa kun hakee apua.Ajattelisit joskus muitakin,itsekkyys yksi kypsymättömyyden merkki. Pakko pakko postata palsta täyteen

      • Anonyymi

        Kuulun Toyota-palstan puolustusvoimiin. Hyökkääjä t ovat vastassa.


      • Anonyymi

        Kovin on epätoivoinen teksti.


    • Anonyymi

      Qashqain ruostuminen oli minulle aikamoinen yllätys. Parin vuoden jälkeen alkoi alustaan ilmestyä pahoja ruostumia.

    • Anonyymi

      Minulla on kyllä aivan hurjat kokemukset vuoden 2000 Focuksen ruostumisesta.

      • Anonyymi

        Nyt eletään 2019 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt eletään 2019 vuotta.

        Focus vm 2000 on vaihtoehto uudelle Corollalle, vaikka onkin monessa ominaisuudessa edellä.


    • Anonyymi

      Lähetin tuon juuri Kian ostaneelle tuttavalleni.

    • Anonyymi

      Aloituksessa on vahva näyttö kyseisten merkkien ruostumisesta.

    • Anonyymi

      Minulla on ollu sekä Kia että tuo Käskai ja kyllähän se tuo asia vähän noin on kuin aloituksessa kerrotaan.

    • Anonyymi

      Mutta Toyota on se pahin ruostumaan.

      • Minun housujenikin "ruostuminen" on ongelma, varsinkin silloin kun nolosta paljastumisestani täällä kerrotaan.


    • Anonyymi

      Kaikki ruostuvat jossain vaiheessa mutta omista ylivoimainen ykkönen on kyllä 4runner ollut.

    • Anonyymi

      Mulla ooppeli

    • Anonyymi

      Tuota... Mitenkä tämä aloitus liittyy Toyotaan? Eikö tämä kuuluisi automerkit palstalla?

    • Anonyymi

      Ja kaikkein pahin ruostuja on kuitenkin Toyota joka on jo parissa vuodessa ruskeana alustastaan ja tuskin kaikki pääsee läpi ensimmäisestä katsastuksesta kun se on nykyään vasta 4 vuotiaana.

    • Anonyymi

      Kun tuote on paska niin ei se parane vaikka miten muita haukkuisi.

    • Anonyymi

      Kolme vuotta vanhassa Kiassani on kyllä aika paha ruosteongelma.

    • Anonyymi

      Olin aikeissa ostaa Qashqain, mutta täytynee perehtyä vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe