Nissan Qashqai. Ruoste- ja vika pesä:
https://www.is.fi/autot/art-2000005958758.html
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/katsastetuimpien-autojen-pitka-tilasto-paljastaa-vuoden-myydyin-auto-on-hylkaysvikaisin-sen-kilpailijat-paljon-vahavikaisempia/1ecd21ff-3ed1-4fd0-a5b9-b242931ad835
Ford Focus. Alustassa ei ole lainkaan tiivistettyjä liitoskohtia, ja etulokasuojissa on kosteutta imevää äänieristysmateriaalia. Ovissa ja luukuissa huono tiivistys."
https://www.is.fi/autot/art-2000005958758.html
Kia on yksi kaikkein ruostuvimmasta autosta.
https://www.expressen.se/motor/bilarna-som-rostar-mest-i-sverige/
http://bloggar.mestmotor.se/alriks-bilar/2015/sveriges-rostigaste-bilar/
Octavia ruostuu myös:
https://www.expressen.se/motor/bilarna-som-rostar-mest-i-sverige/
http://bloggar.mestmotor.se/alriks-bilar/2015/sveriges-rostigaste-bilar/
Qashqai, Focus, Kia ja Octavia ovat ruostepesiä
19
70
Vastaukset
- Anonyymi
ODH on vakava mt sairaus pakko mielle Suomeksi sanottuna. Tämänkin avauksen postasi palstan valtias jolla tämä ODH hyvin vakavana sairautena. Pakko postata palsta täyteen haukkumisia kaikista muista merkeistä kui Toyotasta. No jälki tällaista mitä palsta täynnä,n 10 vuotiaan jälkeen jääneen sepustuksia. .Hoitoa ja lääkkeitä saa kun hakee apua.Ajattelisit joskus muitakin,itsekkyys yksi kypsymättömyyden merkki. Pakko pakko postata palsta täyteen
- Anonyymi
Kuulun Toyota-palstan puolustusvoimiin. Hyökkääjä t ovat vastassa.
- Anonyymi
Kovin on epätoivoinen teksti.
- Anonyymi
Qashqain ruostuminen oli minulle aikamoinen yllätys. Parin vuoden jälkeen alkoi alustaan ilmestyä pahoja ruostumia.
- Anonyymi
Minulla on kyllä aivan hurjat kokemukset vuoden 2000 Focuksen ruostumisesta.
- Anonyymi
Nyt eletään 2019 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt eletään 2019 vuotta.
Focus vm 2000 on vaihtoehto uudelle Corollalle, vaikka onkin monessa ominaisuudessa edellä.
- Anonyymi
Lähetin tuon juuri Kian ostaneelle tuttavalleni.
- Anonyymi
Aloituksessa on vahva näyttö kyseisten merkkien ruostumisesta.
- Anonyymi
Minulla on ollu sekä Kia että tuo Käskai ja kyllähän se tuo asia vähän noin on kuin aloituksessa kerrotaan.
- Anonyymi
Mutta Toyota on se pahin ruostumaan.
Minun housujenikin "ruostuminen" on ongelma, varsinkin silloin kun nolosta paljastumisestani täällä kerrotaan.
- Anonyymi
Kaikki ruostuvat jossain vaiheessa mutta omista ylivoimainen ykkönen on kyllä 4runner ollut.
- Anonyymi
Mulla ooppeli
- Anonyymi
Tuota... Mitenkä tämä aloitus liittyy Toyotaan? Eikö tämä kuuluisi automerkit palstalla?
- Anonyymi
Ja kaikkein pahin ruostuja on kuitenkin Toyota joka on jo parissa vuodessa ruskeana alustastaan ja tuskin kaikki pääsee läpi ensimmäisestä katsastuksesta kun se on nykyään vasta 4 vuotiaana.
- Anonyymi
Kun tuote on paska niin ei se parane vaikka miten muita haukkuisi.
- Anonyymi
Kolme vuotta vanhassa Kiassani on kyllä aika paha ruosteongelma.
- Anonyymi
Olin aikeissa ostaa Qashqain, mutta täytynee perehtyä vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614